{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Har du haft mareridt du ikke kan slippe? {{forumTopicSubject}}

Hej hg.

Jeg har sovet en smule skævt her de sidste dage, så da jeg gik i seng igen efter at have været oppe mellem kl 4-6 havde jeg bare et grimt mareridt i morges. Jeg drømte at min kæreste virkelig havde såret mig og jeg var simpelthen så gal og ked af det i drømmen.

Da jeg vågnede og havde enormt svært ved at overbevise mig selv om at det altså bare var en drøm og ikke virkeligt. Mit humør har lidt en del af det i dag og jeg synes at det er så tåbeligt at rende rundt og være sur over noget jeg bare har drømt!! Jeg ringede til kæresten og fortalte ham og drømmen og han grinede og sagde "ja sådan noget kan du jo bare lade være med at drømme.. " Hmmm I wish.. Æv..

Kender i det med at man ikke kan slippe af med følelsen man har haft, selvom man selvf godt ved det var en DRØM!!! grrrrr...

Nå men sov sødt i nat alle sammen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du haft mareridt du ikke kan slippe?
  • #2   12. maj 2011 har prøvet præcis det samme en gang hvor jeg også drømte at min kæreste havde såret mig rigtig meget. Havde slet ikke lyst til at være sød og hygge med ham resten af dagen fordi jeg bare ikke kunne slippe den der dumme følelse. Det gik heldigvis over i takt med at jeg glemte alt om det smiley

    Hvis jeg har haft en ubehagelig drøm kan jeg også gå rundt med en underlig trist følelse i flere timer efter


  • #3   12. maj 2011 Det er altså så underligt med de drømme.. For drømmen slipper man jo , men følelsen sidder fast længe synes jeg smiley ÆV..

  • #4   12. maj 2011 Tror det er ret normalt. Drømte engang min lillebror døde og jeg kunne ikke rigtig få ro i sindet får jeg kom hjem igen. Og der går lige lidt i mellem når man bor på efterskole smiley
    Men han lever i bedste velgående, hehe


  • #5   12. maj 2011 Kender det rigtig godt, jeg har mere eller mindre mareridt HVER nat, og det sidder i kroppen i lang tid.. Har nogle gange vågnet op stortudende, og så bare været ked af det resten af dagen....

    Det er absolut ikke sjovt... Jeg er så en af de heldige der kan huske HVERT mareridt, og nogle gange fletter de sammen hvis jeg vågner imellem to forskellige mareridt, det er super ubehageligt, og så går jeg og tænker på det resten af dagen...


  • #6   12. maj 2011 Jeg har engang drømt at min kæreste var mig utro og vågnede op og var meget ked og vred. Han lå ved siden af mig og havde bare lyst til at give ham en ordentlig en på skalden jeg kunne ikke slippe den følelse resten af dagen smiley

  • #7   12. maj 2011 Kender det alt for godt. Den med kæresten har jeg oplevet utallige gange efterhånden, og kæresten begynder at tro, at min underbevidsthed virkelig har noget imod ham ;O) *G*

  • #8   12. maj 2011 Jeg har både haft drømme og mareridt der har været svære at slippe.
    Har haft mareridt om at min hund skulle aflives, selv da jeg vågnede havde jeg stadig følelsen af at jeg aldrig skulle se ham igen.
    Ved mine drømme har nogle gange føltes så virkeligt at jeg faktisk stadig hen ad dagen mener at det jeg har drømt kommer til at ske, ofte gode ting.


  • #9   12. maj 2011 Er også vågnet op nogle gange, stor tudende fordi kæresten har været mig utro. Typisk med en pige fra min fortid (forskellige). Heldigvis plejer han at vække mig når det sker, hører hvad jeg har drømt, trøster mig og så putter vi. Så er det heldigvis overstået..

  • #10   12. maj 2011 Det er altså rart at vide jeg ikke er alene.. Sikke mange historier i også har om emnet. Jeg har også fået trøst og kram og klem efter kæresten er kommet hjem, men altså den følelse tror jeg kommer til at vare ved et par dage .. Dumt at fornuften ikke helt kan finde ud af at kende forskel smiley

  • #11   12. maj 2011 Jeg drømmer desværre meget og husker også tit. Det er egentlig ikke drømme, men mareridt.

    Jeg havde et mareridt for et par år siden, som jeg stadig kan huske. Står ved en jernbaneovergang. Der kommer et brændende tog kørende forbi, som vælter af sporet og så er der ellers død og ødelæggelse overalt. Lemmer, folk, der brænder, folk, der går rundt uden en arm eller ben, folk, der ligger smadret, folk, der er ved at dø. Jeg har stadig de indre billeder og ja, kan ikke slippe den og sådan er det desværre oftest med mine mareridts... smiley


  • #12   12. maj 2011 i perioder har jeg vågnet af følelsen af at styrte uendeligt langt ned.. blev bare ved og ved med at falde.... dét er virkelig ubehageligt!

    en anden drøm/mareridt, som er tilbagevendende er, at jeg får mere og mere ondt i en af mine tænder. til sidst begynder den at flække oppefra og ned samtidig med at den smudlre. jeg prøver hver gang på at holde fast i min tand, men den bliver ved med at smuldre og flække mere og mere... indtil jeg vågner...


    jeg har også haft perioder, hvor jeg har været grebet af en ustyrlig angst for at falde i søvn, fordi jeg var virkelig bange for at få mareridt... sådanne perioder har nogle gange varet i både 2 og 3 uger, nogle gange op til en måneds tid....

    det er virkelig ubehageligt....




    Jeanett - den er da virkelig en ulækker drøm....


  • #13   12. maj 2011 Ja, det kender jeg også godt til. man kan nemlig være mærket resten af dagen. Jeg har nogen gange vågnet ved at jeg hulker i søvne, fordi man drømmer noget forfærdeligt f,eks ens forældre der dør eller lign.

    Jeg har også drømt at manden har lavet noget han absolut ikke skulle, så er man bare gal på ham resten af dagen...uden grund:-)

    Det er virkelig noget mærkeligt noget med de drømme.


Kommentér på:
Har du haft mareridt du ikke kan slippe?

Annonce