8.336 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

tattoo på underarmen tattoo på underarmen

Er der nogle af jer dejlige mennesker der har en tatovering på underarmen og i så fald hvor ondt på en skala fra 1-10 syntes i det gøre... Syntes i det er et af de værste eller bedste steder i forhold til smerte

Hilsen en lidt bekymret pige der snart skal have sin første tus smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tattoo på underarmen
  • #1   29. mar 2013 Jeg har smiley

Synes det var næsten smertefrit BORTSET fra den lille dut oppe ved albuen og den lille dut yderst ved håndledet - der vred jeg mig en lille smule, men resten var bare sjovt smiley

(Jeg har en ret høj smerteterskel så det er måske ubrugelig info smiley )

profilbillede
  • #2   29. mar 2013 Jeg har en på det sidste af underarmen, synes også det gjorde ondt nede omkring/tættest på håndledet.

Har også en blomst på foden, der strækker sig fra storetåen, tværs over foden, rundt om knysten og videre op af anklen og lidt af benet. - meget mere tynd hud, og knogler m.m.

Alligevel var det den på armen der gjorde mest ondt.

• #3   29. mar 2013 Altså jeg er typen der ikke mener at nogen som helst tatoveringer gør ondt, nok ogsp derfor jeg efterhånden har et par stykker smiley

Min næste bliver også på underarmen smiley Skal bare liiiige have lavet poteaftryk på Chili først, og det er ikke så nemt som man skulle tro smiley

• #4   29. mar 2013 Jeg har også på underarmen.. Både på indersiden og ydersiden.. Og syntes at det var fuldstændig smertefrit.. smiley

• #5   29. mar 2013 Syntes personligt at det gør mest ondt på foden, lænden og balden.. smiley

• #6   29. mar 2013 Hehe nej kunne jeg tænke mig... Jeg lavede engang aftryk af mine katte... Det var sgu os lidt spændene...

Det er den her jeg skal ha lavet og så med min fars dødsdato på siden

profilbillede
  • #7   29. mar 2013 Jeg har en på håndleddet, og hele vejen rundt... Det gjorde da ondt, mest lige over senerne... Men ikke noget jeg ikke kunne holde ud smiley

profilbillede
  • #8   29. mar 2013 jeg har også håndleddet og det ragede mig en papand. Det kløede dog meget da den helede.

• #9   29. mar 2013 Jeg har på håndledet på højre hånd.. Kun den yderste stjerne der nev lidt..

Og så har jeg den her på underarmen.. Gjorde på ingen måde ondt!
    Men er så også ret kold omkring smerte, så måske derfor smiley

Eneste tatovering, jeg har oplevet der gjorde ONDT, var den jeg har fra henover tæerne, hele vejen op langs foden, op over foden, og så op til over anklen.. Der blev der til gengæld også holdt en del pauser *G*

profilbillede
  • #10   29. mar 2013 Satser på det ikke er så slemt smiley er heller ikke så sart med smerte såå smiley

• #11   29. mar 2013 jeg har en som både er på oversiden og undersiden af underarmen. jeg synes ikke det var slemt på oversiden, undersiden var værst, men ikke så jeg ikke kunne holde det ud smiley skyggerne synes jeg gjorde lidt ondt, men der havde jeg også siddet i noget tid i forvejen, så armen var øm da vi nåede dertil smiley

• #12   29. mar 2013 Så skal du nok klare det helt fint smiley

Men pas på, min bliver afhængig ;(

• #13   29. mar 2013 Hov, det skulle være endnu en smiley smiley

• #14   29. mar 2013 Hehe ja det har jeg hørt smiley kan næsten heller ikke vente til den skal laves smiley

• #15   29. mar 2013 Afhængig ? Neeeej da smiley

Hilsen hende med 10 lavet, og 3 mere planlagt smiley

• #16   29. mar 2013 Jeg har en der går fra håndled til albue, på indersiden. Jeg syntes ikke det gjorde særlig nas, men ved håndleddet mærkede jeg det mest.

• #18   29. mar 2013 Jeg synes det var værst oppe ved albuehulningen.Og så det tynde hud på undersiden af armen. Jeg er en pyllermås, så efter 3 timer var jeg godt brugt. Der gjorde det for ondt.

• #19   30. mar 2013 Jeg har en på håndledet, og den syntes jeg slet ikke gjorde ondt, det nev kun lidt når hun kørte samme sted igen.

Så har jeg en lang stor en på ryggen, som til gengæld gjorde vold ondt, den var virkelig en kamp at komme igennem må jeg indrømme.
    Jeg skal også have en på underarmen snart, og den er jeg slet ikke nervøs for.

Det skal siges jeg har meget LAV smertetærskel.
    Tror det er meget individuelt, og at man må tage chancen. Altså selvom den på ryggen gjorde overdrevet ondt, så klarede jeg den.
    Du kan evt søge på nettet, der så jeg en liste over hvor en tatovør havde skrevet de forskellige steder for hvor ondt det gjorde på en skala fra 1-10.

Og vil også lige sige at få tatoveringer, gør en STÆRKT afhængig. Man skal virkelig holde sig selv i hanke, med ikke at få lavet en hel masse på no time.

Jeg har to, skal have min 3 om under en måned, og den på ryggen lavet færdig i september, det er 3 tattoo's på 1 år. Hvor den ene er stor. Stærkt stærkt vanedannede, men en skøn følelse! smiley

• #20   30. mar 2013 har pt 4 dem på arme gjorde ikke ondt og det meste af den på låret gjorde heller ikke dog det ene hjørne lå mine nerver tæt på huden der gjorde det lidt nas. måtte laves over 3 gange pga skyggerne i den så 3 gang var jeg noget nervøs for det hjørne men kom da igennem den gg og er vildt glad for den. og har da planlagt en 3 stykker mere gg

• #21   30. mar 2013 Jeg fik en i går på oversiden af underarmen. Det gjorde ikke specielt ondt. Selvfølgelig kan man mærke nålen, men det var ikke fordi jeg pev over det. Kunne dog forstille mig at smerten vil ramme over 10 på skalaen hvis jeg fik lavet tatoveringen på undersiden. smiley

• #22   30. mar 2013 Hvis du er bange for smerterne, så smør noget tryllecreme på ca 1 1/2 time før du skal til.
    Det skulle gøre en forskel. Jeg har ikke prøvet det, men spurgt en tatovør om det.

Jeg har på begge mine underarme og har en ret høj smertetærskel, men det prikkede da godt og grundigt i dem begge.
    Men som mange andre siger: Pas på, det er meget vanedannende. Jeg går og sparer sammen, så jeg kan få råd til at få lavet et sleeve på min ene arm.
    Men det koster jo som bekendt.
    Så skla have lagt ca 30.000 til side - for at være på den sikre side smiley

• #23   30. mar 2013 Hej det er meget forskelligt hvor ondt folk sys det gør, der er forskellig steder på under armen det gør mere ondt end andre, men under armen er et af de steder smerten ikke er så galt sys jeg, der er dog nogen steder det niver godt. Jeg har fyldt næsten hele højre arm og venstre godt på vej, det værste sted på under armen er nok ved hånd ledet og ved albuen op ad hvor man tager blod prøver

• #24   30. mar 2013 Det er altså forskelligt fra folk til folk hvor ondt det gør.

Du kan selvfølgelig mærke det, det er jo nåle vi har med at gøre. Den jeg fik lavet på underarmen gjorde ikke ondt som sådan, men det niver altså lidt nogle gange smiley

Den jeg har på foden gjorde virkelig ondt smiley

• #25   30. mar 2013 Eftersigende skulle tryllecremen gøre at huden er dum at arbejde med, de tatovører jeg har snakket med, har sammenlignet det med at arbejde i læder smiley

Bare så man lige tager det med i overvejelserne! smiley
    Kan sagtens forstå man tænker at gøre det, hvis man har en lav smertetærskel, men ikke alle tatovører er glade for at arbejde i det smiley

• #26   30. mar 2013 Jeg har en tennisbold med navnet Bold tattoveret på underarmen... Så ikke nogen kæmpe fancy ting. Men den gjorde ikke særlig ondt. Nok en af dem der har gjort mindst ondt :o)

• #27   31. mar 2013 Tak for alle jeres erfaringer... Er ikke sart så burde ikke være nødvendigt at "bedøve"..... Ved godt smerten er forskellige var derfor jeg spurgte hvad I selv syntes for at få et indtryk om om det er en generelt meningen at der er meget eller lidt smerte... Glæder mig os helt sindssygt til det bliver den 16. smiley

Kommentér på:
tattoo på underarmen

Annonce