{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

kan hunden fornemme det? {{forumTopicSubject}}

Hejsa hunde-folk

Jeg er gravid og skal føde - på tirsdag faktisk - Så det er jo lige oppe over.

De sidste par uger har min hun været ualmindelig mor-fesen! - hun SKAL ligge hos mig, ligemeget hvor mange gange jeg smider hende væk - selv når jeg sidder her ved spisebordet, ligger hun på mit skød.

Normalt sover hun for sig selv (på sin hunde-dyne) Men også her de sidste par uger har hun ville ligge tæt op ad mig inde under min dyne.

Så er det jeg tænker: kan hun mærke der skal til at ske noget??

undskyld hvis jeg spørger dumt!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan hunden fornemme det?
  • #2   3. apr 2012 Tillykke med den snarlige baby, Ja det tror jeg godt din hund kan mærke, ikke at den ved du skal føde på tirsdag men at noget ved dig er anderledes og måske kan den fornemme at der er noget i maven på dig eller lugte din hormonforandring, kan ikke finde noget videnskabligt materiale men nogle hunde kan jo sågar mærke om man er syg før man selv opdager det.

  • #3   3. apr 2012 Jeg syntes da ikke det er et dumt spørgsmål smiley
    Jeg er helt sikker på at hunde kan mærke at der skal ske noget eller noget ikke er som det plejer.
    Min egen er f.eks. meget anderledes når jeg er syg. Efter hun brækkede benet har hun ofte selv fået lov til at bestemme hvor langt hun vil gå tur. Det fungere fint, men når jeg så er syg nægter hun simpelthen at gå tur. Kun det allermest nødvendige bliver gjort på det første ledige hjørne. Hun forlader ikke min side, og hun ligger klods op af mig om natten. Det er super hyggeligt smiley Og jeg ser det bare som hendes måde at passe på mig… Jeg er sikker på at din hund gør det samme…
    Held og lykke med projektet smiley


  • #4   3. apr 2012 tusind tak for svar.. smiley

  • #5   3. apr 2012 ja det tror jeg smiley og tilykke med baby snart smiley

    mine hunder mærker når jeg har meget smærter , når jeg har meget store snærter plejer min tæve og snuse på rygg eller nakke vhor smærten er størst... de dage jeg har meget smærte kræver de ikke meget af mig ,de er fornøyd med små ture på lidt over 2 km men de dage jeg har det bra eller har " daglige alm smærte" så kræver de meget mere ... min far plejer at komme og gå med hundene når jeg har meget smærter og hanhunden må virkelig overtales for at blive med på tur med ham hihi , han vil heller være hjemme og passe på mor hihi..


  • #6   3. apr 2012 Er jeg også helt sikker på, at hun kan :o)

  • #7   3. apr 2012 Det kan hun helt sikkert smiley

  • #8   3. apr 2012 Absolut! - Dyr er da ofte bedre til at opfange sådanne ting, end mennesker, synes jeg - nu ved jeg ikke lige med graviditet - men mine dyr opfører sig anderledes når jeg er meget glad eller meget ked af det, og min store kat kan også give mig et praj om, om jeg er ved at blive syg, og er yderst hensynsfuld, når jeg så bliver syg.. - De to andre er dog bedøvende ligeglad med sygdom:-)

Kommentér på:
kan hunden fornemme det?

Annonce