{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Utilfredshed {{forumTopicSubject}}

Er det bare helt og at man skriver "hjæææææææælp" med store bogsaver i emnefeltet og så er det er problem som fx. tisser indenfor. Altså jeg forstår det ikke helt - er det ikke ret så utydeligt?

Og en anden ting, folk putter opslag ind i de forkerte kategorier. Jeg bladrer lidt rundt i HUNDE RELATERET. og der er en tråd om at der er en der søger en anden person?

Jeg bruger forrummet til at læse andres problemstillinger og svare (hvis jeg kan) eller selv få noget ud af givende råd. Men det hjælper ikke med udydelige overskrifter og tråde der bliver placeret forkert.

Hvad synes i?

(undskyld stavefejl)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utilfredshed
  • #1   14. nov 2011 Jamen, jeg synes da bare, jeg er helt enig med dig smiley

• #2   14. nov 2011 Det kan såmænd ikke hidse mig op.....synes det er småting , at blive irriteret over .... :o)

• #3   14. nov 2011 Det er irriterende jo at folk ikke kan finde ud af noget så simpelt som at beskrive deres emne, og poste korrekt..

Ligesom folk der ikke kan finde ud af at skrive den korrekte pris i en annonce.

Sværere er det sgu da heller ikke for fanden da.

Når det så er sagt, så er det ikke noget der kan ødelægge min dag.
    Nogle folk er bare dovne og ugidelige af natur.

• #4   14. nov 2011 At et emne ryger i den forkerte kategori, er jo en svipser, som vel kan ske for alle.

Mht overskrifterne, synes jeg altså også, det kan være svært at finde en passende. Jeg skriver så ikke "hjææææææælp", men noget der peger i retning af det, jeg søger hjælp til.

Men jeg kan egentlig godt forstå, hvis man står med en hund, der tisser over det hele, at man tænker, "hjæææælpe" vil være en passende overskrift. Det er jo det, man søger og så får man måske ikke lige tænkt over, at det ikke giver så meget mening for andre.

I øvrigt synes jeg, du selv lige har gjort dig "skyldig" i præcis det samme :D. Utilfreds kan man jo være over hvad som helst lige som man kan søge hjælp til meget, så din overskrift er ikke i nærheden af at beskrive emnet. Jeg havde skrevet "Utilfredshed - overskrifter i forum".

Når alt det så er sagt, så generer det mig faktisk ikke. Det er jo max et klik, man spilder på at komme ind på et emne, man ikke havde interesse i. Det er da til at holde ud smiley

• #5   14. nov 2011 Misvisende overskrifter irriterer også mig, og desuden SKAL overskriften også være sigende for emnet.
    Det er også træls at så mange tråde eks hedder HJÆÆÆÆLP for det er svært at finde tilbage til emnet, hvis man senere vil læse tråden igen.

• #6   14. nov 2011 Marianne K. ENIG!

• #7   14. nov 2011 Groft sagt, så kan stort set alle emner her inde have en af følgende overskrifter:

Utilfredshed
    Hjælp
    Diskussion

Det er hverken særligt sigende eller særlig nemt at finde rundt i.

Dette emne havde jeg fx valgt at kalde: Intetsigende overskrifter
    (Og hvis du havde søgt, så ville du se, at emnet har været oppe rigtig mange gange)

• #8   14. nov 2011 Det er ikke noget der ødelægger min dag heller. Det er bare træls. smiley
    Typisk man får svar sov "emnet er slået op før" men hvad skal man søge på? "hjæælp" ? smiley

• #9   14. nov 2011 Marina: Nu søges der jo på hele emnet (og alle indlæg) og ikke kun overskriften.

Kommentér på:
Utilfredshed

Annonce