1.084 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

NU kan det altså være nok!!! NU kan det altså være nok!!!

Jeg har lige brug for at komme ud med noget galde, så jeg undskylder på forhånd....

for 1,5 måned siden kommer min kæreste kørende i vores bil (som vi har haft i 3 måneder), og der er en klaphat der kører lige op bagi vores bil og totalskader den.... Vi har så fået lov til at låne en kammerats bil indtil vi kan få vores egen. Mens jeg er til fødselsdag og holder ude ved vejen er der en tumpe i en lastbil der kører i den og slæber den nogle meter hen af vejen...

Nu for 30 min siden er jeg nede og handle, kommer kørende med 10 km i timen for at komme ud af parkeringspladsen, da en bakker ud foran mig, jeg bremser og undviger lige, men hun har stadig ikke set mig og fortsætter lige ind i siden af mig. Jeg har lånt min bedstemors bil mens de er på ferie, så nu kan jeg så aflevere en bil med en meget ridset kofanger, og to døre der er bulede og meget ridsede.....

Hvad sker der for at vi åbenlyst er magneter som tiltrækker alle id*oter bag et rat for tiden????

En bizar politihændelse i Lubbock, Texas: To mænd blev standset af ridende betjente, da en af betjentene formentlig for sjov bemærkede, at hans hest kunne lugte narkotika. Øjeblikkeligt satte den ene mistænkte i løb.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 450 kr.
  • Utæt afløb ved køkkenvask 1.000 kr.
  • Opsætning af håndvask på badeværelse 2.000 kr.
  • Vinduespolering for 6 vinduer 600 kr.
  • Ikea skab 680 kr.
  • Tørretumbleren tørre ikke tøjet optimalt. 560 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NU kan det altså være nok!!!
  • #1   30. aug 2011 Puha hvor er i bare uheldige smiley

• #2   30. aug 2011 BØVS!!! smiley

• #3   30. aug 2011 surt show, vil jeg sige.

Da jeg tog kørekort, sag min kørelærer, at jeg skulle huske, at jeg var den eneste, der kunne køre bil, alle andre er idioter. Det motto kører jeg altid efter, har indtil nu været meget heldig i trafikken, så jeg klager ikke.

Men forstår godt du er træt af det.

• #4   30. aug 2011 Jeg har kørt de sidste 5 år uden skader overhovedet, og mit motto er netop også at alle andre er nogle tumper til at køre, men man må sige det er svært at væbne sig mod lastbilchauffører der ikke kender størrelsen på deres bil, vvs-montører der sover på vej hjem fra job og unge piger der ikke kigger sig for når de bakker ud fra parkeringspladserne... IHHH!! (jeg er selv en pige på 23, så det er ikke en fornærmelse af unge piger ;))

• #5   30. aug 2011 Hold da op i har været uheldige, nu håber jeg sgu at jeres held vender (;

• #6   30. aug 2011 Nej det er da helt ufatteligt, men vi troede jo ligesom ikke det kunne blive ved efter de første 2 gange...

Lige nu er jeg da glad for at de først kan levere vores nye bil til december, for jeg ville simpelthen flippe råddent skrot hvis folk kører ind i os når vi får vores helt nye bil!!

Jeg forstår bare overhovedet ikke hvordan man kan være så uheldig. Vi havde 2 biler, den første stod af i januar, den næste i marts, og så nåede vi at have den "nye" i 3 måneder.. Så vi har selv ejet 3 forskellige biler i år, samt lånt to der er blevet skadet..

Behøver jeg at sige at jeg håber 2012 bliver et bedre år?

• #7   30. aug 2011 I har da godt nok været uheldige...

Og noterer mig så lige, at jeg ikke skal låne min bil ud til jer... smiley

• #8   30. aug 2011 Ja selvfølgelig er det godt der ikke er sket noget med nogle personer, men stadig irriterende.

Og send du bare bilen herop susanne smiley Jeg skal blot bruge et døgn og så skal du se løjer.. Eller det vil sige, det er kun kæresten der ligefrem har fået en totalskade, jeg får blot lavet plade og lakskader (eller altså folk får det lavet på os ;)).

Kommentér på:
NU kan det altså være nok!!!

Annonce