{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smækket ude :-(
  • #2   29. jun 2012 Nej nej, hvalpen er med - heldigvis!!! Ellers havde indlægget været mere "Arrghh ?!@%& HVAD GØR JEG?!!" ;o)

• #3   29. jun 2012 Oh yes, det kender jeg alt for godt. Har smækket mig ude mens jeg var ved at koge fisk. Smækket nøglerne inde i bilen da jeg stod ude i en skov med hunden. Og så var der dengang, en varm sommerdag, hvor jeg smækkede nøglerne inde i bagagerummet sammen med tolv liter is, der ellers gerne skulle have været hjem i fryseren. Og det er bare et par highlights.

Jeg har lært at have godt med ekstra nøgler hos folk i nærheden både til hjem og bil og så har jeg fundet ud af, jeg kan gå på telmores hjemmeside og sende SMS, da det er sjældent, jeg smækker mig ude sammen med min telefon

• #4   29. jun 2012 Nårh ja, det var også herligt den morgen, jeg smækkede mig ude af min bil, der holdt i tomgang. Jeg var blevet forladt af kæresten aftenen i forvejen, om natten havde det sneet helt vildt og det vár hundekoldt. Jeg var på vej på arbejde, selvfølgelig ikke iført vintertøj, da jeg fik bøvl med en vinduesvisker. Jeg holdt så ind til siden og stod ud for lige at fikse vinduesviskeren og ja, fik smækket døren. Nøj hvor jeg tudede og havde ondt af mig selv smiley

• #5   29. jun 2012 Det er fandme æv ... smiley
    Men så kan du og vapsen hygge lidt i bilen, mens i venter på låsesmed, eller ekstra nøgle smiley ?

• #6   29. jun 2012 Marianne - Hahahaha dejligt lige at høre jeg ikke er den eneste klumpe dumpe smiley det lyder som nogle fantastiske historier! Hvordan endte det med de tolv liter is?

Vi har heldigvis også en nøgle til at ligge ved kæresten ven (kæresten selv er i Middelfart på job, typisk!) men vennen, ja ... Han snork bobler selvfølgelig

• #7   29. jun 2012 Jo det gør vi også. Hvalpen har allerede lagt sig til at sove, det ku være man skulle smække sædet ned og følge hans eksempel ;o)

• #8   29. jun 2012 Ja jeg ville nu også tage en lur smiley

• #9   29. jun 2012 Arg det har jeg også gjort et utal af gange haha smiley Den ene gang imens det øs regnede og jeg stod med min lille datter på armen smiley Heldigvis har jeg været klog nok til at give min søster en ekstranøgle og min biologiske mor var på besøg hos hende den dag, så de kørte i bil herud, ellers havde det godt nok taget lang tid og jeg havde haft en sulten pige, med en lorteble, juhuuu smiley

Nu har jeg så lært af det og har plantet en nøgle hos en anden veninde som bor tættere på smiley

• #10   29. jun 2012 Isen klarede sig nogenlunde. Min forrige kæreste havde været smart nok til at tegne vejhjælp til mig, da bilen kom over i mit navn og min far arbejde kort fra den Netto, jeg havde smækket mig ude ved, så jeg kunne gå hen til hans arbejde og låne telefonen og tilkalde en flink mand, der hurtigt kom og fik mig ind i bilen smiley

Jeg har forresten også smækket mig ude efter en festival. Det var ikke så fedt :D. Jeg kom træt og beskidt hjem og måtte tilkalde en låsesmed. Jeg havde også mistet min legitimation, så låsesmeden gik ind i lejligheden og så skulle jeg vente udenfor og svare på spørgsmål om indretningen, så han kunne vurdere, om det var sandsynligt, jeg boede der. Problemet var bare, at min hjerne var gået helt i stå, så jeg kunne ikke svare på, hvad der stod bag køkkendøren og hvilken shampoo der var i brusekabinen.

Jeg kan ikke huske, hvad jeg endte med at svare rigtigt på, men den hjælpsomme låsesmed blev mere og mere desperat i sin spørgen smiley

• #11   29. jun 2012 Håber ikke det er uvejr som hos os,,,så ville jeg nødig sidde i en bil...heller være under dynen med varm kakao og en flok hunde.-))

• #12   29. jun 2012 Jeg lå engang ude i haven og læste, samtidig gik min mor ud med Nino... OG LÅSTE DØREN! det opdagede jeg selvfølgelig først 10 min efter hun var gået, fordi det blev overskyet. Så sad jeg derude i 2 timer...
    Men jeg har også været så dum at smække døren, mens nøglen lå inde på bordet!

• #13   29. jun 2012 Mariannne - hahahahhaha jeg kan lige se det for mig, "hvad for noget shampoo har du?" "øhmmm,, uhhm.. den er .. grøn? nej? mhh... rød? l'oreal?! ehmm.. " yderst uheldigt må man sige ;o) når man kommer fra festival skal der bare SOVES!

Vi havde 'desværre' uvejr.. var bare lykkelig for jeg havde bilnøglen i min jakke hehe. Selvom en dyne + kakao er mere tillokkende...

heldigvis er vi inde igen! :O)

• #14   29. jun 2012 Mic - hahahah, det har jeg også prøvet! dengang jeg boede hjemme... jeg lå i haven og det var kun min far der var hjemme, og han skulle så et eller andet.. og låste døren til haven :-(((( så sad jeg derude, uden tlf eller noget.. det var så sølle, især fordi jeg først opdagede den låste dør ved at jeg skulle tisse a h til :O) men ak nej.....

• #15   29. jun 2012 Katrine
    Hehe, ja det var ca sådan, det foregik og : 'hvad står der her bag køkkendøren?' 'øh, en vaskemaskine?' 'neej, der står noget andet lige når man kommer ind?' 'Hmm, skrald?' 'neeeej'. Det viste sig at være mit komfur, jeg havde glemt alt om :D. Heldigvis var den rare låsesmed både tålmodig, forstående og havde ok humor

Kommentér på:
Smækket ude :-(

Annonce