{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.017 visninger | Oprettet:

Har du haft en gravid kat..? {{forumTopicSubject}}

Min kat er gravid. Ca 55 dage henne, så der er ikke mange dage tilbage nu inden de små 'pels-bolde' kommer til verden smiley

Mit spørgsmål går så på følgende:

Min kat er ret slank pr. natur. Og nu her hvor hun er så langt henne, syns jeg bare det virker mere 'tyndt' at se på end normalt. Jeg ved ikke om det er mine øjne der bedrager mig en smule, eller om det bare er fordi maven er så stor at hun virker tyndere end det normale!?!

MEN... Er der nogen af jer som har en generelt slank kat, som har været gravid, virket tynd de sidste uger op til fødslen og stadigvæk har oplevet at katte-mor klarede det uden problemer..?

Jeg ved killingerne tager meget af den næring hun får i sig... Derfor har jeg den sidste uges tid, givet hende lidt kaffe-fløde, blandet med honning og en æggeblomme, og det har hun labbet i sig med stor glæde! Uden at få dårlig mave eller noget...

Hun er træt og sløv i det. Men det er vel meget normalt når hun er så langt henne...Plus varmen i vejret nok ikke gør det bedre. Hun fælder også... men ellers er hun kvik nok og søger kontakt, vil kæle, spinder og det hele... Så... Ja... Er der nogen derude som kan give mig lidt ro i sindet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du haft en gravid kat..?
  • #1   25. jun 2009 Uden og vide ret meget om katte , mon så ikke den skal på killingefoder som tæver får hvalpefoder når de venter hvalpe?

  • #2   25. jun 2009 Mit spørgesmål vil også være : får hun killinge foder?? for ellers er det godt nok på tide at få givet hende det :O)

  • #3   25. jun 2009 Du skal fluks fodre hende med noget næringsrigt foder, f.ex. killingefoder.... og hun skal spise så meget som hun lyster. Det er ikke normalt at de bliver tyndere at se på... det er fordi hun får for lidt næring..

  • #4   25. jun 2009 Hun får skam killinge-foder! -Fylder skålen op og hun spiser når hun vil og kan... Har læst en del på nettet og der råder dyrlæger at de får små portioner fordi der ikk er vildt meget plads når der ligger X antal killinger!
    Så fylder bare op og så spiser hun når hun er sulten...
    Sørger selvfølgelig derudover at hun har frisk vand hele tiden.....
    Men jo hun får killinge-foder....


  • #5   25. jun 2009 Ja ja, kan sagtens mærke killingerne. Og se dem bevæge sig når hun ligger ned...

    -Hun blir som hellere ikke tyndere og tyndere... Hun ER slank fra naturens side af. Men, jeg syns bare hun er for tynd måske... Men som sagt, mine øjne og ja min bekymring snyder mig måske lidt. Og så blir jeg for nervøs.. ved det ikke... Lettere hvis i kunne se et billede af hende

    Hun er udekat... men er inde 75% af tiden!


  • #6   25. jun 2009 Du kan jo evt. smide nogle billeder ind af hende, så er det nok nemmere for kattefolk at bedømme om hun er for tynd.

  • #7   25. jun 2009 Vores kat var også MEGET slank. Hun lignede en der havde slugt en badebold. Men hun havde fint mælk til alle 5 killinger. Så jeg tror ikke du skal være nervøs.

Kommentér på:
Har du haft en gravid kat..?

Annonce