{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
345 visninger | Oprettet:

Muligvis blærebetændelse {{forumTopicSubject}}

Jeg tror jeg muligvis har fået blærebetændelse.. er ikke sikker..har umiddelbart ikk haft det før..

Det føles som om jeg skal tisse hele tiden- lidt en brændende fornemmelse.. det gør en bitte smule ondt når jeg tisser- men det er til at overskue.. kun 1-2 gange gjorde det rimeli ondt.. Men det mest belastende er den brændende fornemmelse af at skulle tisse KONSTANT.. jeg har drukket 1 liter tranebær juice i dag og masser af vand, så tisser rimelig meget.. Har os en smule ondt i mit underliv..

ER det mon blærebetændelse, og skal man ringe til lægen når det ikk er værre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muligvis blærebetændelse
  • #1   8. jun 2011 Lyder meget som blærebetændelse..
    Skynd dig at få fat på lægen...

• #2   8. jun 2011 Blæebetændelse kan medføre at du senere i livet får svært ved at blive gravid og det kan også medføre at vandet går for tidligt i graviditeten.. for mit vedkommende 8 uger før termin..
    Podning viste at det kunne skyldes en bakterie man ser ved kvinder der har haft blærebetændelse tidligere i livet..

Og det går somregl ikke væk ved bare at drikke tranebær juice... Men det er godt til at forebygge med hvis man har tendens til at få det

• #4   8. jun 2011 Tina og Alex N - Nej, det kan det ikke. Det er en gammel myte. Hvis ens blærebetændelse udvikler sig til underlivsbetændelse, så kan det medføre at graviditet bliver svær, men det er også den eneste måde hvorpå det hænger sammen. Og det er meget sjældent det ender sådan med en blærebetændelse, men jo selvfølgelig, det sker trods alt. Vente den selv med min læge, da jeg havde det i nogen måneder i streg og har døjet med det siden jeg var 15.

Men afsted til lægen. Du skal ikke regne med det bliver bedre af sig selv (desværre!)..

• #5   8. jun 2011 Tror også det er blærebetændelse - jeg får det som regel ca 1 gang om året - og jeg kan nøjes med at ringe til min læge og fortælle om symptomerne - så indtelefonerer han straks "det sædvanlige" til receptbasen..... Så jeg ikk behøver tage den lange vej til læge bare for at tisse i en kop :o)

go bedring

• #6   8. jun 2011 Tak allesammen, jeg har netop været til lægen og det VAR sørme blærebetændelse smiley Men godt jeg tog afsted så smiley

• #7   8. jun 2011 Det må man sige. God bedring!

Kommentér på:
Muligvis blærebetændelse

Annonce