Utilfredshed {{forumTopicSubject}}
Er det bare helt og at man skriver "hjæææææææælp" med store bogsaver i emnefeltet og så er det er problem som fx. tisser indenfor. Altså jeg forstår det ikke helt - er det ikke ret så utydeligt?
Og en anden ting, folk putter opslag ind i de forkerte kategorier. Jeg bladrer lidt rundt i HUNDE RELATERET. og der er en tråd om at der er en der søger en anden person?
Jeg bruger forrummet til at læse andres problemstillinger og svare (hvis jeg kan) eller selv få noget ud af givende råd. Men det hjælper ikke med udydelige overskrifter og tråde der bliver placeret forkert.
Hvad synes i?
(undskyld stavefejl)
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 3.981
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.122
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 368
Ligesom folk der ikke kan finde ud af at skrive den korrekte pris i en annonce.
Sværere er det sgu da heller ikke for fanden da.
Når det så er sagt, så er det ikke noget der kan ødelægge min dag.
Nogle folk er bare dovne og ugidelige af natur.
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.870
Mht overskrifterne, synes jeg altså også, det kan være svært at finde en passende. Jeg skriver så ikke "hjææææææælp", men noget der peger i retning af det, jeg søger hjælp til.
Men jeg kan egentlig godt forstå, hvis man står med en hund, der tisser over det hele, at man tænker, "hjæææælpe" vil være en passende overskrift. Det er jo det, man søger og så får man måske ikke lige tænkt over, at det ikke giver så meget mening for andre.
I øvrigt synes jeg, du selv lige har gjort dig "skyldig" i præcis det samme :D. Utilfreds kan man jo være over hvad som helst lige som man kan søge hjælp til meget, så din overskrift er ikke i nærheden af at beskrive emnet. Jeg havde skrevet "Utilfredshed - overskrifter i forum".
Når alt det så er sagt, så generer det mig faktisk ikke. Det er jo max et klik, man spilder på at komme ind på et emne, man ikke havde interesse i. Det er da til at holde ud
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.224
Det er også træls at så mange tråde eks hedder HJÆÆÆÆLP for det er svært at finde tilbage til emnet, hvis man senere vil læse tråden igen.
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
Utilfredshed
Hjælp
Diskussion
Det er hverken særligt sigende eller særlig nemt at finde rundt i.
Dette emne havde jeg fx valgt at kalde: Intetsigende overskrifter
(Og hvis du havde søgt, så ville du se, at emnet har været oppe rigtig mange gange)
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 967
Typisk man får svar sov "emnet er slået op før" men hvad skal man søge på? "hjæælp" ?
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
Utilfredshed