{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

2 hanhunde sammen + racevalg. {{forumTopicSubject}}

Goddaaag HG! smiley
- Jeg sad lige og undrede mig over en masse ting.

En gang i fremtiden (nok 2-3 år frem), vil jeg gerne have en hund mere - Og det skal være inden Vaks krydser regnbuebroen.
Han er lige nu næsten 5 år gammel, så han er godt på vej til at blive en gammel gut *G*

Men jeg sidder allerede nu og overvejer hvilken race, det skal være. Har tænkt en lille eller en mellem hund ^^ Dog en mellem, der er lidt lille af en mellem - Dvs. måske på størrelse med en lille labrador - Men ikke større.

Har i nogen forslag? Jeg har selv tænkt lidt på en kooikerhondje eller en lignende hund ^^
Vil SELVFØLGELIG læse alt findeligt om racen, før jeg overhovedet tænker på at købe den, men ville lige høre om i har bedre forslag ^^

Og så kom jeg til at tænke på noget andet også - Hvis det skulle vise sig at blive en hanhund, jeg får - Hvordan har 2 hanhunde det så sammen, og hvordan kan man få den glatteste overgang til at bo sammen? ^^ Kom gerne med tip til tæver også - Tror bare ikke det bliver noget problem overhovedet, hvis jeg kender min hund ret smiley

Håber i vil hjælpe mig smiley
Det her er self ikke noget, der er bestemt endnu, da jeg ikke kan se i fremtiden, om jeg har råd, men det vil jeg i hvert fald satse på og gøre alt for at få! ^^ Samme gælder med tid!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 hanhunde sammen + racevalg.
Kommentér på:
2 hanhunde sammen + racevalg.

Annonce