515 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

jordbær og ærter??? jordbær og ærter???

mit spørgsmål er kan hunde tåle ærter og jordbær,, altså ikke sådan mange eller ofte, men bare nogle enkle..

for tyson kan ret godt lide ærter og jordbær... gav ham lidt i dag, men ville selvfølgelig ikke fortsætte hvis det ikke er godt...

håber nogen ved det...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jordbær og ærter???
  • #1   13. jul 2006 theis går selv i mine forældres køkkenhave og æder jordbær, når vi er der på besøg. har prøvet at give ham en ært, men dem gider han ikke at spise... han har ikke taget nogen skade af det

• #2   13. jul 2006 Sakki får de fleste kogte grøntsager - oz ærter..

• #3   13. jul 2006 altså i sidste uge var vi i jylland hos min oldemor,, hun har de der vilde jordbær,,og straks ligger missy sig direkte i bedene, og begynder at æde alle de røde. det var simpelthen så sjovt..

plus hun så gjorde alle planterne flade fordi hun jo ikke gad stå og æde, hun skulle ligge sig på dem.. hiih..

det skal lige siges de kun var der for fuglenes skyld, ingen spiser dem.. smiler...

men godt de ikke skulle være farlige så kan han fortsætte lidt endnu,,ærterne napper han en af gangen når man sidder med en, hver lille enkelt ært,, ret sødt...

• #4   13. jul 2006 Karina>> jeg kan ikke give noget klar" ja fordi" eller "nej fordi".. men Sofus har via "ta selv princippet" spist både jordbær, gulerødder,umodne tomater, agurker, kirsebær (dem der er faldet ned..de andre kan han ikke nå), umodne æbler, pærer, umodne vindruer og et par enkelte figner.. og han har ikke taget skade af det... og jeg har opgivet at styre det.. for vi har mange ting i vores have.... så hvis han forsøger får han lov at spise det/dem!

• #5   13. jul 2006 hæhæ ok.. synes bare det er lidt sjovt...vi kan jo alle få ondt i maven af for mange jordbær, så han fik også kun nogle stykker...

tak for jeres svar,,,

• #6   13. jul 2006 Naja>> Det er UMULIGT at holde 100% øje med Sofus.. go han spier altså hvad han kan få fat i.. også vindruer... og har på ingen måde taget skade..! Det skal døg siges han spiser jo ikke i klasevis.. han spiser måske 3-5 stykker.. også finder han noget mere interessant!

• #7   13. jul 2006 naja, okay vindruer..? mener ikke tyson kan lide dem men synes dmitri har fået før, men får han så bare ikke mere han må nøjes med ærter og jordbær.. hihi..

ja der er måske lidt vegetar over ham,synes også det var lidt sjovt, gav ham kun fordi han tiggede, så tænkte jeg ha du gider ikke æde det alligevel, så regnede med han blev skuffet og gik, gjorde han så ikke,, han tiggede videre hihi..men okay ligger der en bøf ved siden af en ært osv.. så tog han nok bøffen...

Kommentér på:
jordbær og ærter???

Annonce