{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Tale er sølv- tavshed er guld? {{forumTopicSubject}}

Normalt regner jeg mig selv for en person som viser andre hensyn, jeg taler pænt til folk ect.
Dette handler om nogle af vores andre dyr, altså ikke hunde relateret.
Vi købte et dyr i en dyrehandel som efter knap 2 uger får unger meget uventet for os. Og da vi allerede havde bestilt rejse til udlandet får vi dem passet hos en person jeg egentlig ville beskrive som ganske kompetent.
Da vi så skal have dem tilbage er der alverdens sø forklaringer på hvorfor vi ikke lige kan hente dyrene lige den aften, lige den uge osv. Så hun ender med at have dem i 3 uger inden vi efter 4 uanmeldte besøg endelig træffer én af dem hjemme og får vores dyr tilbage.
Nå det hele er så eskaleret - desværre. Jeg mener at hun ikke har passet dem ordentligt fordi de alle var smurt ind i afførring, Hun mener jeg skylder hende noget nær en rum raket i foderomkostninger, som hun i øvrigt ikke kan og vil dokumentere til trods for vi afleverede dem med rigeligt foder og strøelse.

Hvad gør jeg her? Jeg mener ret skal være ret, men personen kommunikere udelukkende i et hidsigt sprog og det gider jeg simpelthen ikke være skydeskive til.

Min kæreste siger jeg skal ignorere hende; at tale er sølv og tavshed er guld.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tale er sølv- tavshed er guld?
  • #1   6. jun 2011 Jeg ville ikke spilde 2 sek på sådan en person, du skylder ikke hende noget som helst, hun har ikke passet dine dyr ordenligt og skal bestemt ikke have penge for det...

• #2   6. jun 2011 Enig med Nadja.
    Jeg ville ikke spilde min tid på sådan en person.

• #3   6. jun 2011 Fuldstændig enig med din kæreste. Sæt du hende på køl, ignorer hende.
    Grunden til at du nok ikke har kunne få lov at hente dem rettidigt, var nok hendes dårlige samvittighed over at hun ikke har passet dem ordentlig.

• #5   7. jun 2011 Hvis man vil hente sine dyr, så vil man hente sine dyr.....
    Du ved vel hvor personen bor, så jeg havde da bare troppet op.

• #6   7. jun 2011 Det drejer sig om rotter.
    Da vi hentede rotterne og deres ting, var der stadig lidt foder, masser af spåner og hø tilbage. Hvad man fodrer rotter med udover fuldfoder blandning er gerne ris man har tilovers fra aftensmaden, man brækker lidt af sin egen frugt, giver dem en gulerod, en skive brød etc. Hun siger så at hun har fodret dem med babymad og kattemælk, og det vil jeg af princip se kvitteringer på for det er ikke småpenge det handler om - ikke holdt op imod at det er 2 voksne rotter og et kuld diende unger.
    Hun er så gået over i en bane hvor hun siger at jeg gør mine dyr syge ved at bruge spåner og at de ikke kan tåle hø. Og nej de er ikke syge, den ene var ved dyrlægen og få klippet tænder og han sagde at den var flot.. så...

@Monica: det var kun ved at følge hende på Facebook at jeg vidste hvornår hun sandsynligvis var hjemme, og 4 gang vi kørte derud traf vi hendes kæreste hjemme. Jeg får så skæld ud over at troppe op kl 21.40...
    Men jeg gør som foreslået, nemlig at være tavs

Kommentér på:
Tale er sølv- tavshed er guld?

Annonce