Erfaringer omkring vægttab:) Erfaringer omkring vægttab:)
For 3 år siden tabte jeg 10kg udelukkende ved kostomlægning. Siden da har min vægt stået mere eller mindre stille. Den svinger lidt engang imellem. Jeg vil SÅÅÅ gerne smide de sidste 10 men vil være mere end tilfreds med bare 5kg. Jeg kan bare ikke... Det er som om de sidste kg bare vil genere mig:) Jeg har så heller ingen tålmodighed og jeg eeelsker god mad:) Dermed ikke fed mad for det kan jeg ikke rigtig tåle(på trods af det bliver jeg jo ved med at spise det?) Jeg er bare en GÅS til at spise rigtigt og sundt. Jeg står op kl.11 og tænker ikke altid over hvad jeg får spist:( Nu er jeg så begyndt at spise et stk. grovbrød med ost, et blødkogt æg og et glas juice. Til middag får jeg gerne 2 skiver rugbrød med pålæg og lidt grønt. Jeg spiser normal aftensmad men for meget og ikke varieret nok. Min mad er ofte ikke "planlagt" men meget spontan. Jeg arbejder aften så ofte køber jeg noget mad i stedet for at have med hjemmefra:/
Dem af jer som har opnået et ønsket vægttab, hvad gør/gjorde I?:) Gode råd?:) Gerne råd angående madretter:)
Håber I kan hjælpe mig lidt:) Er lidt frustreret:/
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.421
Det holder gang i forbrændingen og risikoen for at overspise er ikke så stor når man aldrig går på helt tom mave
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 272 Svar: 1.874
jun 2007
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 89 Svar: 1.110
Derudover har jeg frugt og grøntsager liggende. Hader at skrælde gulerødder, så engang imellem skrælder jeg en ordentlig potion jeg kommer i vand og ind i køleren. Så kan jeg snacke af dem
I de her dage har jeg fået appelsintrip, så min juicer (Et eller andet køkkenapperat) bliver brugt flittigt.. Selvom rengøringen af den irriterer mig. Skrælder ikke appelsignerne med fingrene, men skær dem med en kniv (Meget lettere)
Og så er hvidt brød, pasta og ris forbudt for mig. Jeg holder vægten eller tager på, når jeg får en af de tre ting. Så ris får jeg kun når vi skal have sushi
Jeg dyrker ikke motion, for det kan jeg ikke, men går generalt bare med hunden og i dagligdagen når jeg skal noget.
Spiser lige så meget jeg har lyst til, sålænge jeg holder mig fra stivelse
Erfaringer omkring vægttab:)