{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Egeskov marked {{forumTopicSubject}}

Har i dag været nede på Egeskov marked. Og hold da op de har skærpet kontrollen dernede ang dyr.... det var så dejligt at se at hver lastbil der kørte ind med dyr blev tjekket godt og grundigt igennem......

Det bedste var da nok at se at der ikke var ret mange hestehandlere dernede.......

Men sikke alt det lort de sælger dernede fik da nogle gode ting med hjem, men der er da lige så meget skrammel smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Egeskov marked
  • #2   21. sep 2011 Åha hestehandlerne..

har som sådan ikke noget imod dem, jeg har selv fået heste fra sådan nogle flere gange..

Men for pokker når de bliver slæbt med sådan et sted så gør det bare ondt i mit hjerte..

første, sidste og eneste gang jeg har været på egeskov, der stod 5 heste, og de havde snot VÆLTENDE ud af alle huller og sprækker i hovedet.. og det var GRØN snot, ergo, det er ikke noget der lige er kommet..

Jeg var kun 10 år, og jeg stilte mig op og skrald hylede foran de her stakkels heste, og ham manden som havde dem med var dybt forarget over at jeg hylede sådan.. for der var jo ikke noget at hyle over sagde han.. så fik han en skideballe af min far.. xD

• #3   21. sep 2011 Hvis der ikke er dyr på et marked..... er det ikke et marked..... så er det bare et Loppemarked.....

Markeder har eksisteret i flere hundrede år..... og jeg synes det er synd , hvis det holder op.......... men dyrene skal selvfølgelig passes PERFEKT........ hvis de bliver det , kan jeg ikke se noget forkert i det .

• #4   21. sep 2011 vil sige at i år havde de det egentligt godt de få heste der var......

Lempet kontrollen niks biks, så er det jo vi igen får lov til at se de syge og udmagredeheste. Samt hestehandlerne kan te sig som de vil... og det hører ingen steder hjemme.....

• #5   21. sep 2011 Fedt. Dejligt.

• #6   21. sep 2011 Lige præcis.. Jeg syntes at hvis det foregår under reglerne, indenfor dyrevelværd, så er det sku iorden.. smiley

Jeg har også altid nydt markederne hvor der har været dyr i alle afskygninger smiley Men for satan hvor gør mit hjerte ondt når jeg ser dyr som er ved at vælte om at sygdom eller sult smiley

• #7   21. sep 2011 nyt hesteliv har skrevet om egeskov markede, og jeg er rystet!!, tænk at mennesker behandler, heste og andre dyr på den måde, specielt er jeg rystet over hvordan de behandler hestene!, nogle hestehandler burde prøve selv at blive behandlet sådan! *

så folk der tager der ned, og siger noget til de hestehandler,! RESPEKT!! smiley

• #8   21. sep 2011 man kunne tælle på 2 hænder hvor mange heste der var dernede i år... Og ja det er som sagt kun godt at der er så meget kontrol nu...

da vi kom så jeg en hesthandler kører ind, han blev stoppet af politi og dyrlæger da han kørte ind til pladsen hvor dyrene er, og de kiggede og rode og jeg ved ikke hvad på den lastbil. De var virkelige grundige og tror det tog over 20 min før han måtte kører ind....

Kommentér på:
Egeskov marked

Annonce