{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Øv øv og atter øv {{forumTopicSubject}}

Her for ca. 1½ mdr. siden fik jeg en skulder operation og det er faktisk gået rigtig godt, min genoptræning har også bare gåeet som den skulle.

Men så her for 1½ uge siden vågnede jeg med smerter i brystkassen, troede først det var fordi mine bryst muskler blev aktivere på en måde de ikke er vant til, men min fys var meget begymret over det.

Kommer så til vagtlægen om aften fordi jeg har svært ved at få luft og mange smerter, lægen lyttede lidt til mig og sendte mig så ellers hjem med besked om at kontakte egen læge.

Egen læge er meget grundig og laver diverse undersøgelser og sender mig så til røngten, men dog kun med mistanke om en nerve i klemme, men ville sikre sig der ikke var noget alvorligt. også ellers sendt hjem med smertestillende.

Fys mener ikke det er en nerve, men nærmere et bøjet ribben, dog uden at være sikker.

Idag får jeg svar at mit røngten billede ser fint ud, ingen brud. Kommer til fys der har en kollega til at se på mig også og de finder så ud af at hele min brytkasse har låst sig:(

Så inden den videre genoptræningen af min skulder kan forsætte skal de først til at stille og roligt knække min brystkasse på plads igen:(

Øv 1 skridt frem og 10 tilbage:(

Tak fordi I gad at læse dette her lange indlæg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv øv og atter øv
  • #2   8. mar 2012 øv øv øv smiley Føler meget med dig!
    Kender det fra min ankel (ved godt at det nok ikke er helt så slemt). Men fordi jeg altid har danset enormt meget, så knækkede den sig pludselig fast. Der måtte de ind 3 gange og knække den op igen!
    (Ved ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare det)

    Men af erfaring kan jeg sige at du bliver glad, når du engang er over alt smiley


  • #3   8. mar 2012 Øv Vibeke, det er godt nok træls :o/ har du så rendt rundt og haft vildt ondt i ca. 1½ uge?

  • #4   9. mar 2012 Tak alle sammen:)


    Jeg render deværre stadig rundt med smerter, da de ikke bare kan knække den på plads på en gange, det kal ske over nogen gange. Indti videre skal jeg til fys to gange om ugen og blive knækket, så er det bare et spørgsmål om hvor mange uger det skal ta smiley

    Det der blandt andet også gør mig sur/ked af det/ frustreret er at jeg lige så stille var begyndt at gå med hunden igen, men det er så igen overladt til manden fordi jeg føler min brystkasse snørre sig sammen om mig, selv om hunden endda går pænt på plads og i roligt tempo, men bare en kort tur, følte jeg at jeg havde løbet marton smiley


  • #5   9. mar 2012 :o( Du må nøjes at være den der nusser lidt indtil du igen er på dupperne. *Krammer* til dig :o)

  • #6   11. mar 2012 Aino k: Ja der er ikke andet for, men det er jeg også god til smiley

Kommentér på:
Øv øv og atter øv

Annonce