{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

En hel ny vej. (lidt lang) {{forumTopicSubject}}

Jeg har altid gerne ville være dyrpasser, men hver gang jeg har søgt ind eller gået på skolen er intet gået som det skulle , så måske skæbnen ikke synes det er mig alligevel smiley

Jeg har lige taget min HG ( ikke hundegalleriet kære venner) og gennemført. YES!! - derefter leder man jo så efter elevplads - men ingen at finde, SÅ søger man efter normale jobs , men det er heller ikke så nemt.

på min ferie tænker jeg så over hvad jeg skal lave når jeg kommer hjem.- hmm. sende nogle ansøgninger ud er da en start tænkte jeg. Så det er hermed gjort smiley

Men jeg vil gerne videre med mit liv så jeg undersøger da hvad der er af spændene ting som før i tiden slet ikke har fanget mig , og jeg faldt da lige over Bioanalytiker, det kunne da være meget sjovt og spændene. Adgangs krav er så at man skal ha nogle fag på højere niveauer som jeg ikke har.

Så igen måtte jeg finde en vej der kunne føre mig til den uddannelse. Så jeg ringede til VUC for at få nogle af disse fag på HF.

Hun sagde så at jeg nok skulle tag 10 klasse.
Så nu skal jeg til samtale imorgen kl 11 så vi kan finde ud af hvad der er bedst for mig så jeg kan komme rigtig igen..

Kan mærke det bliver en hel ny vej for mig , og hvad man dog ikke gør for at få det man vil smiley

Føler bare lige pt at det hele er med mig og for en gangs skyld ikke er imod mig.

Jeps lidt glad har man vil lov til at være på denne grå mandag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En hel ny vej. (lidt lang)
Kommentér på:
En hel ny vej. (lidt lang)

Annonce