{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Når det ikke går som planlagt {{forumTopicSubject}}

Øv hvor kan jeg bare se mine drømme gå forbi mine næse lige nu.
Lige nu bor kæresten og jeg i en lille studielejlighed i Århus. Planen var, at jeg skulle få praktikplads i Aalborg fra august, vi skulle flytte derop til 1. juli og så skulle jeg pendle det sidste år af mit studie efter praktikken. Han skulle så få et job som lærer, og vi skulle bo i Vodskov og have en keeshondhvalp. MEN så blev der fyret lærere på stribe i Nordjylland og chancen for job er næsten lig nul. Så vi blev enige om at blive i Århus til jeg er færdig. Træls i den lille lejlighed (hvor vi kun må have en hund), men det er billigt. Så langt så godt. Men nu kom der så lige et brev fra boligselskabet, at vi er nummer et til en 3v'er på 85 kvm i Vodskov. Nå men den må vi sige nej til. Øv. Så kigger jeg ind på den keeshondkennel, hvor vi gerne vil have hvalp fra, og der er så født hvalpe efter drømmematchet, og de er klar til nye hjem til juli, hvor vi ville være klar til hvalp, hvis vi var flyttet!
Øv!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når det ikke går som planlagt
  • #1   27. apr 2011 Det er surt.

    Men ved du hvad? Drømme er stadig drømme selvom de må udsættes. Og nogle gange bliver man nødt til at trække vejret ind og så bare være taknemmelig for det, man har :o)


  • #2   27. apr 2011 *CH*: du er så vis smiley Jeg ved det godt... Det hele ville bare være gået op i en højere enhed. Men det er det fornuftige vi gør. Bare ikke det sjoveste

  • #3   27. apr 2011 Jaaa, det ville være perfekt :o)

    Men det løser sig... ;o)


  • #4   27. apr 2011 Det gør det. Om ikke andet, så om under 2 år er jeg færdig med uddannelsen. Så kan man forhåbentlig begynde at tænke i hus i stedet for lejebolig. Så skal jeg dælme have køkken smiley

  • #6   27. apr 2011 Oskar og Noah: Ja det gør der nok. Det her er det fornuftige, så vi kan få råd og mulighed for de rigtig store drømme i fremtiden... men ih hvor alting bare peger på, at vi skulle flytte. Også at regeringen lige bestemte sig for at sætte prisen på et su-pendlerkort fra Aalborg til Århus ned fra 2200 til 565 kr. Men ja, vi må vente og se, hvad fremtiden bringer af skønne ting

Kommentér på:
Når det ikke går som planlagt

Annonce