3.921 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Tatovering og smerte Tatovering og smerte

Nu ved jeg godt at smerte er et relativt spørgsmål, for det er forskelligt fra menneske til menneske.
Men smerte er også forskelligt hvor på kroppen den bliver påført.

Det er sådan at jeg har en tatovering på anklen, den synes jeg gjorde rigtig ondt at få lavet , men selvfølgelig intet i sammenligning med fødsel og nyrestensanfald. Men det gjorde ondt synes jeg.
Jeg overvejer så at få skrevet min datters navn på mit håndled indvendigt - bare en tynd sirlig skrift.

Hvad er Jeres erfaring i smerte ankel kontra indvendige håndled - værre eller mindre ?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatovering og smerte
  • #1   5. jun 2011 Anne R - jeg har ikke selv, men har lavet en del.... og de fleste synes ankel/fod er værre end håndled smiley

• #2   5. jun 2011 Synes det er meget det samme.

• #3   5. jun 2011 -T&M Hysted -
    Er du tatovør ?

Dvs. du mener ikke jeg bør frygte den på håndleddet så meget som den jeg fik lavet på anklen.

Du kan måske også svare på hvor på håndleddet det så er bedst at få den lavet - helt oppe under hånden eller lidt længere oppe af underarmen. Mine blodåre ser umiddelbart ud til at ligge meget yderligt på mine håndled.

Jeg har selvfølgelig tænkt mig at gå til den udvalgte tatorvør og få hans/hendes vurdering og pris, men lidt forhåndsviden på den kropsdel ville være rart.

• #4   5. jun 2011 nu har jeg på underarmen og den var ikke slem.. (har dog ikke på anklen så ved ikk hvor slem den er), men jeg syntes at ryggen (ind over diverse knogler) er det værste

• #5   5. jun 2011 Anne R - joooh.... holder dog pause grundet dårlige albuer ;o)

Jeg ville nok vælge at få lavet den lidt fra "bukket"... det blir i mine øjne pænere i længden.... smiley
    og så ikke for småt og sirligt... man skal jo huske på, at tatoveringer flyder ud med tiden, og hvis det er alt for småt, går der ikke mange år, før det ses.... smiley

men du behøver ikke at frygte blodårerne smiley nålen kommer slet ikke så langt ind smiley

men pas nu på med solen osv, hvis du vælger at få den lavet nu her... det kan ødelægge enhver pæn tatovering smiley

og som sagt har jeg ikke selv, men har lavet begge steder på flere, og de synes at anklen er værst smiley

• #6   5. jun 2011 -T&M Hysted -
    Jeg er pga. mit arbejde nød til at få den lavet nu her i starten af vores sommerferie, men vi skal blive hjemme i vores have.
    I mit job skriver jeg hele dagen og jeg har en mousetrapper som mine håndled hviler på og den ville så "køre" på tatoveringen og det tænker jeg ikke er rart når den er ny med sår og det hele.
    Jeg er ikke den der ligger voldsomt meget ude i solen og ellers bruger jeg en pæn høj faktor 20-30, da jeg nemt bliver brændt af. Men ville hvis det vil være godt, bruge en højere faktor på det tatoverede område og beskytte den mod solens stråler. Kunne evt. have en slags Fru Hyttemejer håndleds-skånere hvis det er det der skal til. Man kan vel klippe et ærme af en gammel bluse og lave en ny sommermode (thi hi). Og så må jeg have et blegt håndled denne sommer.

Vil snakke med tatovøren om, hvor stor den skal være, for at den ikke bliver gnidret og ulæselig med alderen. Han/hun må have erfaring på det område.

• #8   5. jun 2011 Er glad for at den generelle viden er, at det gør mindre ondt på håndled. For jeg synes godt nok den på anklen gjorde ondt - dog ikke så ondt at det holder mig fra at ville have lavet denne nye.

• #10   5. jun 2011 Der går min grænse så nok. Når jeg har fået lavet den på håndleddet, så er det slut, så nøjes jeg med de to jeg har.

• #11   5. jun 2011 Husk på at det er smerte gange 10, hvis man fortryder og vil have den fjernet igen. Det synes jeg er vigtig info, for mange gange må man leve med dem selvom man har fortrudt, fordi det gør så ondt at få dem fjernet.

Så man skal TÆNKE sig godt om og tænke langsigtet før man bestemmer sig for en tatovering.

• #12   5. jun 2011 Gitte
    Det er jeg 100% klar over.
    Min første havde jeg også tænkt længe og meget grundigt over. Hunde er en vigtig ingrediens i mit liv, så derfor betød det meget for mig at få lavet mine hundepoter.
    Min datter er den vigtigste i mit liv og derfor vil jeg gerne have hendes navn stående på mit håndled. Den er der også tænkt længe og grundigt over.

Så de er begge ekstremt vigtige symboler på hvem jeg er, og de bliver/er ikke store og prangende, så jeg er 100% overbevist om at jeg ALDRIG vil fortryde !

• #14   5. jun 2011 Jeg har tattoos på fod, tå og håndled, læg, bryst, skulder og mange andre steder. og jeg synes ikke nogen af dem har gjort ondt..

elsker når jeg har råd til nye tattoos, og har nok 4 jeg gerne vil ha lavet. synes bare det tit er svært at finde en som både er dygtig og ikke har for lang ventetid..

• #15   5. jun 2011 Bedste & Mother Theresa .
    Ja, det er Emla-creme - kender det godt. Men så pivet er jeg heller ikke og det er jo en forholdsvis lille tatovering på 5 bogstaver, så tror nok jeg kan klare det. Men havde den været større, ville jeg måske nok have valgt enten at bruge Emla-creme eller helt undvære tatoveringen.

• #16   5. jun 2011 Jeg har en på håndledet, og det kan sammenlignes lidt med at blive brændt af en brændmand smiley
    Det er ikke særlig slemt.
    kender en del der har det på foden, og også nogle der har begge, og de siger at håndledet er ingenting i forhold til fod/vrist..
    De siger det sted der gør mest ondt er foden.. smiley

• #17   5. jun 2011 Må jeg egentlig godt bare smøre solfaktor på den nye tatovering ?

• #18   5. jun 2011 "tryllecreme" he he.... det virker lidt til at starte med... men det tager jo mere end 5 min at blive tatoveret ;o)

jeg ville nok vente med solfaktor indtil sårene er faldet af-..... smiley

• #19   5. jun 2011 Rikke B
    Det er ærgeligt at du ikke bor på sjælland.. vi har en fantastisk tatovør på sydsjælland smiley

• #20   5. jun 2011 bedste - Nej det er det ikke.. syntes at kvaliteten hos badboys er meget svingende..
    Derfor holder jeg mig til tinhas art'n'tattoo i præstø smiley
    hun er mega dygtig smiley

• #21   5. jun 2011
    *Molly*Kiki *

der er også en dygtig en i Silkeborg. men py en lang ventetid....

• #22   5. jun 2011 Rikke - hernede op til sommeren er der ca 1 måned.. det sys jeg ikke er så galt igen smiley

• #23   5. jun 2011 Altså nu har jeg ingen erfaring med foden...
    Men jeg fik lavet på maven - altså ved hofteknoglen, og jeg er i forvejen skind og ben... DET gjorde bare ondt, da vi måtte holde pause pga. strømsvigt skulle jeg have vand fordi jeg var ved at besvime hehe

Til trods for dette vil jeg super gerne udvide den til ribbenene og det bliver også bare en hård omgang .. puuhha smiley

• #25   5. jun 2011 Ok - jeg venter med solcremen og bruger en modificeret udgave af Hyttemejers ærmeskånere i stedet.

• #26   5. jun 2011 Bedste - han er også dygtig, til tider.. har set nogle som ikke har været for heldige.. og han tager os en alvorlig pris for det.. smiley

Ja fortæl mig om det.. har et stort had til køkkentatovører :S

• #27   5. jun 2011 Jeg har en på hver inderside af håndledet samt 6 stjerner på siden af hovedet & snart har jeg syv + skal have lavet en op af siden og på arm og skulder smiley synes håndled gjorde mere ondt end i ansigt . Men synes ik det gør mere ondt end det sagtens kan udholdes ... smiley

• #28   5. jun 2011 Nogen som har erfaring med tatovøren i Stenløse-centret ?

Eller nogen som kender et godt sted i Roskilde ?

• #30   6. jun 2011 Anne R *I love my Silky's* - Tavlemafioso
    I roskilde er der Tattoo World som er rigtig god .. Jim der har arbejdet der, er super dygtigt og har åbnet sin egen Tattoo World i Ringsted - tror stadig han kører med -20% da butikken lige er åbnet :o)
    Dog har jeg hørt dårligt om "Percings and needles" - så det vil jeg klart råde dig fra at gøre...

• #31   6. jun 2011 Min svigerdatter har fået lavet en flot tatovering hos Ink Link Tattooo - de er vel også meget gode ? !

• #32   6. jun 2011 Ja hende har jeg også hørt rigtig godt om - har dog ikke set hendes værk.. Men har jeg med Tattoo World smiley

• #33   7. jun 2011 Har 2 på indersiden af min venstre arm (altså i det tynde hud) og en på håndledet (indersiden) på højre arm.. Syntes slet ikke det gjorde ondt..
    Men derimog på foden og lænden.. Fy for pyffer det gør bare monster ondt..

Kommentér på:
Tatovering og smerte

Annonce