794 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

ja så er man sku en klynkerøv. ja så er man sku en klynkerøv.

ja jeg ved det godt. jeg er verdens største klynkerøv. burde virkelig ikke brokke mig - for alt er sku egentlig helt igennem fantastisk.

jeg har smidt 30 kg her over de sidste mdr. det er jo fantastisk. og jeg har fået det helt utrolig godt i min udpinte krop. er gået 1/3 del ned i smertestillende medicin. er ved at få energien tilbage og jeg har meget meget få problemer efter en gb op i feb.

men for f..... hvor er det dyrt. primært fordi jeg har tabt mig så hurtigt at mit tøj simpelthen faldt af kroppen. jeg har rigtig søde veninde der har ryddet op i deres skabe og er kommet med masser af dejligt godt tøj. som jeg har avet. og det er jo skønt. men alligevel er det dyrt.

jeg har tabt over et sko nummer - så alle mine sko har jeg måtte give væk og jeg har måtte købe nye. mit træningstøj røg ud i sidste uge fordi jeg tabte bukserne under træning og nyt måtte købes. undertøjet er røget og nyt er købt hjem.

og nu står den så på overtøj

det er selvfølgelig positivt alt sammen. men er også bare træt af at bruge så mange penge på noget man egentlig tager for givet. det er sku dyrt når man skal ud og købe ALT.

men jeg er glad for tøjet jeg har fået. det hjælper. heldigvis er jeg ikke sippet og går også gerne i genbrugsen.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ja så er man sku en klynkerøv.
Kommentér på:
ja så er man sku en klynkerøv.

Annonce