{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dit barn´s skole
  • *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 878
    #1   24. jun 2012 9 år
    12 år

Dødsygt Uni login - kan ikke bruges til en fis
    WIFI på skolen er lukket med nøgle, som eleverne ikke har adgang til

Mine drenge har deres egne bærbare med mobilt bredbånd. De har den med i skole, for så slipper de for at være 'den-der-ser-på-at-klassekammeraten-styrer-den-anden-PC' eller at der er 5 maskiner, som er gået ned.

Så de er med i alle timer, bliver ikke ladt tilbage.

• #2   24. jun 2012 Tak smiley

Hvorfor kan uni-c login ikke bruges til en fis ?

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

#3   24. jun 2012 Fordi det er til det der sløøøve elevintra. Synes det er så kedeligt og gammeldags. Så ja, de har login - men det kan de jo også bruge herhjemme.

• #4   24. jun 2012 Uni-c´s login giver da adgang til langt mere end lige det.

Der er faktisk ret mange ting, her en liste over de lidt større ting
    (link fjernet)

• #5   24. jun 2012 Sjovt de giver koden , hvis i ikke må smiley

Vores kode hænger i alle klasselokaler

• #6   24. jun 2012 Fra 3-10 klasse havde jeg eget login samt adgang til internet både i fritkvarter og timerne.

Det samme har jeg på den skole, hvor jeg tager min uddannelse.

• #7   24. jun 2012 Nej, jeg går på en teknisk skole i Kolding.
    Man kan desværre ikke tage dyrepasser- eller landbrugsuddannelsen i Silkeborg.

• #8   24. jun 2012 Mine er 10, 8 og knapt 6
    De har kun adgang til internet sammen med lærer
    De har ikke egen enhed i skolen
    De har uni-c login men igen kun noget der bliver brugt med lærer

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

#9   24. jun 2012 René; man behøver ikke unilogin for at tilgå størstedelen af de sider. Og bliver man bedt om at tilgå, jamen så gør man det jo bare elsewhere.

Desuden underviser lærere i dag i at bruge og oprette profiler på Facebook, Arto osv. så eleverne lærer at gebærde sig - ikke at gør det, men så har de fået basis, hvis forældrene ikke tager sig tid.

• #10   24. jun 2012 På min folkeskole måtte man kun tage egen computer med når man arbejdede med et projekt og man kunne så logge ind på skolens internet. Ellers var man bundet til skolens computere. Men skolens wifi var dårligt man knap nok nåede at logge på før man var blevet smidt af igen.

Nu går jeg i gymnasiet, her må man medbringe computer med hver dag, og man kan så logge på skolens net.

• #11   24. jun 2012 Kiss a Frog, jo du behøver login hvis du skal bruge siderne, f.eks elevunivers, filmstriben osv.

Trist hvis skolen´s wifi er så dårligt at det ikke kan bruges.

• #12   24. jun 2012 Rene: Jeg tror nu det er blevet fikset, det kunne slet ikke klare at man var for mange på det.

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

#13   24. jun 2012 Rene; bemærk, at jeg skrev 'størstedelen'.

• #14   24. jun 2012 Jeg er 16 år går på privatskole, så ved ikke om forholdene er lidt anderledes?

Men vi har også et login til skolens computere, og hver årgang deler 25 computere (der er så altid 3-5 stykker der ikke hvirker). Men fra 7. klasse af, får alle elever deres egen personlige computer som de må tage med sig, når de går ud af 9. eller 10. klasse smiley
    Vi har elevintra (ikke Uni-login) som vi kan tjekke hjemme også.
    Vi har så selvfølgelig også lov til at tage vores egne computere med, og har fri net. Vi logger bare ind med det login vi bruger til at logge ind på skolens computerer (det er vores personlige login)

Sådan er det her hos os smiley

Kommentér på:
Dit barn´s skole

Annonce