{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Hvad ville I gøre? {{forumTopicSubject}}

I dag har jeg fået af vide at min far har fået hund igen.

En blanding af labrador og dalmatiner, 12 uger gammel basse-dreng!
Sidst de havde en blev den aflivet fordi ikke kunne finde ud af det med at opdrage. En labrador!
Jeg taler med ham i telefonen mens min bror Mathias giver hvalpen snor på! Hvalpen vil lege og bidder efter Mathias -Meget natutlig adfærd. MIn far SKRIGER at den skal holde op og fortæller Mathias at han bare skal SLÅ den.
Jeg sidder på Fyn, min far i Vestjylland - jeg har den største lyst til at køre over og hente hvalpen, muy pronto, for om et år må den også lade livet. Jeg er SÅ sikker...

Han fortæller desuden stolt at hunden er så let at have med at gøre, den har både fået hundegård og hus som den er i! (12 UGER) Nårh ja, og der er den hele tiden. Bare ikke lige når børnene skal lege med den, 6 og 8 år.

Jeg forsøgte ligesom at forklare ham nogle ting, bare sådan nogle basale ting om flok og adfærd og sådan, men det prellede HELT af.

Der er ikke grundlag for at melde ham, da der ikke er tale om vanrøgt, bare uvidenhed som går ud over Basse.

Hmm og nej, jeg har ikke noget videre godt forhold til min far og hans nye familie!

Stakkels lille Basse!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville I gøre?
Kommentér på:
Hvad ville I gøre?

Annonce