{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Hvad kunne jeg have gjort? {{forumTopicSubject}}

Igår var jeg nede for at købe marvben til tøserne og Belli. Jeg kørte ind og parkerede bilen ved centret og i bilen ved siden af mig var en fyr ved at sætte sig ind bag rattet på sin bil. Han havde en dreng på omkring 2 år på skødet. Denne dreng var "mast" helt op i rattet da han sad på skødet. Fyren virkede ikke som en man har lyst til "at lege med" og inden jeg nåede ud af bilen, var han på vej væk. Men det foregik med store sving da han skulle ud, for han havde problemer med at dreje rattet fordi barnet sad der.

Jeg var så vred og forarget. Jeg stod, alene på p-pladsen, og brokkede mig og skældte ham ud. Men han var væk smiley

Hvad tænker sådanne en mand på???

Nu har jeg drømt om den episode hele natten og jeg HADER mig selv for ikke at springe ud af bilen og nå at få fat i ham. Men samtidig må jeg indrømme at jeg ikke er sikker på at jeg ville have sluppet fra det uden skrammer.

Hvad havde I, HELT ærligt, gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kunne jeg have gjort?
  • #1   20. jul 2012 Skrive nummerplade ned og ringe til politiet.

• #2   20. jul 2012 Doooooooooooo!!!!! Hvorfor tænkte jeg ikke på det???

• #3   20. jul 2012 Jeg havde gjort som dig Mette ..
    Havde ikke skænket nummerpladen eller noget andet en tanke, desværre.

• #4   20. jul 2012 Jeg havde gjort som Nane, men også gået hen og spurgt ham om han synes det var forsvarligt,

• #5   20. jul 2012 Nej, K........... Og den er jo ellers nærliggende :-(. Banker lige mig selv oven i hovedet og undskylder i mit stille sind overfor den lille dreng.

Jeg har gennemtrawlet aviserne på nettet her til morgen for i mine drømme kørte de selvfølgelig galt. Men har heldigvis ikke fundet noget.

• #6   20. jul 2012 HELT ærligt, havde jeg gjort nøjagtig som dig vil jeg tro og fire sekunder efter ville jeg ærgre mig gul og blå over, jeg ikke nåede at tage nummeret på bilen

• #7   20. jul 2012 Laila:

Også selvom du risikerede at få nogle på hovedet? Ja, jeg ved godt at jeg dømte ham ud fra udseendet og det gør jeg ellers helst ikke, men det gjorde jeg altså igår smiley

• #8   20. jul 2012 Marianne:

Det med nummeret har jeg ikke skænket en tanke før Nane skrev det smiley

• #9   20. jul 2012 Ja smiley Hellere det end at risikere et lille barn bliver kvæstet eller dræbt.

• #10   20. jul 2012 Jeg ved det, Laila smiley Jeg er også så ked af at jeg ikke nåede det. Det KUNNE jeg måske have gjort? Altså nået det hvis jeg havde skyndt mig at smide bilen fra mig smiley

• #11   20. jul 2012 Jeg tror ikke du kunne havde gjort det på en anden måde:
    At parkere, se det og med reaktionstiden og at komme ud af bilen, det tager trods alt lidt tid smiley
    Så var det nok hurtigere at tage et billede med mobilen og skrive nummeret ned

• #12   20. jul 2012 Jeg føler mig ret overbevist om, jeg ikke havde blandet mig på stedet. For et år siden havde jeg måske troet, det var det, jeg ville gøre men efter en oplevelse i december, hvor kæresten blandede sig i noget med en fyr, der var ved at skubbe en anden ud foran et tog i et slagsmål og selv endte op end en brækket tud uden andre gjorde noget, er jeg ikke så sikker længere. Jeg tror faktisk, jeg ville tænke lidt på mit eget helbred og så forsøge at få fat i nogle af dem, vi har ansat til at tage sig af sådan noget, hvis jeg nåede at tænkte så langt.

• #13   20. jul 2012 hmm ved ikke hvad jeg havde gjort. desværre tænker man først bagefter over hvad man skulle have gjort.

for 2 uger siden stod jeg i en grøndhandler og så en lille dreng der pillede ved nogen glas, hvor efter hans far kom hen og gav ham en lussing fordi han ikke måtte pille ved dem. drengen var 3-4 år, faren gik videre i butikken men jeg skyndte mig hen og trøste drengen som hold sig til kinden med tårene trillende ned ad kinden. faren så jeg trøstede ham og turde ikke komme over og hente ham. men til sidst kom han hen og rev barnet afsted og skyndte sig ud.

jeg ville ønske jeg havde sagt noget til faren. iiiih det irritere mig stadig.

• #14   20. jul 2012 Åh bagefter har man alle de rationelle løsninger og ved præcis, hvad man skulle have gjort og sagt. Jeg HÅBER; jeg havde taget nummeret på bilen, men ofte føler man sig overrumplet i den slags situationer, så jeg vil ikke sværge på det smiley

• #15   20. jul 2012 Det lyder måske virkelig hårdt, men når man kører uforsvarligt med et barn, så kan jeg kun tænke at jeg måske håber at de lærer det på den hårde måde.... smiley selvom at det jo nok ofte er barnet det går ud over.

Det er det samme med spritbilister og folk der kører hasarderet på motorvejen.

Min far oplevede på et tidspunkt at køre på motorvejen, hvor en bil kørte fuldstændig sindssygt fra den ene bane til dne anden. Min far skulle så køre fra et sted for at ordne noget og da han senere er på motorvejen igen, er denne bil kørt galt og er totalsmadret. Det endte vist som en soloulykke, men alligevel tænker jeg "så gør han sgu nok ikke det igen".

Nogle mennesker lærer ikke noget, medmidre de mærker det på egen krop. Og alligevel er der mange der heller ikke lærer af dét... Det er virkelig grotesk.

Kommentér på:
Hvad kunne jeg have gjort?

Annonce