råd søges, til efterlysning af ilder {{forumTopicSubject}}
Min ilder tæve er i nat / igår aftes løbet væk hjemmefra.
Har efterlyst hende med billede og tekst på facebook og på dyrenes beskyttelse.
Hvad kan jeg mere gøre ? skal jeg ringe til politiet og efterlyse hende der også ? hvad skal jeg lige gøre.
Har været rundt naboerne og vist billede og sagt de gerne lige må holde øje med om hun er der, har kigget i garager, haver, og været rundt og kalde på hende. har ledt i mange timer nu
men intet spor af hende...
Er nu helt tom for ideer.
mine ildere bor i udestuen, og har faktisk hele udestuen at lege i, igår var stormen så åbenbart så vild at dørene var blevet blæst op
Skønt de var lukkede og låst lige som en have dør nu er, i jorden og i toppen af døren
..
"heldigvis" var det kun hende der havde taget flugten, Rex er stadigvæk i buret. Han sidder og ser helt ulykkelig ud.
..
Hun lystre sit navn, hvis ikke jeg allerede har nævnt det..
hvor kan jeg efterlyse hende ? hvad kan jeg lige gøre ?
Hun er chippet, og registreret hos dyrelægen.
nov 2007
Følger: 48 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 85 Svar: 677
Håber du finder hende
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 88 Svar: 249
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.007
Hvis du poster en beskrivelse med billeder, poster jeg også gerne en efterlysning på min facebook, så mine jydske venner kan holde øje.
Prøv også at efterlyse den på ferretopia.eu og ilderforum.dk
Er den chippet?
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.318
VIl lige få billede og lidt tekst med her ind, så opretter jeg et album med det.
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 37 Hunde: 7 Emner: 149 Svar: 2.504
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.007
Og eventuelt kontakt dyrlægerne i dit lokalområde, hvis nogle aflevere hende der.
aug 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 470
og sæt evt en fælde op med stærkt lugtende fodder
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.318
hun havde gemt sig i en garage i den anden ende af vores lille landsby. :') og de havde set hende igår aftes, men tænk at hun skulle have lov til at være i læ for stormen. :') hold kæft så godt ... de havde taget hende og lukket hende ud imorges, da de tog på arbejde.
så har hun lusket rundt siden, men fandt til sidst så vores hus igen.
hun sad på trappesteen og kiggede da vi åbnede døren for at hente pose nu her for 10 minutter siden. har ringet rundt og kælet og nusset for hende. hun sidder glad i mit skød lige nu og varmer sig i min strikketrøje
måtte bare skrive den gode nyhed
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 37 Hunde: 7 Emner: 149 Svar: 2.504
råd søges, til efterlysning af ilder