{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Når tiden er ved at rende ud.. {{forumTopicSubject}}

Gud hvor er det altså bare hårdt, når ens dyr er plaget af alderdom, og man inderst inde godt ved, at der måske ikke er så lang tid tilbage.. Vores gamle labber-dreng Tosh er nu 11 år gammel og specielt den sidste tid føles han mere sløv end ellers.. Han sover utrolig meget og er meget stivbenet. Man ønsker de er her for evigt, men inderst inde skal man huske, at de ikke selv kan sige hvornår nok er nok og det er bare det som er det hårdeste.. at man selv skal tage beslutningen om, hvornår det er retfærdigt at slippe dem. Jeg håber og beder til, at gamle Tosh når at få denne jul med, men vi må se hvad tiden viser. Måtte bare lige dele min sørgmodighed med jer.. Glæden i livet er en stor plysset bamse, men den største sorg er at skulle sige farvel. For det ved man jo, at man skal før eller siden. Desværre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når tiden er ved at rende ud..
  • #1   14. okt 2011 Sabina ved akkurat hvordan du føler det.. jeg har selv min dejlige gamle rotte Jou-Jou som er snart 12 år.. hun er lidt slingrende bagtil, men når hun dag efter dag kigger på mig med den der grimme gamle bold i munden og ser så fræk ud, så ved jeg at det ikke er tid endnu.. hun lever så længe og så godt hun kan, bliver passet med de skavanker hun får fremover, men den dag hun ikke har lyst at spise/ lege, drille de andre så får vi besøget af dr. Dyr.. indtil da glæder jeg mig over hver dag jeg har haft med hende og hver dag jeg endnu har tilbage smiley

• #2   14. okt 2011 Suk ja det er svært med de dyr :O)

Men synes 11 år er meget flot alder, men det gør det ikke nemmere :O/

Min lab er "kun" 2 år, og hende har jeg allerede været ved at miste pga hun fik en mavedrejning. Så jeg håber og beder til hun kommer i rekordbogen som verdens ældste lab ;O)

Jeg hader at sige farvel, så har sagt på gensyn til mine himmelhunde smiley

• #4   15. okt 2011 Puha, ja den er skide svær smiley

Har jo desværre selv lige været der, det er så hårdt at sidde og kigge vores elskede dyr i øjnene og samtidig vide, lyset snart skal slukkes...

Det er det værste ved at være hunde-ejer.

Ved godt at man siger, at det er en "gave" at kunne befri dyret for smerter osv, det føles bare ikke sådan, når man selv står i situationen !

• #5   15. okt 2011 Min gamle nabo sagde den gang jeg købte Jack "du har købt dig en ny sorg" og manden har så evigt ret.
    Det er en af det væste ting her i livet:o(

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 878
    #6   15. okt 2011 Du har så evigt ret.

Jeg tænker dog; når du er i tankerne om at ende det fantastiske liv, hvorfor skal han så holde 'julen over'?

Det er for mennesker. Det er en mennesketanke. Hunden aner jo ikke hvad jul er. Hunden ved ikke, det er en højtid i familiens skød.

Jeg er helt enig ellers. Har selv været der. Han 'holdt' et år ekstra, om man så må sige - men hvis fornøjelse var han er for? Ingens. Men han ku' måske lige...? Han kan godt klare... JEG vil ikke af med ham...

Jamen, hvis man er så FOR dyret, så hjælp det. Og kom videre.

• #7   15. okt 2011 Kan nu godt forstå man gerne vel have ham til at "holde" lidt længere...

Hvis det blot er lidt stivhed og sløvhed, så er det jo helt naturligt for alderen !

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 878
    #8   15. okt 2011 Ja, det er jo også der, jeg forstår og til dels er enig.

Det var også mere for debattens skyld. Synes virkelig mange gange, at man trækker menneskestruturerede tanker og levevis ned over hovedet på dyrene - i stedet for at lade naturen gå sin gang, hvis man kan sige det sådan.

• #9   15. okt 2011 Åh altså smiley

Kommentér på:
Når tiden er ved at rende ud..

Annonce