{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.614 visninger | Oprettet:

God mad - rimelig pris Hirtshals / Kjul Strand {{forumTopicSubject}}

Skal muligvis til området ved Kjul Strand lørdag til søndag, har aldrig været der før... ville gerne spise ude lørdag aften har prøvet at google, men synes kun der er enten et ret dyrt sted, eller fast food der kommer frem.. der komer flere ok frem, men de er endnu ikke åbne...

Så ideen. . . er der evt i området gode Brunch steder til en søndag formiddag, gerne hvor hunde må komme....(ikek et krav til lørdag aften, der håber jeg de er trættenok til at være alene)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God mad - rimelig pris Hirtshals / Kjul Strand
  • #1   8. mar 2012 Der er Restaurant Lilleheden, men det er måske nok ret dyrt..?
    Ved Nordsøcentret ligger der Hotel Skaga, og jeg tror nok, deres priser er mere rimelige.

Hvis I kører ind til Hjørring, så er der væsentlig flere steder at vælge mellem - der er ikke mere end ca 20 km - og så kan jeg anbefale Restaurant Aspendos, som har yderst rimelige priser, men der er også masser af andre gode steder:)

• #2   8. mar 2012 det var Lilleheden jeg havde set ¨på, der godt ud, men er lidt dyrt... mht Hjørring så vil jeg google lidt der... tak

• #3   8. mar 2012 Ellers må du gerne sende en pb, så kan jeg lige finde nogle gode steder frem til dig:)

• #4   8. mar 2012 hvis du vil køre efter det så er Cafe Slugten i Lønstrup et rigtig dejligt sted og der må man gerne have hund med...
    www.cafeslugten.dk

Tversted er også et dejligt sted at spise, men er ikke sikker på om der er åbent....
    der er også Munks hotel i Tornby..men tror først de åbner i påsken..

men ellers må du til Hjørring... der er cafe chic og andre steder med rimelige priser..men desværre ikke hvor man må tage hund med.. mener jeg ikke..

• #5   8. mar 2012 Der er Bøf og Vin i hjørring det er et fantastisk spisested (sidst jeg var der i hvert fald).

Så er der mongolian barbaque i hjørring.

og så er der kommet en ny jeg ikke kan huske navnet på - men kigger lige når jeg kommer forbi på vej fra job.

I hirtshals er der et fiske spise sted, men ved ikke om det kun er sommer perioden der er åbent.

• #6   8. mar 2012 Ryan... er det ikke denne, du tænker på i Sæby - den er ellers også hamrende god smiley

(link fjernet)

På havnen i Hirtshals kan du jo få de lækreste stjerneskud - er det den, du tænker på?
    Den ligger lige overfor færgen...

• #7   8. mar 2012 takker for ideerne... havde tænkt fisk....

cafe slugten vil jeg kigge på, dejligt at tøserne kunne være velkomne

• #8   8. mar 2012 Nej den ligger i Hjørringgade i hirtshals mener jeg smiley

Linda : Aspendos er det den der ligger oppe i den gamle aldi i Hjørring

• #9   9. mar 2012 Ryan.... Tænker du på Café 2? Den ligger i Hjørringgade... lige over for slagter Winther...
    Jeps - Aspendos ligger i det gamle Aldi, og de laver rigtig god mad til yderst fornuftig pris smiley

• #10   9. mar 2012 Så var det den jeg tænkte på tidiligere

Ja tror det er den der Cafe 2 men er ikke helt sikker

• #11   9. mar 2012 uh den der jensens fisk i sæby lyder godt nok lækker, men der er da langt, ikke ???

• #12   9. mar 2012 jo - der er en 50 km fra hjørring

skal det ligge rimeligt med kørsel så vil jeg sige Hirtshals, Hjørring, Tversted

og hvis du vil kører lidt længere vil jeg foreslå skagen og så tage på grenen i samme ombæring
    Kender dog ingen priser der oppe smiley

• #13   9. mar 2012 skal kun være der fra lørdag eftermiddag, og så søndag dag, så det skulle være lørdag aften.. så vil ikke køre for langt...

med den vejrudsigt skal søndagen bruges i naturen..

• #14   9. mar 2012 der er rigtigt flot oppe på grenen, og det er noget helt specielt at se de to have slå sammen

ellers er der en flot skov ved hirtshals også

Er der børn med ?

• #15   9. mar 2012 var i skagen og på grenen sidste sommer....

børn, både og.... det er vores datter på 19 og hendes kæreste der er i hans forældres sommerhus, og som har spurgt om ikke vi ville komme, og så var det vi tænkte vi ville tage dem ud og spise lørdag aften...

• #16   9. mar 2012 på min profil i billeder af min himmelhund sidder hun et sted på skødet af min søn, han har en blå ternet skjorte på, det er taget i sandormen på vej ud på grenen... det er så someren 2010.... tiden går hurtigt ....

• #17   9. mar 2012 Jeg er ikke helt sikker på, om Jensens ovre i Sæby har åbent nu eller om der er begrænsede åbningstider, men det er helt sikkert køreturen værd, hvis det skulle være.
    Der er også flere gode spisesteder i Frederikshavn, og der er knap så langt smiley

Jeg håber, I får en rigtig dejlig weekend her oppe smiley

Kommentér på:
God mad - rimelig pris Hirtshals / Kjul Strand

Annonce