827 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

Hvorfor skal tv være så dyrt? Hvorfor skal tv være så dyrt?

Jeg er en af de - åbenbart mange mennesker -der kun har en stueantenne på loftet. Jeg bor på landet, og jeg har fået lagt fibernet ind i huset, ene og alene fordi det var gratis. Jeg sparede 5.500 kr ved at sige ja tak til Sydenergis kampagne tilbud.

Nu ka jeg så læse mig frem til, at SE vil have 798 kr. Om året i
Tv-service gebyr plus 109 kr om måneden for den helt lille tv pakke. Og det eneste program jeg får ekstra er TV2.

Så det vil sige at jeg skal betale 2106,00 kr om året for at se TV2??? Hvis jeg skulle have den store tv pakke, så vil det koste mig 5586,00 kr om året plus licens!!!!

Sig mig lige engang, hvad fanden har de tv selskaber gang i? Det er jo røveri ved højlys dag. Aldrig aldrig nogensinde kommer jeg til at betale for at se tv - altså udover licensen.

Det er simpelthen noget forbandet svineri, at tage så mange penge, når man tænker på hvad det er for noget lort de viser.

Så, jeg er en af dem der nægter at betale så meget som en eneste krone for at få tv2. Så hellere undvære den kanal.

Og det er nu blevet et princip!!! Man burde boycutte tv udbyderne, indtil de får priserne ned....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor skal tv være så dyrt?
Kommentér på:
Hvorfor skal tv være så dyrt?

Annonce