3.097 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Tapet - af! Tapet - af!

Er der nogle der har et godt råd til, hvordan man nemmest river tapet af? - Væggene er porøse, og der ryger en del væg med, når tapeten ryger - skulle gerne have revet tapet ned og sat nyt op samt malet inden onsdag formiddag i en 38 kvm stue....

- hvordan gøres det nemmest -uden det bliver for fugtigt?

gode råd og erfaring???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tapet - af!
  • #2   9. feb 2012 Jeg tror ikke du kan forvente at gøre det uden det lige skal tørre en dag eller to før du fortsætter. Jeg har haft delvis succes med at ridse det og smøre tapetklister på, men hvis det er et tykt lag tapet er én gang ikke nok og så har man jo ikke sparet tid.

Jeg ville bare leje en damper og få det overstået på en dag og så lade det tørre ordentligt

• #3   9. feb 2012 Hvis pudset er så mørt at det følger med af, kan det aldrig gå at springe over hvor gærdet er lavest... Af med det løse puds og puds det op igen. Ellers bliver resultatet ikke godt...

• #4   9. feb 2012 Jeg har taget rigtig meget tapet ned det sidste års tid, og synes selv det er døden!

Tapetopløser som købes i div byggemarkeder, har den samme effekt som alm. skyllemiddel blandet op med vand. Præcis - søg selv på Youtube. Jeg rullede det på med en semi langhåret rulle, og kunne efetr ca 10 min tage tapetet af. Dog kun ét lag af gangen.

Vi har selv investeret i en tapetafdamper, men til nogle sarte vægge nytter det ikke at gå så voldsomt til værks.

Fugt, og pil af

• #5   9. feb 2012 Jeg elskede den tapetdamper vi havde lånt, da vi skulle have tapet af alle vores vægge.. Det var bare at starte fra en ende med dampe og så med en spartel og skrabe det af bagefter.

• #6   9. feb 2012 Helt klart en damper, det er det allernemmeste, og hurtigste smiley

• Søren G
    Søren G Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #7   18. dec 2013 Damp, damp, damp og derefter et stripper. Ikke så længe siden vi valgte at få lavet nyt tapet her hos os, hvor vi valgte at fjerne det gamle først. Det var faktisk nemmere end vi troede, og kan ikke begribe de folk der ikke piller det gamle ned inden de sætter nyt op, men, vi købte en damper og en stripper inde på tapethuset http://www.tapethuset.dk/ og gik ellers i gang. Det gik hurtig og smertefrit.

Lige før jeg vil sige det gamle tapet kunne genbruges - vi ryger heldigvis ikke smiley

• #8   18. dec 2013 Kom og lån Pjevs og Fanta, henholdsvis en Cocker og en Golden, de kan fjerne tapet på ganske kort ti;)

Kommentér på:
Tapet - af!

Annonce