5.170 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

operations sår der gaber operations sår der gaber

jeg fik fjernet clips efter min maveoperation i mandags. det ser overordnet rigtig fint ud. men et af sårene er efterfølgende sprunget op og gaber. det er lavet i min navle og er vel 1 cm dybt. der er lidt betændelse i og det væsker en del. men ser ellers fint ud og heler..

men hvad skal jeg gøre ved det.. er jo lidt træt af det væsker og syntes også det lugter selvom jeg holder det rent. jeg vasker med klorhexadin shampoo en til to gange om dagen. og ellers får det bare luft. nogen der ved om dette er okay. eller hvad jeg evt ellers kan gøre.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  operations sår der gaber
  • #1   1. aug 2012 Se at få det undersøgt, hvis du er meget øm kan der ligge en byld. Hvis det gaber og ellers er rent skal det vokse sammen i inde fra.har du ikke et nr til der hvor de har opereret

• #2   1. aug 2012 Er det varmt, klør det, smerter...? Men ja når det væsker skal du tå kontakt til læge i morgen..! Særligt hvis det oasen lugter så er det ikke bare alm. Helningsvæske.. kan ikke huske hvad det hedder på dansk;) griner.. kun på latin. Kontakt læge og gi li en update ikke...? God bedring

• #3   1. aug 2012 det er hverken ømt eller noget. kan uden problemer gøre det rent. det kan godt ske det bare er sådan noget væske som kommer til at lugte lidt fordi det sidder hvor det sidder. det klør lidt men tror mere det er fordi det heler. jeg smørrer bare lidt af sæben på når jeg gør rent også skyller rigtig godt. ikke noget med at gnide i det eller vatpinde osv. tror i det er måden at gøre det på.

bør jeg sætte plaster på. jeg fik med fra sygehuset, men tror næsten det har bedst af at få luft. men ved det ikke rigtigt. for omvendt så sidder det jo et sted hvor der hele tiden bliver gnedet i det

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
    #4   1. aug 2012 Det lyder som om der er infektion i såret, og det skal ses af en læge der kan vurdere om du skal i antibiotika behandling, Ring i morgen tidlig, jo længere du venter jo værre risikerer du det bliver.

• #5   1. aug 2012 ja jeg må nok hellere lige ringe og forhøre mig.. det er mest det at det lugter lidt der bekymre mig.

også det at det gaber sådan - for det er svært at undgå at der kommer fnuller i når jeg har tøj på. og hundehår osv. når det sidder hvor det sidder. det er ikke så bredt. der sad bare fire clips i. men det er ret dybt

• #6   1. aug 2012 Du skal ringe til lægen/den afdeling du har tilknytning til i forbindelse med din operation. Jeg er selv lige blevet opereret i min fod, og fik at vide jeg skulle ringe hvis der opstod de symptomer du beskrev. Så ring derud imorgen og få en snak, så kan de hjælpe dig på bedst mulig måde så dit ar også bliver pænt efter heling smiley

• #7   1. aug 2012 okay - ja så må jeg hellere lige høre hos lægen i morgen

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
    #8   1. aug 2012 og så ville jeg nok også sætte plaster på efter rensning. Hundehår er dejlige men ikke i et åbent operationssår..! smiley

• #9   1. aug 2012 ja en veninde der er sår ekspert har også lige skrevet jeg skal dække det til. det med luft er en gammel skrøne når det gælder dybe sår.

• #10   2. aug 2012 Hvis det gaber, så skal du tage til lægen...

• #11   2. aug 2012 Jeg havde det samme da jeg blev opereret og de brugte at gå gennem navlen. Jeg holdt det rent med VAND og lod det ellers hele indefra :o)

Gd bedring med såret :o)

Kommentér på:
operations sår der gaber

Annonce