342 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hjælp til lege! :-) Hjælp til lege! :-)

Jeg har fået pålagt mig det ansvar at finde på nogle lege til mandens arbejdsjule frokost.. Jeg har fået skrevet 12 men er nu på bar bund..

Det er en leg hvor man er to på hvert hold der så skal dyste imod hinanden i forskellige udfordringer, og da der er børn med skal det os være noget de kan være med til..

Jeg har fundet på føglene

1, flest skumfiduser i munden på 1 min
2 Spise et snørrebånd hurtigst
3 Folde serviet hurtigt
4 sætte næsen på cheffen på tid
5 pind i flaske på tid
6 youhrut spisning på tid
7 puste flest balloner op på 1 min
8 gæt en grimasse
9 spis bolle i snor
10 Limbo hvem falder sidst
11 gaveindpakning på tid
12 ligge puzlespil på tid

Jeg ville blive glad hvis nogen kunne komme med nogle friske lege hvor alle kan være med smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til lege! :-)
  • #1   16. dec 2011 Ja jeg har en enkelt jeg selv har brugt til en julefrokost, et O-løb, det er virkeligt sjovt, især når det er voksne og måske fulde mennesker der skal udføre det.

• #2   16. dec 2011 O løb ? Hvad er det .. Børn skal også være med, så det er vigitig at min lege ikk inkludere alkohold

• #3   16. dec 2011 To (eller 4) personer overfor hinanden skal puste f.eks. en bordtenisbold over på modstaderens baehalvdel

Fange et æble i en balje vad uden at bruge hænderne

Finde f.eks. en lakrids i en tallerken mel igen uden at bruge hænderne

Flette en julestjerne (evt. efter opskrift)

Jordnøddetennis - badmintonketsjer, jordnødder og en spand lidt på afstand. Gælder om at få flest nødder i spanden og er virkelig svært. Hvis det skal være endnu sværere kan man i stedet for spanden give den ene på holdet et fiskenet, som de afskudte jordnødder skal fanges i for at få point

Kimsleg - 25 ting på en bakke som man får lov at kigge på ét eller to minutter og derefter skal skrive ned, hvad man så

• #4   16. dec 2011 Håber, du kan tyde mine koder. "N" havde vist lige sat sig lidt fast smiley

• #5   16. dec 2011 Hvis det må være lidt kaotisk og de voksne mænd kan styre sig, er ballondans jo en sand klassiker smiley

Eller avisdans - Hvert par daser sammen på en udfoldet dobbelt avisside en tid. Musikken stopper, alle står af, folder deres avis på midten og danser igen osv osv til der kun er et par tilbage. Man må IKKE træde udenfor avisen.

Appelsindans. Lidt af en udfordring, når det er voksen - barn

• #6   16. dec 2011 O-løb du ved, et løb med forskellige poster udenfor, med lamper på hovedet og forskellige opgaver ved hver post, man kan f.eks få en brik ved hver post og så skal man samle puslespillet til sidst, og her kan børn sagtens være med.

• #7   16. dec 2011 jeps mange tak smiley

• #8   16. dec 2011 Fange æbler i en spand med vand.. smiley

• #9   16. dec 2011 Gæt en sætning eller et ord ud fra de tal man bruger når man skriver ordet i en sms

Kommentér på:
Hjælp til lege! :-)

Annonce