1.038 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

hold nu op hvor er jeg barnlig hold nu op hvor er jeg barnlig

Hahah har lige taget mig selv i at købe børne slik, kan i huske det slik der sprang i munden på jer, ja sådan en pose skulle jeg da lige prøve... Hehe sidder her og gnister og gnaser sådan en omgang børne slik arhmen hvor er det hyggeligt haha....... har i også nogle barnlige sider ? og hvilket var jeres ynglings slik dengang

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hold nu op hvor er jeg barnlig
  • #1   18. jun 2011 Ha ha det gør jeg også en gang imellem- min rema har sat sådan en "købmandsslik" hylde op ved kassen, så jeg står og hælder Jawbreakers og slikhalskæder ned i kurven. Meget voksent!

Min yndlings da jeg var lille, var de der slik sutteflasker, hvor man skruede låget med "sutten" i bolche af, vendte det ned i flasken og rystede surt pulver på. Eller Push POP eller PEZ

• #3   18. jun 2011 Eller spejdersnus i de der reagensglas, det var godt

• #4   18. jun 2011 Julie........hahahahaa geniaaaaaaaalt, men kan ikke huske nogle af navnene.....årh glemmer aldrig de tyggegummier hvor der var noget sødt stads indeni ..og hvorfor kan man ikke få kamel bolcher mere? :(.. altså dem med grønne indvendig.

Skittles.......hvor kan man få dem andet end i tyskland?:(

• #5   18. jun 2011 Kamellorte- nøj dem åd vi mange af, når vi havde været i svømmehallen. Skittles kan du få i nogle superbest'er- dem der fører amerikansk varer og på foodfromhome.dk

Push pop ser ud til stadig eksistere.

• #6   18. jun 2011 Julie....... ok så skal jeg dælme til hellerup der ved jeg de fører amerikanske varer:).. woooow.. ja hvad blev der af dem nu kan man kun få dem med hvidt indenvendig de er ikke nær så gode.

Push pop ja dem kan man få hehe med legetøj i smiley

• #7   18. jun 2011 De første var brune, og så lige pludselig kunne man få blå og lyserøde også... men nej, det var de brune, som var bedst. Må en tur i svømmehallen i provinsen, mon ikke man kan få dem der smiley

• #8   18. jun 2011 Mit yndlingsslik var: SLIK smiley (og er det egentlig stadig)

• #9   18. jun 2011 uha tror ikke de laves mere? hvertfald laaaang tid siden jeg har set dem

• #10   18. jun 2011 Ej! haha! Det slik havde jeg helt glemt! Hvad er det nu det hedder, Jean?

• #11   18. jun 2011 Kan ikke huske hvad de hedder, men var helt vild med de der vingummi/gelé-agtige nogen. De var i sådan nogle figur-formede pakker og ofte i to farver. Eller kunne jeg godt li' spejdersnus, shake og jenka tyggegummi, bolche-dims i en muslingeskal, tyggegummi der popper i munden og sådan nogle hvide slikkepinde hvor der var "stærkt" pulver i. Gad ikke push pop, for de blev så fedtet i røret.

• #12   18. jun 2011 Laila - de der gelé ting, sælges i blockbuster smiley mums!

• #13   18. jun 2011 Ej en medløber - de findes stadig smiley

• #14   18. jun 2011 Hov, var også helt vild med Sky-is, den hvor der var sådan en chokolade pind inde i med luft-bolber:-)

• #15   18. jun 2011 Nu VIL jeg i Blockbuster!!!

• #16   18. jun 2011 OG blyants-is.... De var mega goe:-)

• #17   18. jun 2011 Og de der chokoladekiks hvor der var klistermærker i man kunne samle:-D

• #18   18. jun 2011 Lone....der står her på pakken at de hedder pop rocks hehe så må gå ud fra de hedder det.... Og ja blockbuster har alt det gode gamle slik smiley

Især de der vingummier som er total klistret smiley

Kan også huske de der tuber tyggegummi haha så skulle man trykke tyggegummiet ud og man kunne få det i blå og lyserødt mums:)

• #19   18. jun 2011 ååååh kan man egentlig få de der ko is? altså dem man kunne få til 2 kr dengang? de var i mælk og jordbær bare en lille pindis:) ?

• #21   19. jun 2011 Ihh jeg kan huske dengang man kunne købe et kræmmerhus blandede bolcher for 1 kr. De rigtige gammeldags bolcher : stribede, dameskrå, althea, kongen af danmark m.fl.. Det var tider.
    Spejdersnus i plastiksprøjter var også et hit.

...og tvillingeis: limonadeis i rød og gul med 2 ispinde smiley

• #22   19. jun 2011 Jeg er et underligt barn... jeg kan ikke lide slik. Slik, der mener jeg såsom vingummier og sådan noget :D! MEN jeg eeelsker de der tyggegummi automater, hvor mna putter en to krone i også ryger kuglen ned ad en lille rutsjebane haha smiley

Og barnlige sider? Ja, nu er jeg ikke voksen endnu så det har jeg stadig :D! Jeg har det med at sætte en gammel disnet film på... eller endnu værre.. en BARBIE FILM (ja nødeknækkeren er faktisk god!), det er meget sjældent det sker, men engang i mellem er det bare så hyggeligt! Og jeg må også sige at når jeg passer min niece, så går der også lidt legebarn i mig *GGGGG*

Kommentér på:
hold nu op hvor er jeg barnlig

Annonce