{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

At indrømme man tager fejl ? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Har du det også svært ved at indrømme du har fejlet ?

Her igår fik jeg svaret min kæreste lidt for grimt. men jeg blev forvirret over en tråd jeg læste og han spurgte mig flere gange om vi skulle lukke katten ud eller ej ( katten får pincilin(som jeg ikke kan stave til lige nu) og skal have en pille morgen og aften derfor han spørg ) Han blev så sur / ked af det og lagde sig ind i sofaen. Første tænkte jeg hvorfor gør han nu det og lagde mig og så lidt af en film. Da jeg så havde fundet ud af det var meget der var galt på den gik jeg ind og sagde undskyld og ja indrømmede jeg kunne have gjort det anderledes.

som jeg faktisk er rigtig dårlig til at gøre. for nej jeg tager da aldrig fejl smiley

men hvad er din mening omkring det med at indrømme at man har gjort noget forkert eller taget fejl ?

Det kunne være et spændende emne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At indrømme man tager fejl ?
  • #1   7. apr 2011 Jeg har ingen problemer med at indrømme at jeg har taget fejl smiley og heller ikke med at sige det til folk

  • #2   7. apr 2011 Jeg er rigtig god til at sige undskyld. Desværre! Ville helst kunne undvære det jo

  • #3   7. apr 2011 Indrømmer gerne når jeg har taget fejl da jeg mener det mere pinligt at blive ved med at fastholde man har ret selvom man ved at det ikke passer smiley

    Især over for min kæreste , men det lige så meget fordi han er typen der har svært ved at se når han tager fejl , så for at give ham mulighed for at lære og indrømme det kræver det jo jeg også gør det smiley


  • #4   7. apr 2011 Jeg indrømmer gerne mine fejl og giver en undskyldning. På den anden side, er det sjældent at jeg fejler (hm, hm)...............

  • #5   7. apr 2011 Hedam...med smukke Jaipur .
    Det er da altid noget at man bliver bedre til det. jeg syntes også jeg er super dårlig til det.. ikke herinde faktisk der har jeg det nemt med at indrømme jeg har taget fejl eller ligne. men når man skal sige det face to face så er det lidt svære smiley


  • #6   7. apr 2011 Jeg kan godt sige undskyld uden det "gør ondt" ;o) Jeg mener det er en naturlig ting og gør det af respekt for det andet menneske :o)

  • #7   7. apr 2011 Suzy & Plette smiley .
    Jeg er enig med dit indlæg smiley

    Netha & Gulvmoppen Jensen !
    Sjovt jeg har også en kæreste som har svært ved at se han tager fejl nogen gange hvis vi diskutere et eller andet så skal jeg finde beviser på nettet eller andre steder før han siger han tog fejl. smiley herhjemme er vi næsten lige dårlige. hos mig er det mest jeg får snakket grimt og hos ham er det mest omkring ting som er rigtige eller forkert.


  • #8   7. apr 2011 Åh herregud... jeg har her til morgen begået vold mod min kæreste ggggggg

    Han fik jordens største lammer på overarmen **fløøøjt** og har ikke fortrudt det mindste....

    Nu har han de sidste 10 år klappet mig i R.... nærmest HVER dag, og hver evig eneste gang bliver jeg sur og beder ham op at lade være.

    Jeg HADER at blive klappet i måsen, det er nedladende + jeg har en rygskade, og mange gange bliver der ramt på en sådan måde at det giver stød i ryggen.

    Han blev skide sur, og ja nok også lidt overrasket over mit udbrud... men aldrig i livet om jeg giver en undskyldning for det... det er straffen for de sidste 10 års mås mishandling LOL


  • #9   7. apr 2011 Nana O: Hehe min har et eller andet med at han skruer over i et lalle humør hvor han er fysisk umulig at diskutere med da han bare ævler løs og opdigter alle mulige facts og så drejer samtalen over i et helt andet emne i håb om at jeg glemmer det vi snakkede om sådan han stadig kan se ud til at ha ret smiley

  • #10   7. apr 2011 Jeg HADER virkelig hvis jeg har lavet en fejl overfor min kæreste og jeg så skal sige undskyld eller sige "du havde ret" xD
    Men jeg gør det alligevel, selvom jeg hader at tage fejl :b


  • #12   7. apr 2011 hahaha Daisie man kan ikke sammenligne en mand med et dyr, et dyr kan du lære at opføre sig pænt ;oP

  • #13   7. apr 2011 Rart at se, at jeg ikke er den eneste, der ikke bryder mig om at blive klappet i måsen ;o) Jeg synes virkelig også, det er nedværdigende.

    Jeg kan godt sige undskyld, når jeg har lavet en fejl eller været urimelig. Noget, jeg så har tænkt over, er, at nogle mennesker tror, de kan slippe afsted med enhver form for opførsel, når bare de siger undskyld bagefter...


  • #14   7. apr 2011 Bente H - snob m.v. *
    Det kender jeg for godt. det med nogen tror de bare kan gøre det igen og igen hvis bare de siger undskyld. til sidst så virker den der undskyld jo ikke. smiley


  • #15   7. apr 2011 I min bog er det store mennesker der kan sige undskyld hvis de har fejlet : )

    Jeg ser bestemt intet galt i man indrømmer man har lavet en fejl eller har over reageret i et stresset øjeblik ..blot man lære af sine fejl .. og bevare fokus og overblik næste gang : )
    Vi fejler ALLE Nana : )
    Men man kan sandelig komme langt med en undskyldning efterfulgt af et kys til kæresten =o) LooL


  • #16   7. apr 2011 *HARLEY *
    Ja det er fuldstændig rigtigt. tænkt hvis jeg bare var stædig og slet ikke kunne se det var mig som var problemet lige der. hvem gider være sammen med sådan en hystade der ikke kan sige undskyld ;p


  • #17   7. apr 2011 Nana: LoL .. nemlig ss


  • #18   7. apr 2011 At være dårlig til at undskylde, Eller være dårlig til at tage imod en undskyldning


    "Det er menneskeligt at fejle, men guddommeligt at tilgive" *G*


  • #21   7. apr 2011 Jeg har det fint med at indrømme jeg tager fejl.






    Det er bare ikke sket endnu, for jeg har altid ret!!!


Kommentér på:
At indrømme man tager fejl ?

Annonce