{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Endnu en ny sang - søger feedback :) {{forumTopicSubject}}

Godaften til alle de dejlige mennesker!

Nu har jeg vovet mig ud i en helt anden sangstil end normalt og jeg vil MEGET gerne have feedback - både godt og skidt smiley

Hør venligst sangen færdig smiley
Dette er et cover og vi har lavet lidt om på sangen - skriv også gerne om ændringerne er positive eller negative hvis man kender sangen!

På forhånd tak og en dejlig aften til jer!! smiley

http://youtu.be/nvtHFdbL0Is

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu en ny sang - søger feedback :)
  • #1   16. apr 2012 Du har en flot stemme, men dine sangvalg er for store synes jeg.
    Forstået på den måde at jeg synes ikke din stemme er stor nok til f.eks. Heaven eller Hallelujah (det var lige de eneste jeg kunne se derinde du havde lavet smiley

Men du synger som sagt rigtig godt - måske du skulle overveje at melde dig til et sangprogram?

P.S Jeg har hørt sangen igennem, men kan umiddelbart ikke høre den store ændring? Måske er jeg lidt døv (kan ikke spille så højt) *G*

• #3   16. apr 2012 Mange tak for feedback

Det var en helt anden stil og det skulle prøves.... Jeg er en lille pige med ikke så meget luft - men har meldt mig til intens sangundervisning fra august af som skal give mig nogle gode teknikker til at kunne give mere power på! Så tror jeg nemlig de "store" sange godt kan klares smiley

Jeg vil rigtig gerne prøve at se om det kunne blive til mere, men det kræver en masse træning. Desværre er jeg ikke til diverse sangprogrammer - det synes jeg er for plat smiley

• #4   16. apr 2012 Sangprogrammer behøver ikke at være plat, det er tit en god måde at blive opdaget på. Det er lidt hvad folk selv gør det til og hvor seriøst man selv tager det. smiley

Men god idé med sangtræning, held og lykke med det hele.

• #5   16. apr 2012 Mange tak - og igen tak for feedback

Mht. ændringer så er det små ting som at holde tonerne lidt længere og så mellemstykket smiley

• #7   16. apr 2012 Det lyder ret fedt- ja der mangler luft- den er lidt for ensidig den sang til at den fanger mig..
    Jeg er mere vild med din første med hjertet som jeg også kommenterede på engang....

Jeg tror du skal prøve at skabe dit helt eget.. Selv lave sangene??

Du har en fantastisk smuk meget smuk lys stemme og den skal bare bruges rigtigt...

• #8   16. apr 2012 Stefan H
    Det har jeg i hvert fald - de er fantastiske allesammen men Kurt er jo vild smiley
    Jeg glæder mig til at få sanglære på som kan hjælpe mig med diverse teknikker osv...

Dog har jeg sunget i kor siden jeg var 10, og tror det er derfor jeg har svært ved at skulle bruge så meget kraft, der er vi jo en gruppe der ikke må synge for højt og "overgå" hinanden smiley

• #9   16. apr 2012 Mopsejer
    Tusinde tak, jeg er i fuld gang med egne tekster men synes det er svært at finde noget man ikke lige har hørt før!

Men ja, giver ret i at sangen ER meget ens - det var mere en prøve for at se hvad jeg kunne og hvilken stil jeg skal prøve mig frem til! smiley

• #10   16. apr 2012 Jeg synes sku du synger godt smiley

Og nej synes ikke du skal melde dig til et sangprogram da de altid ender som døgnfluer..

Mange er blevet kendt igennem youtube, hvilket faktisk er blevet en helt igennem reel måde at blive det på, og talentspottere søger faktisk youtube igennem efter sådan nogle smiley

• #11   16. apr 2012 Kim S
    Mange tak!
    Er stadig i tvivl om stilen - der kommer noget mere stille og teknisk ud senere når jeg engang får denne forkølelse overstået smiley

Kommentér på:
Endnu en ny sang - søger feedback :)

Annonce