Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luksusfælden
  • #1   4. mar 2012 Jeg sys at han er pisse barnlig... Han skaber sig som et lille barn der ikke må få en slikkepind omme ved købmanden...

Helt ærlig det er en motorcykel, som han altid kan købe igen når han engang får råd...

• Helena J
    Helena J Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 25
    #3   4. mar 2012 Hvor har jeg lyst til at give damen et kæmpe kram og smide ham af h til.. Hvor er det pinligt!

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.067
    #5   4. mar 2012 Jeg blev simpelthen så provokeret af hans adfærd, selv den måde han talte på...som et lille barn der føler sig forurettet.

Kæresten har været alt for god af sig og jeg fatter ikke hun har kunne holde det ud og ikke smidt den snylter på porten for længst. Mage til uansvarlighed og selvmedlidende knægt skal man da lede længe efter.

Som de sagde - gad vide hvordan han vil forklare sine børn det når de bliver store.

Jeg havde i hvert fald set rødt hvis det var mig der var i hendes situation.

Og så alle de "luksus" foranstaltninger han tog sig for at kunne flygte ud i skoven og være i fred og være sig sig...hold dog bøtte...det er da godt han har en tjener der hjemme der kan se til hans børn og ordne tingene, nu hvor han har travl med at være umoden.

Kommentér på:
Luksusfælden

Annonce