{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efterløn
  • #1   27. mar 2012 Hvor ser man om man har noget efterløn tilgode ?

• #2   27. mar 2012 Det blev sagt i TV den anden dag..... at det kunne betale sig , at hæve sin efterløn , hvis man var under 40 år........... hvis man var over 50 år kunne det ikke betale sig
    Og for folk mellem 40 og 50 år ... var det noget man skulle tage stilling til selv...... da det kom an på hvilket job man havde..... for hvis det var et job , hvor man kunne blive " nedslidt " skulle man beholde den.
    Men hvis man havde et " let " job... hvor man ikke blev " nedslidt , var det måske en fordel at hæve den nu ...

Håber ikke det virker alt for forvirrende .. det jeg skriver... :o)

• #3   27. mar 2012 Lille-My

man har ikke efterløn tilgode

man begynder at betale når man fylder 30 år og det gør man via akassen
    det er så de penge man har indbetalt man nu kan hæve mod at man stopper i ordningen

jeg har valgt at hæve dem og har allerede sendt ansøgningen det gjorde jeg så snart HK gjorde så man kunne

• #4   27. mar 2012 Åh ja. Min mand kan få hele 11 kr udbetalt efter en dags indbetaling smiley
    Han valgte det fra med det samme smiley

• #5   27. mar 2012 Vi har truffet beslutningen og ansøgninger er sendt af sted for en uges tid siden...

Min mand er 40, jeg er 38.

• #6   27. mar 2012 Så er det da vidst ikke aktuelt for hverken Daniel eller jeg:) tusind tak for svar:)

• #7   27. mar 2012 Jeg vil også have pengene udbetalt.
    Jeg er 35...

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 13 Emner: 58 Svar: 259
    #8   28. mar 2012 tror også det ender med at jeg vil have pengene udbetalt

man tør jo næsten ikke lade være, med alle de gange de har pillet ved den.. og så er det ikke sikkert man kan få så meget udbetalt

• #9   28. mar 2012 er 42 år og arbejder i et job hvor man kan blive nedslidt... men aner dælme ikke om jeg skal hæve dem eller lade være... hmmm

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

#10   28. mar 2012 jeg er så lidt ældre end dig platugler.. og også i en job med fare for nedslidning..men jeg kan gå på efterløn som 65 årig.. og hvis man har en pension, bliver den modregnet???

nogle af mine kollegaer vil blive ved med at betale, fordi man er bange for man ikke kan få en flex job, hvis og hvis..
    men mener da der er noget der "endnu" hedder førtids pension hvis man ikke kan arbejde mere????

• #11   28. mar 2012 også lidt sådan jeg tænker, hvor hvad hjælper det, hvis jeg bliver modregnet den anden pension.. og usikkerheden omkring om efterlønnen forbliver...

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

#12   28. mar 2012 jeg tror usikkerheden altid vil være der... nok ikke for dem som snart kan få deres førtidspension... men for os andre er det meget usikkert..

og hvis man regner på at man kan få omkring 145-150000 hvis man bliver i ordningen

ja men det kan man så også få hvis man tager pengene nu.. og lægger de 460 krhver måned oveni indtil man har rundet de 65 år

så man betaler jo bare, og får ingen renter af sine penge

• #13   28. mar 2012 Min mand fykder 31 ril maj, så han har ikke indbetalt så længe.
    Derfor er der ingen idé for ham i at fortsætte.
    Men den ansøgning til at få dem udbetalt, hvor finder man den henne?

• #14   28. mar 2012 MB:
    Har i ikke fået brev fra fagforeningen omkring dette?

Du kan finde oplysning om hvordan diu skal ansøge viain fagforening/a-kasse hjemmeside smiley

• #15   28. mar 2012 Jo han har fået et brev, men det indeholdte ikke en ansøgning.
    Faktisk oplyste det ikke mere, end vi har hørt i medierne.
    Jeg må inde og kigge på deres hjemmeside.

• #16   28. mar 2012 jo i mit brev stod der hvordan jeg skulle gøre hvis jeg ønskede at søge

• #17   28. mar 2012 MH: du er også en gammelpot... det er jo anderledes med vi unge... host host smiley

Kommentér på:
efterløn

Annonce