1.555 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 102 Svar

Leve af minimum - Gode fif??? Leve af minimum - Gode fif???

Håber der er nogen af jer der har nogle gode fif til hvordan man lever for mindst muligt :0)

Sagen er den at jeg lige pt. (for en kort periode) lever på kontanthjælp, er alene med 2 børn og en hund.
Økonomien er ikke for god, dog er alle regninger betalt :0) Men vil gerne have styr på det nu, er træt af det!!!!

Så jeg håber der er nogen af jer, der har nogle gode fif til at leve sparsomt.....

Jeg laver altid madplan til en mdr af gangen, og køber ind 1 gang i ugen (+ hvis der lige mangler lidt mælk, pålæg osv.), men mit køleskab og fryser er ikke ret store, så det er svært at lave alt for store indkøb.
Derudover tænker jeg lidt at jeg kan lave nogle pølsehorn og pizzasnegle som supplement til ungernes madpakker :0)

På forhånd tak :0)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leve af minimum - Gode fif???
  • #3   14. maj 2012 Tilbudsjagt er lidt svært, for har ikke plads til så meget da hverken min fryser eller mit køleskab er ret store.....men selvfølgelig kan man godt gøre det med konserves, toiletpapir osv. :0)

Jeg går hjemme da jeg er sygemeldt, så har tiden til at bage.....det kniber måske bare med overskuddet en gang imellem :0/

• #5   14. maj 2012 Mange supper er ret billige at lave og mætter ok med noget groft brød eller ristet rugbrød til. Tun er et andet billigt hit f.eks. I pitabrød eller pastasalat. Begge dele kan snildt piftes op med lidt bacontern. Der kan også være dage med havre- eller risengrød, dage med brød og f.eks. nogle billige hjemmelavede pålægssalater: tun, makrel, æg eller en rest af hamburgerryg. Et par ekstra kartofler er også lækkert pålæg og koster ingenting. Gulerodssalat er både sundt og billigt enten som tilbehørntil aftensmad, en slags dessert eller i madpakken.

I det hele taget har jeg gjort det meget i at bruge én slags kød til en uge, supplere med lidt tun og pølser og så tage hveranden dag med grød, suppe, brød. Det kunne være
    Hakkebøffer m kartofler og blomkål
    Havregrød
    Spaghetti med kødsovs
    Kartoffelsuppe
    Pitabrød med rest af kødsovs
    Pastasalat med tun
    Rugbrødsmadder

Kylling m kartofler og salat
    Tomatsuppe med pastahorn
    Spaghetti med pølser
    Hjemmebagt grovbrød
    Hvidkålsfad med karry, kyllingerester og ris
    Omelet med tun
    Risengrød

• #6   14. maj 2012 Køb stort ind og put i fryseren.. Det er billigst i længden..

Kig på kilopriserne istedet for på selve prisen, og tag det med den billigste kilopris, så får du mest for pengene

• #7   14. maj 2012 For ikke at blive kvalt i alle de pitabrød med rester, kan de varieres med f.eks. hjemmelavede madpandekager eller tortillas. De købte koster en formue efterhånden. Almindelige pandekager er også en billig dessert, hvis man skal rette op på, at man har spist lige lovlig meget pastasalat med tun smiley

• #8   14. maj 2012 Klapper lige Stefan på skulderen - super godt indlæg

• #9   14. maj 2012 Og kan man lide stegte nudler med grønsager er det også et hit med evt lidt rester af kylling

• #10   14. maj 2012 Stefan: Under normale omstændigheder ville jeg give dig ret ang. at energi skaber energi, men desværre ikke som min situation er :0/ Jeg fik en blødning i hjernen for 9 mdr. siden, så jeg kan ikke ret meget i ret lang tid før at jeg må hvile....og hvis ikke jeg lytter efter, så bliver jeg lam i den ene side af ansigtet i en periode på ca. 2-3 timer.
    Jeg er i motionscenter da jeg har dårlig ryg (diskusprolaps), men pga. blødningen gør det mig ekstremt træt (pga. krydskoordinering), og der bliver ikke lavet ret meget mere den dag. Hver dag skal der prioriteres hvad der er vigtigst den dag :0)
    Bare en lille forklaring på min problematik :0) Og tak for fif :0)

• #13   14. maj 2012 Stefan: Det er helt i orden, det kunne du jo ikke vide :0)

Minion: Har sendt en pb :0) Kom altså til at grine af det du skrev :0D

• #16   14. maj 2012 Lena: Min datter er 6½ og min søn er 11½ :0)

• #17   14. maj 2012 Minion: Hvordan kan man sende en gås med posten??? Har de fryser til frostvarer eller?? :o)

Sælger du nogle vildænder?? Såen en ku jeg goodt spise :O)

• #18   14. maj 2012 Hvor er det dejligt at se en tråd, hvor folk såen hjælper :o) Riley hvis jeg kunne så hjalp jeg også gerne, men har intet frysemad jeg kan sende eller tøj hehe.. Eller jo hvad str. tøj bruger du?? Har en maaasse lækre cowboy bukser jeg ikke længere kan passe. Hvis du vil ha og også nogle sko, da jeg er gået en skostr. op :o)

Du kan bare skrive en pb hvis du er interesseret :o) Tror de fleste er str. small eller hmm. tror det hedder 26 eller såen noget :o)

• #19   14. maj 2012 Lena: Han er meget høj, han bruger 164-170 :0) Store knægt :0D Men tusind, tusind tak for tilbuddet!!!

Bliver altså helt rørt, og en smule forlegen, for det var bare fif/gode råd jeg søgte :0) Men er vildt imponeret over hvor hjælpsomme I alle er :0)
    Tusind tak, det rører mig dybt :0)

• #20   14. maj 2012 Hvor er du fra? Svar evt. på PB.

Jeg kan ikke rigtigt hjælpe økonomisk, men jeg vil gerne hjælpe med lidt af det huslige og madlavning engang imellem, hvis det kan hjælpe dig smiley

• #21   14. maj 2012 Charlotte: Tusind tak :0) Jeg bor i Vestjylland, så der er lidt langt :0) Men tusind tak for tilbuddet :0)

• #22   14. maj 2012 Ja, det er noget langt. Det er ærgeligt. Ville ellers gerne smiley

Nå, men så kan jeg da forhåbentlig hjælpe på andre måder... Går lige i tænkeboks smiley

• #23   14. maj 2012 Lena: Hehe, ja han er høj, og det begynder at være svært at finde tøj til ham som han kan lide (uden at det bliver for voksent) som han kan passe :0)
    Hold da helt op :0/ Hele 3 blodpropper!!! Det er godt nok noget af en mundfuld :0( Håber hun klarer sig igennem det hele, for der bliver da godt nok noget at arbejde med :0(

• #24   14. maj 2012 Suzy: Kan din familie eller bank ikke hjælpe dig, så du i det mindste har til din medicin?? Det duer da ikke at du ikke kan få det :0(

• #26   14. maj 2012 Suzy har sendt dig en pb.

• #27   14. maj 2012 jeg er også med på 30 kr.

men hvordan får vi det overført til dig, når nu der er minus på din konto?

• #28   14. maj 2012 Suzy & Plette smiley Savner C . >>> Hvis du sender mig dine konto oplysninger vil jeg gerne donere 50 kr til dine piller... Jeg har heller ikke mange penge men dem kan jeg da undvære... smiley

• #29   14. maj 2012 Minion.. Jeg har en hel uåbnet pakke concerta som hun kan få. Jeg har ikke medicin det sidste halvandet år. Men ved ikke om det er den mg. hun bruger.. Ellers er jeg frisk på at spæde i hatten :o)

• #30   14. maj 2012 så vigtig en medicin skal der dælme være penge til. Jeg er også selv på medicin, der er næsten lige så vigtig for mig, som dine er for dig.

• #31   14. maj 2012 * taget* medicin det sidste halvandet år - sku der stå :o)

• #32   14. maj 2012 Jeg giver også gerne så du kan købe medicinen, bare send konto oplysninger i pb . kan godt undværre en 100 kr.

• #33   14. maj 2012 Kender du nogen vi kan overfører til, som ikke har minus og som så kan hæve dem til dig?

• #34   14. maj 2012 hmm hvad gør vi så??????

• #35   14. maj 2012 Minion.. Hun får en større dosis end dem jeg har.. Så hvis vi kan finde en måde at give hende penge til hendes egne vil det være det bedste.. Hvis ikke, så sender jeg mine i en ruff :o)

• #36   14. maj 2012 ja, helene harf pillerne, men det er ikke sikkert, mg er det samme som suzy bruger

• #37   14. maj 2012 hvad sker der, hvis man sender penge med posten? Det må man da ikke?

• #38   14. maj 2012 Charlotte.. Nej det må man ikke.. Tror man risikere at de snupser dem :o( Så hellere sende en check tror jeg...

Men hvis Suzy kan finde en konto vi kan sætte dem ind på - en venindes konto eller lign..

• #40   14. maj 2012 Hvis du hører din nabo og får konto og reg. nr mds. så overfører jeg nu inden jeg går i seng, så har de dem ihvertfald inden torsdag og kan hæve dem til dig :o)

• #41   14. maj 2012 jeg hælder mere til helenas ide smiley

• #42   14. maj 2012 og jeg kan overføre i morgen formiddag

• #43   14. maj 2012 Ja et regnr og et konto nummer så sender jeg gerne 50 kr i morgen formiddag... smiley

• #45   14. maj 2012 Altså Minion selvfølgelig er vi da det :o) Vi er vel ikke hundemennesker for ingenting, vi passer da på hinanden som en rigtig flok smiley Eller nogle gør ihvertfald :o)

• #46   14. maj 2012 Hahaha stefan, hvordan vil du sende dem *LOL* :o) tror altså de klirrer godt i såen en kuvert ;P

• #47   14. maj 2012 Jeps - det er HG når det er bedst smiley

• #48   14. maj 2012 Jamen havde det været en tigge tråd tror jeg det var gået en helt anden vej....

Denne tråd er mere hey vi er ikke rige og mange ting kan gå galt i ens hverdag og ting som medicin og mad kan man bare ikke undvære.... smiley

• #49   14. maj 2012 Anika: Det giver jeg dig helt ret i :o) Intet af det har jo egentlig været for at bede om hjælp.. Har har folk bare set at der var et behov for hjælp og heldigvis så hjælper de folk så, som kan hjælpe :o)

• #51   14. maj 2012 du skal bare sige tak og tage imod. Det er, hvad jeg fik at vide, jeg skulle gøre, da jeg stod i en lignende situation på et tidspunkt. Der fik jeg dog hjælp andre steder fra...

Men ja... HG har også sine gode sider smiley

• #52   14. maj 2012 Ja og sjovt nok virker det bare så lige til at lige sende en 30-50 kr hvis man har dem... smiley

• #53   14. maj 2012 Suzy, send mig reg og kontonr så overfører jeg 70 kr mds. Minion overfører 30 kr. Charlotte overfører 30 kr og hvem mere ville overfører - 10 kr tror jeg der mangler :O)

• #54   14. maj 2012 Jamen så sætter jeg mig da på de 10 kr eller hvad der mangler

• #55   14. maj 2012 Suzy.. Har du overhovedet nogen penge til mad?

• #56   14. maj 2012 ja det gør det nemlig... og det er rart at kunne hjælpe smiley

• #58   14. maj 2012 Mega sej tråd!

Dejlig at folk som ikke selv har meget, gerne vil hjælpe fremmede mennesker smiley

Men bortset fra det, Suzy, kan du så ikke få hjælp på kommunen til sådan en omgang medicin? Det ikke fordi jeg ikke under dig at folk hjælper, er bare nysgerrig smiley

• #59   14. maj 2012 Ja så sender jeg de 50 kr istedet for bare de sidste 10 kr.... smiley Men skal bruge et kontonr og reg nr ellers bliver det ikke nemt... smiley

• #60   14. maj 2012 Indfør.. Det kan være rigtig svært at få hjælp fra kommunen.. ISÆR hvis man har bevist at man godt kan hitte ud af det selv.. Min søster har stået i den situation mange gange og hun har bare fået at vide at det da var ærgeligt :o(

Jeg har været virkelig heldig - men jeg er vidst også en solstråle historie :o) Jeg fik al min medicin betalt af kommunen i 1 år - men jeg er vidst også undtagelsen fremfor reglen..

Også tager det iøvrigt også rigtig lang tid - også lang tid har suzy ikke da hun løber tør imorgen.

• #61   14. maj 2012 Helena: Okay tak for forklaring. jeg lever jo bare i min lyserøde verden hvor vi bor i et velfærdssamfund og folk ikke skal rende og mangler livsnødvenidg medicin, som jeg kan forestille mig at ADHD med. kan blive...

Sys det er så flot af jer alle sammen!

• #62   14. maj 2012 og ja. hvordan ser det ud med penge til mad?

• #63   14. maj 2012 Kan anbefale at i læser serviceloven.... smiley Der står alt om hvad man har ret til at søge om... smiley

En af mine venner har læst den og fundet ud af at han er berittiget til 1500 kr om måneden til hans medicin og behandlinger...

• #64   14. maj 2012 Er der nogen der har fået konto nummer og reg nr for jeg har ikke... ????

• #65   14. maj 2012 jeg tror hun er igang med at skrive, jeg har modtaget og overført

• #66   14. maj 2012 Indfør: Var så lidt :o) Kender desværre alt for godt til ADHD problematikken og der offentlige system.. jeg har bare været SÅ heldig i forhold til stort set alle andre mennesker :o)

Det er klart også derfor at jeg har det SÅ godt idag, og lever uden medicin eller noget som helst.. Er nok ret meget ligeså normaltfungerende som alle andre.. Jeg SKAL dog bare ud ihvertfald 1 time i løbet af en dag, ellers får jeg kuller og bliver sur og irritabel :o) Også er sund mad og ingen sukker rigtig godt :o)

Så det er godt med såen en vovse der kan holde gang i bentøjet :o) Også har jeg hest 3 gange om ugen.. Men det er lidt svært at få til at hænge sammen med min datter pt.. Hun skal passes hver gang i de par timer og hun er IKKE glad for at være væk fra mig lige pt..

Nå kan se jeg er ved at være overtræt jeg plapre..

Emely er vågen.. Ses om lidt :o)

• #67   14. maj 2012 Vi overfører til Suzy & Plette smiley Savner C . så hun kan få sin medicin og håber på lidt til mad osse... smiley

• #68   14. maj 2012 jeg vil gerne have en pb smiley

• #69   14. maj 2012 Jeg sender stadig 50 kr og tror de andre osse sender de penge de skrev om så du osse ender med lidt til mad... smiley

• #70   14. maj 2012 Jep, jeg overfører også.. Så hot med en pb :o) Emely var vidst ikke vågen alligevel.. Ihh altså :o( vil gerne snart i seng altså.. Hun vågner før fanden får sko på altså smiley

• #71   14. maj 2012 * så hit* sku der stå :o)

• #72   14. maj 2012 Se endnu en som gerne vil hjælpe... Thumbs up Mama

• #73   14. maj 2012 Jeg skal bruge en pb Suzy... smiley

• #75   14. maj 2012 Så har jeg overført :o)

Tror ikke Riley har noget imod det, hende hjælper vi jo også så godt vi kan :o) Tror hun er glad for at andre også fik glæde af hendes tråd :o)

Som Minion siger: Det plus der går ind, det bruger du som du har lyst til :o)

• #76   14. maj 2012 Suzy: Du stjal ingenting :0) Er bare glad ved at du også får noget hjælp :0)

Til alle jer andre: I er simpelthen engle!!!! Er så taknemmelig for alle de råd, opskrifter og gås + ænder som jeg har fået :0)
    Har slet ikke ord for hvor meget det betyder for mig, I er nogle fantastisk mennesker :0) Kæmpe knus herfra :0)

• #77   14. maj 2012 Helena: Hehe :0D du var hurtigere end mig :0)

• #79   14. maj 2012 Riley: Hehe ja, men tænkte bare at hvis det var mig, så ville jeg føle såen, så tænkte at sådan følte du nok også ;o) Og jeg fik jo heldigvis ret :o)

Jeg er glad for at jeg kan hjælpe lidt engang imellem :o)

Har selv stået og måtte låne penge fordi jeg ventede på at boligsikring gik igennem osv.. Det er ikke sjovt at stå med regninger man ikke kan betale osv.. Heldigvis har jeg lige fået boligsikringen, så vi klare os lige alligevel, det er skøn og alle regninger er betalt :o)

Ja jeg har faktisk været rigtig langt ude.. Så langt ude hvor jeg kunne gå sulten i seng i flere dage i træk.. ( Suzy, der er medicinen din ven, fordi man ikke føler sult, men det er noget skidt at man ikke får spist ordentligt)..

• #80   14. maj 2012 Skøn tråd smiley

• #81   15. maj 2012 Fuck hvor er i nogle dejlige mennesker! Sidder her og bliver helt rørt af at læse tråden igennem! Kan desværre ikke selv hjælpe da jeg lever af mandens indtægt pt. Men Ihh hvor ville jeg ønske at jeg også kunne være en del af det!
    Har en del ADHD medicin liggende som jeg ville kunne sende, men det er desværre ikke samme mærke smiley
    Og det kunne godt komme til at lyde forkert, men jeg har selv ADHD og får til flere måneder af gangen.

Fantastisk tråd! Jeg sender alle gode tanker til de skæbne mennesker der er her i tråden!

• #82   15. maj 2012 Jeg har noget " skrammel " ... hvis der er nogen der kan bruge det.

Jeg lavede for et stykke tid siden et album herinde med noget legetøj.... ( det hedder " LEGETØJ " )

Det var een hvis venindes hus var brændt... og børnenes legetøj var også brændt........ så jeg tilbød , at de kunne hente det jeg satte i abummet.

Men de kom aldrig og hentede det ...... så det er stadig til afhentning , hvis nogen vil have det........... man skal bare selv hente det .... :o)

• #83   15. maj 2012 KiK i mit fotoalbum... " LEGETØJ "....

Desuden har jeg ALT...... bare sig hvis i mangler noget ..... så har jeg det garanteret.
    Jeg tror ikke i kan finde på een eneste ting , som jeg ikke har liggende et eller andet sted....... ha ha ha .... man er vel samler ... *GG*

• #84   15. maj 2012 http://hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=66498

• #85   15. maj 2012 Rikke aka. rap-anden :- )

Øhhhh..... næææ dog ikke..... men ham jeg købte den hvide karruselhest af.... han har en , ved jeg ..*GG*

• #86   15. maj 2012 minion

Nope..... Jeg har jo lige købt den ... ha ha

• #87   15. maj 2012 Jeg har en lækker hvid kande.... sån' en Holmegårds-agtig een..... og da også et par skåle...men ikke fra Catrine-HOLM.... men HOLM-egård...... er det ikke godt nok ??...... den må du gerne få ... *LOOOOL*

• #88   15. maj 2012 Rikke aka. rap-anden :- )

Griner højt...... hvordan kan du huske det.... hvem har sladret til dig om det.... *LOOOOOL*

• #89   15. maj 2012 Ja..... smart .... jeg kom da af med den ... ikke ??...... og 1 uge efter rendte jeg sgu ind i en tiger magen til..... den kom jeg også af med ... til een på HG..... *LOOOOL*.................. Jeg er ikke helt dum....

• #90   15. maj 2012 Og lige nu ligger jeg inde med et par ..DIDDLER.... SHIP & SHAP... og BAMSE fra ..Bamse og Kylling ..( den er bare lille )...Ha ha

• #91   15. maj 2012 Os så lige 100.000 andre " Bamselignende " Bamseting .... *GG*

• #92   15. maj 2012 Hvor fedt at nogen kan få hjælp, når de har brug for det. Desværre har jeg ikke noget at byde ind med, som kan bruges.

Jeg tror, at pengene er små ved mange i år.

• #94   15. maj 2012 Jeg så lige der blev nævnt ADHD smiley

Jeg har ADD (Som er det samme uden hyperaktivitet) plus lidt andet.. Jeg får Ritalin Uno 40 mg (2 piller om dagen) for at komme i gang plus 1 x 100 mg Sertralin..

Sertralinen er dejlig billig, men Ritalinen smiley

Jeg har heldigvis fået kroniker tillæg, så jeg har kunne lkave en aftale med mit faste apotek, sp jeg hver måned betaler omkring 300 kr og så kan jeg hente alt det medicin jeg lyster..

Før jeg fik kroniker kunne 1 bøtte koste helt op til 850 kr smiley og jeg skal bruge ca. 2 bøtter i måneden.. Det r altså dyrt når man er på kontanthjælp, så jeg er lykkelig for mit kroniker og for at kunne aftale med apoteket smiley

• #95   15. maj 2012 Kroniker skal søges igennem den der udskriver ens medicin smiley Og nogle apoteker vil have at man bruger x-antal kroner årligt før man kan få en aftale hos dem smiley

• #96   15. maj 2012 puh ha *g* Ja det er noget der trækker smiley

Den der aftale med apoteket er så man ikke står i januar og skal betale sindsygt meget, så er det delt ud på året smiley

• #97   15. maj 2012 Suzy så er de sat ind på din mors konto... smiley

Kunne ikke igår den meldte fejl på min netbank men kunne så idag... smiley

• #98   15. maj 2012 Sådan. Så har jeg også overført smiley

• #99   15. maj 2012 TS - ¤ Riley ¤

Jeg har 6 børn i forskellige aldre... Og bla en pige der er lidt ældre end din... Hvad størrelser bruger din datter??
    For jeg er ret sikker på at jeg har mulighed for at sende lidt tøj til dig, hvis ikke det er helt samme størrelse de bruger... For der er da lige ryddet op i skabene, og lidt tøj til bortgivning...

Jeg har også et par store drenge, og tjekker lige op på hvad størrelser det er der allerede ER sorteret fra...

Penge kan jeg IKKE undvære, da vi selv sidder stramt i det, fordi jeg siden november- hvor jeg fik en hjerneblødning, et par blodprpooer, og man opdagede en tumor i hjernen ved samme lejlighed, - har brugt godt 10.000kr på medicin selv!!

Men jeg byder gerne ind med det jeg har, hvis det kan gøre en forskel for andre!!

• #100   15. maj 2012 Suzy + andre ..

Suzy = vil godt støtte lidt økonomisk . Man kan jo lave en post indbetaling som så kan hentes på posthus hvis det er for omfattede at bruge din mor konto .. send besked hvis du fortsat kan bruge hjælp .

Andre = Har pigetøj str 56 - 80 som nyt ( købt nyt , brugt få gange ) , der søger ny ejer kvit & frit + diverse legetøj .

Send besked hvis nogen er interesseret ..

• #101   15. maj 2012 Nando: Suzy kan sagtens bruge hjælpen, men tvivler på du får hende til at sende en besked :0) Hun er ligesom mig, rigtig dårlig til at bede om hjælp - den skal nok nærmest "tvinges" ned i halsen på hende :o) Vi andre har overført til hendes mors konto og hun skal derhjem her en af dagene, så tror det er fint at overfører til hende mors konto, så er det samlet 1 sted :o)

Kan sende dig en pb. med oplysningerne :o)

• #102   15. maj 2012 Riley - Vil også gerne hjælpe dig lidt økonomisk smiley Har desværre intet brugbart til dine børn , da vores drenge er 4 & 8 & datter er 1 ½ år. Sikke da en omgang du er igennem ... puha , hatten af for dig .. Rigtig go`bedring ..

• #103   15. maj 2012 Helena E

Smil , ja det er sq aldrig sjovt at bede om hjælp / modtage hjælp har selv prøvet det så ved det er svært , men nogen gange må man bide i det sure æble og modtage den hjælp der tilbydes smiley

Du må meget gerne sende oplysninger til mig smiley Tak

• #104   15. maj 2012 Nando: Har sendt dig konto oplysningerne :o) Tror hun bliver rigtig glad for din hjælp :o)

• #105   15. maj 2012 Hahaha Suzy, det kan du så have helt ret i... :o) Lol smiley

Jeg stod nede på apoteket idag og skulle sende pillerne, men tror du jeg havde glemt noget ret essentielt hehe :O) Din adresse.. og min tlf ville ikke gå ind i beskederne på HG så jeg kunne ikke se din adresse. Så jeg hopper ned imorgen og sender dem :o)

Har fundet dem nemlig - men det ku du nok godt regne ud hehe :o)

• #107   15. maj 2012 Stefan, jeg gir dig helt ret smiley

• #108   15. maj 2012 Hahaha sorry, jeg mente nu posthuset haha - jeg stod altså på posthuset, ved slet ikke hvorfor apoteket kom ind i mit hovede haha :O)

• #109   15. maj 2012 Haha, jamen det er nok fordi det godt ku ligne mig at stå på apoteket for at poste breve haha :o)

• #110   15. maj 2012 Hahaha Helena :0) Kan lige se det for mig....

"Hvad kan jeg hjælpe dig med???"
    "Jeg vil gerne sende dette brev."
    "Øøøhh oookay....?? Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med."
    "Jamen, jeg SKAL have dette brev sendt i dag!!!"
    "Det her er et apotek!!"
    Helena kigger sig forvirret rundt...."Nåååhh...øøøhhmm...jaameeen så....deeeet....hmmm...oookay...godt så....hej hej....farvel...hej..."
    Og bakker ud af apoteket mens hun er postkasse (HAHAHAHA) rød i ansigtet ;0)

• #111   15. maj 2012 Arrrj hvor er i dog søde allesammen... Hvor er det bare fantastisk at se..!

Jeg har også en masse tøj, en del stadig med mærker i.. Str. M - L - XL, hvis nogen er interesseret, donerer jeg gerne smiley

• #112   15. maj 2012 Riley: Hahahahaha ja det var nok ret meget såen det ville foregå og jeg tror jeg ville være så postkasse rød i ansigtet og kunne grave mig ned til Kina smiley Hahaha, jep det kunne sagtens ske for mig :o)

• #113   16. maj 2012 Hvor filan går man da også ellers hen når det drejer sig om Piller... ;O)) Griner

• #114   16. maj 2012 Suzy var de allerede på kontoen idag..????

• #115   16. maj 2012 Suzy er så glad for at du har fået din medicin...
    Glad for at et så lille beløb kunne hjælpe. smiley

• #116   16. maj 2012 Suzy jeg har sendt pillerne til dig idag - via posthuset og jeg gik IKKE forkert hihi :o)

• #118   16. maj 2012 hvor er det godt at høre Suzy smiley

• #120   17. maj 2012 Hold da op hvor er det dejligt at se så mange mennesker der gerne vil hjælpe andre... smiley

Havde jeg mulighed for det så ville jeg hellere end gerne hjælpe, både økonomisk og andre måder.. smiley
    Men jeg må desværre indrømme at jeg selv har en ekstremt stram økonomi.. smiley
    Er stadig (desværre) sygemeldt og på KH hvor jeg får ca. 6200kr udbetalt da jeg er under 25, så der er jo desværre ikke så meget tilbage når de faste udgifter er betalt (husleje, forsikring, vand, varme, tlf regning, medicin som er en meget stor post selvom jeg får offentligt tilskud, osv)...

Men tro mig, havde jeg kunnet give en eller anden form for støtte, så havde jeg gjort det lige med det samme.. smiley

HG i er sgu nogle englebasser.. smiley smiley

Kommentér på:
Leve af minimum - Gode fif???

Annonce