{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Erfaringer med forkert levering fra zooplus.de? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley

Jeg har før påske bestilt 2 x 15 kg royal canin giant puppy, men i dag modtog jeg så 2 x 15 kg giant junior...

Jeg har skrevet en mail til deres kundeservice, men hvad er jeres erfaringer? Hvor hurtig er de til at vende tilbage og skal jeg så nu til at sende 30 kg foder tilbage til tyskland for egen regning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med forkert levering fra zooplus.de?
  • #1   10. apr 2012 spørg dem da om de ikke vil gi et godt tilbud på de to tilsendte sække

du skal vel bruge dem, efter puppy ?

så kan de sende dig de to poppy du har bestilt, til en tilbudspris

og du har derved sparet på de har sendt forkert, og de spare en masse porto frem og tilbage, de fleste firma'er siger gerne ja og kan altid give op til 20% rabat (de 10% er hvad medarbejeder somregel får)

kræver du kan ligge lidt mere ud, men til gængæld spare du på sigt smiley og er i god jord hos din forhandler smiley

• #2   10. apr 2012 De plejer absolut at være til at skrive med.
    Vi fik på et tidspunkt kun halvdelen af et transportbur, da jeg så havde skrevet til dem fik jeg hurtigt svar og de sendte så et helt nyt bur, og vi skulle bare beholde den halvdel, vi havde, så nu har vi reservedele smiley

• #3   10. apr 2012 Man plejer at få tilsendt en retur label så du ikke skal betale fragt selv.

• #4   10. apr 2012 Gitte H: Okay... Så er det bare rigtig træls papkassen ikke overlevede turen , så slipper jeg ikke for at slulle betale noget selv smiley

• #5   10. apr 2012 Send dem en mail så sender de måske et nyt label;) det er dem der skal betale for returneringen, hvis du betaler skal du ha beløbet refunderet. Det har de pligt til som netshop.

• #6   10. apr 2012 Fra Zooplus.de's handelsbetingelser:
    4. Kostentragungsvereinbarung

Machen Sie als Verbraucher von Ihrem Widerrufsrecht Gebrauch, haben Sie die regelmäßigen Kosten der Rücksendung zu tragen, wenn der Preis der zurückzusendenden Sache einen Betrag von 40 Euro nicht übersteigt oder wenn Sie bei einem höheren Preis der Sache die Gegenleistung oder eine Teilzahlung zum Zeitpunkt des Widerrufs noch nicht erbracht haben, es sei denn, dass die gelieferte Ware nicht der bestellten entspricht.

Du skal altså selv betale returomkostninger på op til 40€.

Tænk jer om før i køber i udlandet, det er faktisk momsunddragelse og aldeles ulovligt at levere i Danmark med tysk momsberegning.

• #7   10. apr 2012 I Dk har de pligt til det og har jeg købt varer fra USA, uk eller andre lande har de altid vedlagt en retur label.

• #8   10. apr 2012 Casper: Der står da ikke noget om hvis det er dem der har lavet fejlen? Det der er da hvis man har fortrudt et køb eller noget...

Jeg har beviser på det er det andet foder jeg har bestilt og derfor kan det da ikke være rigtigt at det er mit problem og mig der skal betale for det, når de så har valgt ikke at læse bestillingssedlen rigtigt og sende mig noget andet foder?

• #9   10. apr 2012 Rikke det vil jeg give dig ret i, du har jo ikke fået den vare du har bestilt og betalt for.

• #10   10. apr 2012 Rikke:

Det sår noget om det til sidst - men jeg er langtfra en haj til tysk, havde periodisk døvhed i tysktimerne smiley

• #11   10. apr 2012 Casper - priserne er inklusisv 25% moms, så ingen problemer og intet ulovligt.
    Rikke jeg har kun gode erfaringer med zooplus.de, så jeg er ikke i tvivl om, at de nok skal betale returfragten.
    Det er jo dem, der har lavet fejlen.

Kommentér på:
Erfaringer med forkert levering fra zooplus.de?

Annonce