{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

En værre dag har jeg aldrig haft! :o( {{forumTopicSubject}}

Ud over vores hunde, så har vi 9 flotte maine coon katte, men har mistanke om katte clamydia i vores bestand, så i mandags var jeg hos dr dyr og få lavet en test som jeg venter svar på.
For 4 mdr siden solgte jeg så en af vores hankatte (1 sibirisk skovkat) til en opdrætter i jylland, fordi hun kunne byde ham mere end vi kan, nemlig udstilling og avl.
Han klare sig ufatteligt godt på udstillinger, og er allerede dansk champion og på vej til international champion, men hun ringede så idag for at fortælle at han har en kæmpe hjertefejl :o( og at han ikke kan bruges i avl, og nu vil hun have at handlen skal gå tilbage, jeg blev så chokeret, at da jeg gik en tur i Brugsen med Thor for at handle, så glemte jeg min kære hund da jeg gik hjem :o( vi bor heldigvis lige ved siden af Brugsen, filmen knækkede fuldstændigt for mig, og jeg føler mig som den dårligste hunde ejer, og har det af helvede til, med at jeg ikke huskede min dejlige hund.

Jeg er bare så flov over det jeg har gjort, og har ikke lyst til noget som helst! :o(

Kunne bare godt tænke mig at jeg kunne skrue tiden tilbage, og lave min dag om!

Hilsen den glemsomme..............

Måtte bare ud med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En værre dag har jeg aldrig haft! :o(
Kommentér på:
En værre dag har jeg aldrig haft! :o(

Annonce