{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Vi har fået lejlighed!!! {{forumTopicSubject}}

Yay! Blev vækket af boligselskabet i morges, som ringede for at sige, at vi har fået 3-værelses på 85kvm med have. Jeg er SÅ glad! Vi har boet 3,5 år to mennesker og hund på 45kvm med thekøkken, dog med lille have. Så nu trænger vi bare til at komme videre! Åh det er så fedt! Og det er i samme kvarter, så alle vennerne, vi har fået pga naboskab, bor stadig lige i nærheden og det samme med Louies hundevenner. Ej det er bare så skønt!
Ih det er en god dag!
Andre som har haft en fabelagtig dag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi har fået lejlighed!!!
  • #1   22. jun 2012 Kæmpe tillykke med den nye lejlighed... smiley

  • #2   22. jun 2012 fedt fedt fedt - tillykke smiley Vi skal også til at begynde den helt store boligjagt igen og det kunne da være fedt at være lige så heldig som jer - lige sådan noget vi også kunne bruge ;P

  • #3   22. jun 2012 Fandt og flyttede i en ny lejlighed med gårdhave på 120 kvm i løbet af ikke en gang en måned... smiley

  • #4   22. jun 2012 tillykke smiley mig og kæresten leder i fuld gang, det er ski ikke så nemt med 2 vapser (:

  • #5   22. jun 2012 Vi er så heldige med lejligheden. Fordi vi bor her i forvejen (er kommet ind via ungdomsboligerne) så var vi nr7 til den. Hvis vi ikke boede her, ville vi være nr2265. Så vi er megaheldige og det er super attraktivt kvarter. Vi fik den kun, fordi dem, der stod foran os i køen, ikke kunne komme og underskrive kontrakten pga ferie. Vi var nede og skrive under halvanden time efter opkaldet smiley
    Og tak alle sammen smiley
    Cartagena: nej det er også eneste minus ved det- man må kun have en hund eller en kat. Så flokken bliver ikke forøget forløbigt


  • #6   22. jun 2012 15/8 overtager vi den, og så skal der lige ordnes gulve (forhåbentlig på tidligere lejers regning) og måske males, men det er b-ordning, og der står ikke ret meget på kontoen til vedligeholdelse.

  • #7   22. jun 2012 Jeg havde en dejlig dag i onsdags smiley der fik jeg nemlig lejlighed, og mine skriftlige karaktere :-).
    Idag har vare været en dovne dag smiley


  • #8   22. jun 2012 Anita: jeg var også til eksamen i onsdags og fik et meget glad 7 tal. Det blev så mindre glad, da resten af holdet kom op, og der blev delt to ti-taller og fire 12-taller ud. Så var man lige pludselig den dårligst med et 7-tal :s

  • #9   22. jun 2012 Og tillykke til dig forresten smiley

  • #10   22. jun 2012 Og tillykke til dig forresten smiley

  • #11   22. jun 2012 Tillykke :oD

    Vi ha også lige fået rækkehus med have og skal flytte her til den 1.
    Vi har boet i et gammelt sommerhus med defekt håndvask på toilettet og hul i taget så det drypper ned når det regner.
    Så vi GLÆDER os og vi kommer til at bo 100 m fra stationen i stedet for 3 km som vi gør nu :o)


  • #12   22. jun 2012 Rikke: vi skulle egentlig også have ventet til februar, når jeg er færdig, for vi stiger jo noget kun i husleje, men nu skulle det bare være!

    Anita: åh hvor dejligt for jer! Er det ikke bare skønt at se frem mod noget bedre OG sætte ekstra meget pris på det, som man har undværet længe men andre tager forgivet?


  • #13   22. jun 2012 Tillykke..

    Fik også besked om en lejlighed i sidste uge.. 100kvm, med to stuer og to værelser, vi venter jo barn.. den er ny renoveret og billig og så må ha lille Kia og katte-missen Buller må også være der, det skal lige sige det meget svært at finde noget med hund/kat her i Viborg...:) Så der blev jeg også over lykkelige, var lige begyndt at tro vi ikke nå at få noget andet før den lille kom, og med både over-, under - og nabo som fester hele tiden er det pænt træls, når man lige har fået en lille ny! smiley Så vi flytter ind i næste mrd. xD


  • #14   22. jun 2012 Julie. B-ordning betyder den bliver istandsat for forriges lejer dep , hvis der ikke er dækning nok for de en ekstra regning.
    A ordning betyder det er boligselskabet der betaler istandsættelsen forudsat der ikke er hærværk


  • #15   22. jun 2012 Rikke I den store boligforening hvor jeg har siddet i bestyrelsen var det sådan, A ordning træder i kraft når man har boet 11år og timån. Hvis man så flytter gøresd lejligheden i stand efter A ordningen undtagen det der er blevet misligholdt

  • #16   22. jun 2012 Tillykke med lejligheden. Dejligt at komme videre.

    Min dag er ikke noget at fortælle om.


  • #17   22. jun 2012 Tillykke med den nye lejlighed smiley

  • #18   23. jun 2012 Her er b-ordningen at man indbetaler til en konto hver måned, som så følger lejligheden og som man kan vedligeholde fra. Det betyder, at man selv står for maling etc ved indflytning, med mindre det er misvedligeholdt, hvilket jeg håber, at de siger, at gulvet er, for lakken er slidt af flere steder

  • #19   23. jun 2012 Hvis man googler b-ordning, så er det også den forklaring der kommer op. Det er både fedt og røvnederen, når der ikke er penge på kontoen

Kommentér på:
Vi har fået lejlighed!!!

Annonce