491 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Erfaringer omkring vægttab:) Erfaringer omkring vægttab:)

For 3 år siden tabte jeg 10kg udelukkende ved kostomlægning. Siden da har min vægt stået mere eller mindre stille. Den svinger lidt engang imellem. Jeg vil SÅÅÅ gerne smide de sidste 10 men vil være mere end tilfreds med bare 5kg. Jeg kan bare ikke... Det er som om de sidste kg bare vil genere mig:) Jeg har så heller ingen tålmodighed og jeg eeelsker god mad:) Dermed ikke fed mad for det kan jeg ikke rigtig tåle(på trods af det bliver jeg jo ved med at spise det?) Jeg er bare en GÅS til at spise rigtigt og sundt. Jeg står op kl.11 og tænker ikke altid over hvad jeg får spist:( Nu er jeg så begyndt at spise et stk. grovbrød med ost, et blødkogt æg og et glas juice. Til middag får jeg gerne 2 skiver rugbrød med pålæg og lidt grønt. Jeg spiser normal aftensmad men for meget og ikke varieret nok. Min mad er ofte ikke "planlagt" men meget spontan. Jeg arbejder aften så ofte køber jeg noget mad i stedet for at have med hjemmefra:/

Dem af jer som har opnået et ønsket vægttab, hvad gør/gjorde I?:) Gode råd?:) Gerne råd angående madretter:)

Håber I kan hjælpe mig lidt:) Er lidt frustreret:/

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer omkring vægttab:)
  • #1   22. apr 2012 Jeg har ikke selv kunnet gennemføre det, men har fået et tip om at have en madkasse med mundrette bidder af rå grove grøntsager, som blomkål og broccoli og gulerødder samt lidt frugt og nødder, som man kan småspise af dagen igennem.
    Det holder gang i forbrændingen og risikoen for at overspise er ikke så stor når man aldrig går på helt tom mave

• #2   22. apr 2012 Træning træning og træning og forholdsvis sundt mad = - 10 kg smiley

• #3   22. apr 2012 Jeg laver mad som jeg kan fryse ned og tø op i microen de dage jeg ikke gider i fuld krig i køkkenet (Både til manden og mig selv) Lige pt har jeg lavet en KÆMPE omgang kogt-blendet grøntsager, som faktisk smager bedre ved stuetemperatur end koldt eller varmt. Perfekt til at tage med i skole/arbejde.
    Derudover har jeg frugt og grøntsager liggende. Hader at skrælde gulerødder, så engang imellem skrælder jeg en ordentlig potion jeg kommer i vand og ind i køleren. Så kan jeg snacke af dem smiley

I de her dage har jeg fået appelsintrip, så min juicer (Et eller andet køkkenapperat) bliver brugt flittigt.. Selvom rengøringen af den irriterer mig. Skrælder ikke appelsignerne med fingrene, men skær dem med en kniv (Meget lettere)

Og så er hvidt brød, pasta og ris forbudt for mig. Jeg holder vægten eller tager på, når jeg får en af de tre ting. Så ris får jeg kun når vi skal have sushi smiley

Jeg dyrker ikke motion, for det kan jeg ikke, men går generalt bare med hunden og i dagligdagen når jeg skal noget.
    Spiser lige så meget jeg har lyst til, sålænge jeg holder mig fra stivelse smiley

Kommentér på:
Erfaringer omkring vægttab:)

Annonce