745 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

ejer af spasser kat, er der andre ejere... ejer af spasser kat, er der andre ejere...

.. også er indehaver af kat/katte som finder på mærkelige ting?
min egen kat kan mange mærkelige ting, som at lege med hunden, jagte insekter, banke fremmed katte i haven så de kommer ud på den anden side af hegnet igen, tag sit levende bytte med ind i huset så jeg farer rundt for at fange den, åbne dører osv.
har lagt et klip ind af min spasser kat, del gerne jeres kat på video eller billeder i sjove situationer.

http://www.hundegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=35179

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ejer af spasser kat, er der andre ejere...
  • #1   31. mar 2012 eller jeres sjove historier om jeres katte, hvad de finder på af finurligheder o)

• #2   31. mar 2012 Jamen sådan er katte jo. De leger med dem de bor sammen med, at jage insekter er ren jagtinstink som katte har i overflod, katte er territoriale så de banker fremmede katte der vover sig ind på deres grund, levende bytte er en gave fordi du er så skod dårlig til at jage (mor katten bringer levende bytte hjem til killingerne så de kan øve sig), og så er de fleste katte rimelig intelligente og gode til problemløsning, så mange af dem åbner døre, skabe og skuffer. smiley

Det underligste jeg har oplevet med mine katte var min kat Felix, der elskede at se Antiques Roadshow. Det var helt fast at han skulle have sit kattekradsetræ hen foran fjernsynet så kan kunne sidde i øjenhøjde og se på pænt klædte britiske eksperter evaluere antikviteter.

Jeg aner ikke hvad han fik ud af det, men han elskede generelt at se fjernsyn. Var der småfugle i fjernsynet så jagtede han dem, var det et program med løver, så gemte han sig bag sofaen for at titte frem og se på skærmen.

• #3   31. mar 2012 MIn ene kat er en klumpe-dumpe.. Han tilter flere gange om dagen - Smider sig ned - og tit og ofte tilter han fra bordhøjde og vælter ned på gulvet... Når han leger med min anden kat og de løber efter hinanden, hopper den store kat fint og elegant op på køkkenbordet, når de når derud - den lille fortsætter med fuld fart ind i lågen.

Klumpe-dumpen er også vild med vand og skiftevis tæver og drikker af vandhanen, når den bliver tændt - Opvaskebaljer med vand kan jeg ikke bruge-med mindre han er lukket ud af køkkenet- da han kaster sig i den.

Den store kat er en mere "normal" kat, men han har altså en 6. sans af en art. Han ved før jeg, at jeg er på vej til at blive syg - og så er han overkærlig - vil sove med mig og ligge på mig og kæles for - og han er altså mere til muse- og insektjagt i hverdagen - og ikke alt det overflødige nusseri.

• #4   1. apr 2012 hi hi kan godt lide historier om jeres katte, det giver et smil på læben over hvor dejlige og intelligente de er.

lægger lige et klip mere af min kat der er i gang med at slå min fjer boa ihjel

http://www.hundegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=35183

• #5   1. apr 2012 Tja, min hunkat har altid været lidt speciel..
    Hun lå og vaskede min kælerotte ofte..
    Min mus havde hun heller ikke noget imod, hun lå med ham det meste af formiddagen smiley

http://kattegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=8208

- Dårlig kvalitet, gammel video smiley

• #6   1. apr 2012 Fredsfyldt* .
    hold hvor er hun kær, den var ikke gået herhjemme med min kat, han skulle nok slå den ihjel med tiden

Kommentér på:
ejer af spasser kat, er der andre ejere...

Annonce