{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

katte, der skal mødes {{forumTopicSubject}}

Har jo fået en lille ny killing... Hunden og killingen er faldet til ro, efter killingen har givet hunden (en stor lab) et par dask... ENdnu har jeg ikke turde lade min store hankat sammen med killingen... Han knurrer og hvæser når de ses... Dog langt mindre end i går...

Det jeg bare tænker er, at det gør mere skade end gavn, at holde de to adskilt (og det gør også ondt på¨mig, når den, der er væk, skriger efter mig) - Jeg har et stort bur i stuen, de også skiftevis har været i, så de kan se hinanden og snuse til hinanden...

Spørgsmålet er så bare om jeg skal prøve at lade dem mødes, og så have en skål vand og et par grydelåg parat, hvis den gamle nu ikke kan finde ud af det...

-Jeg vil også så nødigt skræmme den lille nye - meget tillidsfulde og glade killing - men vil heller ikke gøre noget forkert ved den gamle elskede kat!

What to do???

Jeg ved godt jeg kunne spørge på kattegalleri, men hvis jeg skal til at tilmedlde mig derinde, skal jeg til at ændre mit mobil-abonnement, og aner ikke hvordan det foregår... - og jeg ved, der er mange både hunde og kattegale herinde:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katte, der skal mødes
  • #1   5. aug 2011 Jeg ved ikke med sygdomme - min gamle kat er indekat, og får sine årlige vaccinationer - men hunden kommer selvfølfelig udenfor...

Grunden til at jeg spørger, er også fordi jeg går udfra, at jeg er ret pylret... -Men er nervøs, for har aldrig oplevet min "gamle" kat optræde agressivt før -hvis hans knurren da er agressiv....

• #2   5. aug 2011 smiley - ved godt, at det var den nye killing du tænkte på - formulerede mig måske ikke godt nok:-) - Tænkte bare, at når den gamle kat ikke kom ud, så bragte han ikke sygdomme tilbage til den lille:-)

• #3   5. aug 2011 Det at hankatten hvæsser af den lilleer fordi, bag en killing er der en vred kattemor. Så tag det bare stille og roligt så enedes alle

• #4   5. aug 2011 altså nu har jeg ik haft hund endnu.. Men fik 2 hankatte samme sted fra på 3 år og sku have en killing på 12 uger ind til dem.. Ligger hånden på hjertet og sige at jeg bare har sat dem sammen.. Self med overvågning ved at holde øje med dem og når jeg er gået i seng har jeg taget den lille under armen og hun har ligget hos mig..
    Når vi skal have hund bliver det på samme måde..

• #5   5. aug 2011 Har lukket dem sammen... Mit store handyr ligger i vindueskarmen og knurrer, når den lille kommer for tæt, hvilket den lille også respekterer fint... og går væk...

Jeg har allieret mig med grydelåg og en liter vand, hvis det nu skulle gå galt...

• #6   5. aug 2011 haha hvor er du sød.. Grydelåg og vand.. Jeg hævede nu bare stemmen hvis jeg synes de gik over stregen =D

• #7   5. aug 2011 Jeg er også lidt en over-angst hønemor - Det har taget mig en dag at binde alle vandrør, og radiatorer til, så den lille ikke kommer i klemme - - og alt andet er også sikret for den lille:-)

• #8   5. aug 2011 Hov...kom til at slette et indlæg...

• #9   5. aug 2011 De to har det ikke slemt... Om lidt vil jeg dog sætte den lille i bur, mens hunden kommer på aftentur, og efter det sover jeg med den lille, men i morgem starter vi igen:-)

Kommentér på:
katte, der skal mødes

Annonce