{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Akut pasning af chi han hvalp 4 måneder {{forumTopicSubject}}

Hej alle dejlige hg mennesker. For en veninde søger jeg akut pasning af en chihuahua han hvalp, da hendes lille bror på 9 år ligger for døden med kræft i hjernen på rigshospitalet.

Da hele familien jo er samlet om drengen er der ingen til , at tage sig af deres hvalp. Man vil selfølgelig få et aftalt beløb for det. Mvh Andrea. Helst i kbh- stor kbh. Ring på 41667033 ved interesse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akut pasning af chi han hvalp 4 måneder
  • #1   3. apr 2012 Ps hvalpen er 4 måneder gammel.


  • #2   3. apr 2012 Suzy og plette. Ja det er enormt trist. vad den familie efterånden ikke ar gået igennem.. Selfølgelig må du spørge om det. Grunden til jeg ikke kan tage ham er , fordi jeg allerede har 4 tæver gående hos mig. Har en tæve der ikke kan med andre hunde. Derfor tager jeg ham ikke ind. Ville ellers gerne .

  • #3   3. apr 2012 Håber i finder nogen. Hvor er det frygteligt for din veninde!

    Jeg bor i Århus og har to EB'er, så det er nok for meget for sådan en lille fætter :o(


  • #4   3. apr 2012 Stine . D . Tusind tak. Ja håber også vi finder en egnet familie. ...
    Ellers må vi som sidste udvej sælge ham , men hun vil gøre alt for , at beholde ham, da hun som sagt , er ved at miste sin bror , tror jeg ikke hun vil kunne klare, at miste hunden også;=O(


  • #5   3. apr 2012 Håber du finder en, kan desværre ikke hjælpe, men søgte selv pasning for et stykke tid siden og flere tilbød deres hjælp.

    Så håber ikke det bliver nødvendigt at sælge ham


  • #6   3. apr 2012 du kunne også prøve chi-gruppen herinde

    http://www.hundegalleri.dk/grp_vis.aspx?GroupID=2586


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #7   3. apr 2012 Hvis ikke det var fordi jeg var hjemmefra så meget i løbet af en dag, i forhold til at have sådan en lille én i huset havde jeg trådt til!

    Jeg vil forhøre mig hos de jeg ved ville kunne tage et sådan ansvar - må jeg sende dine oplysninger videre?

    Hvor er det trist smiley


  • #8   3. apr 2012 Rene: Tusid tak , håber også jeg kan give hende den bekymring mindre. Fandt du en , til at passe din hund?

  • #9   3. apr 2012 Andrea

    Det må være muligt at finde en plejefamilie for en periode!


  • #10   3. apr 2012 Det blev ikke nødvendigt alligevel, men flere var så søde at tilbyde deres hjælp

  • #11   3. apr 2012 Blah. Tankerne varmer også. Ja meget gerne sende oplysningerne videre. Ja og specielt når han plejer og være den friske dreng, der løber rundt og spiller fodbold , og nu ligger som en grøntsag.

  • #12   3. apr 2012 Tænkte også at hg måtte være det rette sted, med alle disse hunde elskere.

  • #13   3. apr 2012 Jeg tager ham meget gerne!
    Jeg bor i Charlottenlund og er hjemme fra i morgen af.


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #14   3. apr 2012 Ja...og ord er fattige i sådan en situation...det er ganske uretfærdigt!

    Lad mig se hvad jeg kan gøre, jeg vender tilbage uanset.

    Hvor hurtigt skal det lade sig gøre?

    Men led endelig videre i mens, jeg har blot en i tankerne, men jeg kan ikke love noget.


  • #15   3. apr 2012 Bor lidt langt fra hovedstaden, ellers var han mere end velkommen her. Stakkels stakkels familie, sender de varmeste tanker til dem.

  • #16   3. apr 2012 Hvor forfærdeligt for den familie, livet er desværre ikke altid retfærdigt.
    Super Ashley.
    TS hvis du ikke finder en løsning så kan jeg tage ham efter påske, men jeg bor i Fredericia og har selv en 7 mdr hanhund, men som sidste udvej kan jeg hjælpe ( er ikke hjemme i påsken derfor først efter.)


  • #17   3. apr 2012 Det skal helst være fra i morgen af . Sidder her og fælder en tåre. Hvor er i altså nogle dejlige mennesker. Sender oplysningerne videre.

  • #18   3. apr 2012 Kan den på nogen måde komme herover, så står mit tilbud åben.

  • #19   3. apr 2012 Jeg har sendt alle oplysninger og kan tage ham fra i morgen kl. 8.30 (min far er for en gangs skyld hjemme, så vi kan muligvis også hente den). Vil meget gerne hjælpe. smiley

  • #20   3. apr 2012 Lyder dejligt. Hvad er prisen for denne kæmpe hjælp.

  • #21   3. apr 2012 andrea Z

    Har sendt dig en pb ang. pris, men igen, synes de skal komme med et foreslag på hvad de synes er rimeligt - med alle omstændighederne taget i betragtning er det nok sådan det er bedst :o) Men plejer at tage hundrede kroner om dagen for det. smiley


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #22   3. apr 2012 Lad mig høre om i finder ud af noget Ashley og Andrea.

  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #23   3. apr 2012 Hov...kom til at sende inden jeg fik skrevet færdigt...

    Jeg afventer endnu svar, men hvis det ender med at i finder ud af noget, så er alt jo som det skal være smiley


  • #24   3. apr 2012 Kommer den her skal det ikke koste noget. Jeg har ingen hvalpemad i huset, så det skal den selv have med smiley

  • #25   3. apr 2012 Hvis den kan transporteres til esbjerg passer jeg den gerne gratis bare der er mad til den,

  • #26   3. apr 2012 Opdrætter er ikke interesseret i at hjælpe da hun selv står og skal af med hendes hunde. Jeg skal no´k skrive hvilken løsning det bliver. Ville inderligt gerne selv tage ham , men syntes ikke han skal tyraniseres af min ene tæve.

    Af hjertet tak for jeres kæmpe hjælp. Jeg snakker med hende senere og vender tilbage . Hav en rigtig dejlig dag alle sammen. I er guld værd.


  • #27   3. apr 2012 Jeg kan også tage ham, jeg bor i rønnede/faxe og har 2 små tæver der kan med andre hunde, de er heller ikke i løb pt.

    Jeg skal bare vide hvor længe vi eventuelt skal passe ham.

    Jeg går i øvrigt hjemme..

    Mette


  • #29   3. apr 2012 Er det okay at jeg deler den på facebook?

  • #30   3. apr 2012 Regner med at du har fået mange tilbud efterhånden, jeg har allerede en boston terrier på 10 måneder, men hvis du ikke finder noget kan jeg godt passe ham gratis, det duer dog ikke hvis han er forsigtig af sig, det ville være synd med den vildbasse jeg allerede har boende smiley

  • #31   3. apr 2012 Det var dog forfærdeligt for din veninde ;o(
    Jeg bor godt nok i hundested, men vil med glæde hjælpe med at passe den lille fyr, jeg har en han chihuahua på 3 og en dansk/svensk gårdhund på 10.. du må endelig skrive hvis jeg kan hjælpe og vil med glæde gøre det gratis
    mvh. majken 26802471


  • #32   3. apr 2012 hej.. hvor forfærdelig for din veinde.. mine varmeste tanker herfra.. jeg tager gerne den lille fyr, så kan han gå med min lille han chi på 8 mdr.. han elsker alle hund og har et skønt sind.. min mor har lige hentede en i fredags, en tæve, også chi. og e ville komme til at lege sammen tit, da vi tit besøger hinanden.. skriv endelig hvis jeg kan hjælpe.. har ferie hele denne uge så kan tage han med det samme.. mvh camilla

  • #33   3. apr 2012 passer han gerne gratis.. bor dog i jylland, men kan han leveres på halvvejen kan jeg hente ham der..

  • #34   3. apr 2012 Jeg kan desværre ikke passe ham fuldtid pt, men lyder som om i har fået flere tilbud. Men han er velkommen her når jeg er hjemme eller sådan:)

  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #36   3. apr 2012 Jeg afventer også svar endnu - håber der er fundet en løsning så familien kan koncentrere sig om at være hos din venindes lillebror.

    Jeg vender dog stadig tilbage under alle omstændigheder, når jeg har et svar.


  • #37   3. apr 2012 Tager ham også gerne, har sendt en privat besked ..
    Bedste tanker til familien!


  • #38   5. apr 2012 Kære alle hunde glade og menneske glade skønheder. Jeg har videre bragt alle jeres oplysninger til min veninde Noor . Hun vil så kontakte den , der er den heldige at , få selskab af den lille charmør.

    Tusind tak for den kæmpe hjælp og alle de kærlige hilsner. Hun er jer ovenud taknemmelig. For første gang efter hendes bror Amer er blevet syg ( Sygdommen startede for 2 år siden) så jeg hende smile , da hun så dette indlæg og så , hvor oprigtige og skønne , hjælpsomme mennesker i er.

    Af hjertet tak. håber i alle vil få en dejlig dag velvidende om , at i har hjulpet en familie , som nok gennemgår en af livets hårdeste prøver<3<3


Kommentér på:
Akut pasning af chi han hvalp 4 måneder

Annonce