1.817 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hunde internat"
Internat hunde?
Hej til jer derude. Jeg var idag på et dyrenternat for at se på hunde. Og har to i sigte. Vi er et kærestepar med en Parson Russel terrier tæve i forvejen. Jeg fald meget hurtigt for en super...
Hej til jer derude. Jeg var idag på et dyrenternat for at se på hunde. Og har to i sigte. Vi er et kærestepar med en Parson Russel terrier tæve i forvejen. Jeg fald meget hurtigt for en super...
Skrevet af: Anita N - 30. dec 2012
Internat hunde..
Nu er det bare mig der er nysgerrig :P Jeg har gjort mig en overvejelse efter jeg mødte en dame den lokale hundeskov som kom med sine 3 Galgoer, hun havde nemlig købt dem af nogle spanske internater...
Nu er det bare mig der er nysgerrig :P Jeg har gjort mig en overvejelse efter jeg mødte en dame den lokale hundeskov som kom med sine 3 Galgoer, hun havde nemlig købt dem af nogle spanske internater...
Skrevet af: Casper N - 18. mar 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af lamper 900 kr.
- Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
- Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
- Lavet et makeup bord 750 kr.
- Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
- Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 135
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.263
jun 2007
Følger: 32 Følgere: 28 Hunde: 11 Emner: 75 Svar: 168
dec 2009
Følger: 1 Svar: 13
Du kan se en liste over hundeinternater i Danmark (og Jylland) inde på kennelguiden her: http://www.kennel-guiden.dk/artikler/category/hundeinternater . Som en anden også nævner er det en god idé også at se på dyrenes beskyttelses godkendelsesliste, selvom det desværre ikke altid er nogen garanti i sig selv for at forholdene er iorden.
Håber du finder et godt hundeinternat, held og lykke med det
hunde internat