400 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Savnes ALTID . Savnes ALTID .

Dog er jeg ikk så meget her inde mere, da Cille er død . Jeg savner hende værd gang jeg går herind .

Typisk miig var jeg ved at ryde op på miin bærbar, og fandt et billede + tekst jeg lavede nogle dage efter hun døde . Det er nummer 3 nedad .

Nu savner jeg hende meget mere . Og tænker på alle de sjove ting vi har lavet sammen .

Faktisk var jeg ved at begå selvmod dengang hun døde . Jeg ville med hende op i dyrehimlen . hun skulle ikke have lov til bare at gå . Jeg nåede ikke at sige farvel til hende . eller noget . Pludselig var hun bare væk . smiley
Hun farlatte mig bare . Jeg tænker tit på hvorfor det lige skulle være hende . Jeg savner en hund der løber og leger med alle mine heste, en hund der løber og leger med alt & en hund som er hygge . Jamen Cille . Hva skal jeg dog gøre uden diig .

Hva er det bedste af gøre . At græde værd dag ?
Eller lade værd med at tænke på hende . ?

Hva skal jeg gøre . Cille Elsker diig .

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savnes ALTID .
  • #1   4. jul 2006 Det gør mig ondt for dig Julie.. Men en dag vil du holde op med at være så ked af det og i stedet tænke på alle de gode minder hun gav dig..

• #2   4. jul 2006 anette P - Cille hun døde heldigvis på stedet .

• #3   4. jul 2006 Frøken D * Åkirkeby * - Når jeg tænker på alle de gode minder begynder jeg af græde .

• #4   4. jul 2006 Ja men det kommer til at gå fremad med tiden - tro mig..

• #5   4. jul 2006 Okay . jeg tror dig .

• #6   4. jul 2006 Julie.....dengang hun døde snakkede vi sammen......kan du huske jeg fortalte at Trine min hund blev kørt ned da jeg gik i skole?
    Jeg har også mistet en anden hund, Muf; her efter jeg blev voksen. Jeg savner hende forfærteligt stadig.......men når det kommer......tænker jeg på den tid vi havde sammen. Alle de sjove oplevelser, hendes mærklige kunster (dem lavede hun en del af!)........og så tænker jeg på hvilket godt liv jeg gav hende.......
    Ja det lyder måske lidt højrøvet.....men jeg ved at Muf havde et rigtigt godt hundeliv, med mennesker der holdt af hende, med masser af muligheder til rigtige "hundeting", såsom at fange rotter (vi havde heste) store områder hvor vi boede hvor hun aldrig var i snor.....osv.
    Jeg ved vi gav hende alt hvad en hund kan ønske sig og så får jeg det meget bedre bagefter.
    Prøv at tænke på samme måde.....måske kan det også hjælpe dig????

Kommentér på:
Savnes ALTID .

Annonce