Studiejob? Hvad? {{forumTopicSubject}}
Godaften HG
Børneopsparingen synger efterhånden på sidste vers, og jeg kommer til at have brug for et arbejde ved siden af studiet fra efter sommerferien..
Mit problem ligger lidt i at jeg synes det er djævlens svært at finde noget der passer ind i mit liv, så nu får I lov til at komme med alle de gode råd, jeg håber I brænder inde med!
Jeg går i skole ca. 20-25 timer om ugen,og derudover kommer forberedelse, som jeg bruger ca 2 timer på om dagen.
Mit kommende arbejde skal helst ikke være mere end max 10 timer om ugen, og meget gerne i weekenderne, da jeg jo også har min lille hund at tage mig af i hverdagene. Jeg har selv tænkt bl.a. bagerjomfru, avisomdeler eller noget rengøringshalløj. Jeg vil meget nødig arbejde med telemarketing...
En potentiel indkomst behøver ikke være mere end 1500-2000 om måneden, så det er ikke fordi jeg mangler millioner (ikke at lottogevinsten ikke ville være velkommen!), er der nogen der har gode ideer til jobs jeg kan holde udkig efter? Og ville det være en idé at gå ud med uopfordrede ansøgninger?
På forhånd tak for svar
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.036
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 659
Skal lige siges min bror er tusset i ansigtet, halsen, fingrene, hovedbunden og armen. Så alle kan få lov og arbejde på et plejehjem :o)
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 69
Jeg synes det er rent slavearbejde, at gå med sådan noget L... !!!
Vil nok råde dig til at lede efter noget i butikker, da det nemt kan lade sig gøre, kun at have omkring de 10 timer i ugen...
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 271
Skal man bare ringe til dem, eller bliver sådan nogle jobs slået op et bestemt sted?
aug 2010
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 69
Det ville blive til rigtig mange timers gåtur, hvis du gerne vil have en løn omkring de 1500 ,-
Men held og lykke med det hele....
aug 2010
jan 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 119 Svar: 862
Ellers kan du jo prøve at forhøre dig i de forskellige dyrebutikker/læger om der er nogen der har brug for en vikar eller lignende...
Er også selv igang med at søge studiejob og har indtil nu søgt ca 20 stillinger igennem go.dk.
Studiejob? Hvad?