1.188 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 41 Svar

Der er alt for meget.... Der er alt for meget....

...negativitet herinde - og jeg giiiider det ikke !!

Så her er en tråd man kun må lukke positiv galde ud i *G*
Ikke noget om at man har haft en dårlig dag - snak med manden om det
Ikke noget med at hunden har været dum - slå digselv i hoved for det smiley
ikke noget med at vægten siger 10 kg for meget - løb en tur *G*

JEG er vildt glad for at solen skinner så meget idag smiley Min hund er "igen igen" ALT for lykkelig af ingen synlig grund ( mistænker stadig at hun har et lager med speed et sted i huset.... )

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Der er alt for meget....
  • #1   17. feb 2012 Jeg er også Vildt glad for at se solen og det dejlige grønne græs. det bliver/er en dejlig dag idag.

og tøsen blev vild glad da jeg kom hjem med et griseøre. smiley

• #3   17. feb 2012 Jeg sidder og griner i mit stille sind af Buddy smiley

Han har været fænomenal her på det seneste til at få væltet ting ned fra sofabordet med en glad hale. Nu står han så og logrer lodret i for vandret med sådan et lalleglad udtryk *LOL* Så ærgerligt at videokameraet ikke er i nærheden...

Det varer sikkert ikke ved - men det ser sk*desjovt ud smiley

• #5   17. feb 2012 Maja - skulle lige til at skrive "Ville du ikke også blive glad hvis nogen kom med et griseøre til dig"... men.... nej... hvis nu du var hund *G*

Sviger - Jaaaa i know - gå tilbage til fjolletobakken smiley

• #6   17. feb 2012 Jeg er glad fordi det er fredag, og jeg har endelig fået vinterferie smiley

• #7   17. feb 2012 Dejligt at være glad smiley

Jeg vælger at være glad over det dejlige vejr - og hunden ligger og sover smiley

Hmmm..... mon du kan låne en "narkohund" og finde det speed hunden gemmer?? *GG*

• #8   17. feb 2012 Sarah - Logre hva ? Lodret i for vandret ? *GGG*

Maria - Enough said - so true smiley

• #9   17. feb 2012 Hehe...

Logrer lodret i stedet for vandret *GGG*

Eller ovalt opad om man vil smiley

• #10   17. feb 2012 Maiken - Jeg burde prøve - for er sikker på at hun har det !!!
    Hun kan være gået HELT død i en solstribe, også laaaangsomt gå rundt i huset indtil "noget" kommer over hende og hun får en mopse-flip af den anden verden og tonser rundt som var hun en antilope på flugt smiley

• #11   17. feb 2012 Sarah - ooooooooh det gør min fars store blanding også *G* Hun kan logre i perfekte cirkler - Det ser HELT forkert ud - Så kan godt forstå du griner smiley

• #12   17. feb 2012 lol, jeg tabte godbidsposen i går, da jeg var på aftentur med Vaks xD
    - Vi fandt den.. men der var mindsket lidt i den, for en kat stod og åd af godbidderne, LOL.

Det synes jeg var sjovt xD

• #13   17. feb 2012 Sandra - Den har bare tænkt "JACKPOT" *G* hehe

• #14   17. feb 2012 Ja dejligt solen skinder, jeg er kanin avler og kaninerne er rigtig glad for de kan komme ud i længere tid og vores hvalp Hosianna, elsker at holde øje med dem mens de er ude:)

• #15   17. feb 2012 Idag er sidste dag i prøveperioden med min omplaceringshund Bobby.
    Tidligere ejer sagde igår, at hun vil omregistrere ham idag, og så er han miiiiiiiiiiiiiiiiiiiin smiley :) smiley
    Oh, happy day!

• #16   17. feb 2012 F & Z !; Ja, højst sandsynligt xD

• #17   17. feb 2012 Jeg er i min form for godt humør, fordi veninden og Gudbarnet snart kommer herop og så skal vi forsøge at gå tur med den ene vovse..

Blir dejligt at komme udenfor i det gode vejr

• #18   17. feb 2012 Skønt !! - Jeg er glad glad glad.. Min skønne mand har lige ordnet vandhanen på 1. etage så vi igen kan bruge den! :D- lille bella fiser rundt og presser buster til at lege.. Men som den rigtige bulldogge han er går han bare videre som om intet var hændt, stakkels lille buller! smiley

• #19   17. feb 2012 Henriette - Enjoy :)) Håber det bliver en god tur smiley

Chardame - ;))))) Ikea er altid godt *G*

Er glad for at høre at der ER positive og glade mennesker tilbage på HG smiley

• #20   17. feb 2012 Jeg er glad ved at hundene står udenfor og og skaber sig af et eller andet... Det holder en potentiel indbrudstyv væk :O)

Så er jeg glad ved at de til morgen vallgte at splitte en af deres bamser ad så dens indvolde lå spredt ud over hele gårdsplads og have... Det gav jo mig motion at samle op efter dem :O)

Og nu vil jeg lige spiselidt frokost og så gå en god lang tur med vovserne i skoven og nyde den dejlige milde dag *SS*

• #21   17. feb 2012 Jeg er glad for, at det er weekend, og så er det bare skønt, at solen skinner, og der er plusgrader smiley

Men Freja, pusher din hund så speed til min hund, for jeg har også hende mistænkt for at være på et eller andet..

• #22   17. feb 2012 NML - Første tot ? DEN må du forklare *GGG*

Lise - hahaha hvor fedt smiley

Og frokost - GOD IDE *G* ( hvilket nok er morgenmad her... )

• #23   17. feb 2012 Bente ....mmmmmm - kan godt være jeg skal tage mig en alvorssnak med hende - En ting er hvis hun selv bruger - Men hun skal dælme ikke sælge !!!!

• #24   17. feb 2012 Jeg er glad for at opdage viffen venter 6-7 hvalpe og hun bare har det super godt.

Jeg er lykkelig for mit hjem, for solen og for weekenden.

jeg er glad for min dyne der varmer mig her på sofaen.

Men aller mest er jeg blot glad for at leve:o)

• #25   17. feb 2012 og det er en shiiiiba kan jeg se ? *GG*
    Det er bare en lækker race - ikke en jeg skulle eje - men er helt vild med dem alligevel !!! smiley

• #26   17. feb 2012 Præcis Freja - der må være en grænse ;o)

• #27   17. feb 2012 NML - Oooorh smiley Kan godt forstå i glæder jer - Det er bare så specielt at dele sit liv og hele ens hverdag med en hund smiley Specielt og fantastisk !
    Håber i kommer til at få et fantastisk liv sammen, alle tre smiley

• #28   17. feb 2012 Chardame - Helt enig, Og IKEA har virkelig nogle gode bamser til billige penge, Dem vi har har i hvert fald holdt ganske fint *G*

Og ja, tænkte også jeg ikke var den eneste der synes den negative tåge der hænger over HG fortiden er liiiidt for meget smiley

• #29   17. feb 2012 Tusind tak F, håber jeg også smiley

• #30   17. feb 2012 Jeg er også glad, for min veninde har det meget bedre og fik igår af vide hun med 99 % sikkerhed ikke har Wegners Granulomatose alligevel. Kraft mistanken er også væk, så nu må vi bare håbe de finder ud af hvad det er.

Men jeg er glad :o)

Katten er hyper, hunden er doven og jeg sidder bare her :o)

• #31   17. feb 2012
    Jeg er glad fordi min kæreste har inviteret mig i Biffen i aften smiley

• #32   17. feb 2012 Jeg har fået ros på arbejdet i dag, plus vi har candy-club, så jeg mæsker mig i slik.

Senere skal jeg hjem og gå en dejlig tur med min vidunderlige lille hund, og bagefter skal der spilles Xbox og munchkin med nogle venner.

Ja, det er egentligt en dejlig dag. smiley

Og weekenden bliver også god, for jeg skal til at hjælpe mere til ude på gården hvor min hest står - så får jeg også lov at ride en af salgshestene som jeg er så forelsket i. Jeg ville død-gerne købe den, men jeg ahr ikke råd til to, og jeg er ikke klar til at sælge den første endnu.

• #33   17. feb 2012 Jeg er glad fordi solen skinner og det er sådan et dejligt friskt vejr. Og hvor er det rart alt det sne endelig er væk! Silje kan nogenlunde gå pænt nu (STORE fremskridt) så det med en gåtur er bare meget hyggeligere nu. smiley

Nu har jeg en dejlig træt lille hund, som sikkert får endnu en tur her om ½-1 time. Det er med at nyde det dejlige vejr mens det er her. smiley

Oveni det hele er hun begyndt at acceptere, at en børste altså godt må nærme sig hendes ører, endnu en bonus! Det har bare været en dejlig uge, lad os håbe det fortsætter sådan. smiley

• #34   17. feb 2012 Har gået en skøn tur med Mickey.

Turen starter med at Mickey kigger op i et træ, hvor der er et egern. De får øjenkontakt med hinanden og kigger bare på hinanden med nysgerrighed. Det så virkelig sødt ud.
    Egernet hopper over til et andet træ og Mickey skynder sig ind for at være sikker på at der ikke skete noget.

Mickey er ikke så god til, når andre dyr hopper, f.eks. et egern, som hopper fra træ til træ eller en kat, som hopper ned fra noget højt. Han skynder sig hen for at være sikker på at de er okay.

• #35   17. feb 2012 Jeg er glad fordi jeg har tabt 47 kg, og snart ender på slankedoktorens hjemmeside som solskinshistorie ;p

Jeg er glad fordi himlen i dag er blå, og vejret er så skøøøøønt, det kan da kun gøre en glad smiley

Jeg er glad fordi der er ugly betty i tv'et.

Udover det er jeg glad fordi jeg er ferie, og det er fredag - til gengæld lidt trist at det er sidste dag i ferien, men alligevel rart igen at komme tilbage til skolen. smiley

• #36   17. feb 2012 jeg er helt vild glad jeg skal føre min datter til altret i morgen hun skal giftes

• #37   17. feb 2012 C K H

Stort tillykke med vægttabet. Hvor er det flot!

• #38   17. feb 2012 Jeg er super glad i dag, for skrev en ansøgning for to timer siden og er så blevet ringet op for kort tid siden og jeg skal til jobsamtale i næste uge smiley
    ... og så er jeg glad fordi kæresten og jeg har fri sammen i næste uge smiley

• #39   17. feb 2012 C K H . : Wooow det er dælme flot klaret!!! Respekt herfra smiley

• #40   17. feb 2012 Eeeej hvor er det bare dejligt at læse om så meget glæde og positivitet :)))

Sender lige en kæmpe bunke god karma ud til jer allesammen :))

• #42   17. feb 2012 Tjah, vejret er da meget fint smiley

• #43   17. feb 2012 Jeg er glad for at solen skinner.
    Jeg er glad for at jeg have tabt 5 kg smiley
    Jeg er glad for at være forelsket, også selvom det ikke bliver gengældt, for det motivere mig for tabe mig mere smiley

• #44   17. feb 2012 kommet hjem til overfald snisk og snask og kys af 2 skøre skotter, derefter var det en svir at se dem leg drøne rundt og fang mig leg (håber det betyder Nova er på vej ud af løbetidshormonernes tag), og som belønning fik de hvert et okseben jeg havde med fra slagteren... så vi glædede hinanden...

Lige i disse dage hedder de Smuksak og Lækkermåsen... de er så dejlige de hunde..........godt vi har dem... og de er også lidt heldige at de har os : = )

Kommentér på:
Der er alt for meget....

Annonce