6. mar 2008 Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
man kommer langt med gode venners hjælp man kommer langt med gode venners hjælp
ja det er så dejligt med et godt netværk og søde venner og bekendte som giver en hånd.
jeg har efter 15 års pause besluttet at begynde at ride igen. bare på motions plan en gang om ugen. måske senere to gange.
jg har tidligere arbejdet prof med heste og været fuldtids hestepige siden jeg var helt lille. arbejdet på væddeløbsbanen - rideklub og også på et stort hestehospital. men blev for 15 år siden opereret i begge ben og måtte opgive og kom så aldrig igang igen.
men efter jeg har tabt mig så meget har jeg fået mod på det igen. og vil virkelig have godt af motionen så tog ud på min gamle klub og snakkede med beridderen som stadig er den samme som da jeg arbejdede der. og han har et olde golde hold en gang om ugen med gamle ryttere hvor jeg kender nogle af dem. så lige så snart jeg har fået lov af min læge efter min op for en uge siden. så skal jeg starte til ridning igen...
men så kom problemet jo. jeg har ikke mere udstyr liggende.jeg husker tydeligt hvor pinefuldt det kan være at ride i cowboybukser - så et par ridebusker ville jeg have. og et par korte støvler så jeg ikke hænger fast i bøjlen hvis jeg falder af. og et par handsker - husker også tydeligt hvor store vabler jeg fik sidst jeg var til hest. ja også selvølgelig en hjelm.. men shiiiiit det er dyrt ---
besluttede mig for at købe en del af de brugt. dog ikke hjelm da man aldrig ved hvad skader der kan være.. i går skrev jeg så på face at nu ville jeg igang igen og nu skulle jeg ud og kikke på bukser osv.
kort tid efter skrev en bekendt hun havde et par jeg kunne få - og en hjelm.
i dag hentede jeg det så - fine helt nye fuldskinds bukser - stort set aldrig brugt. og en god hjelm uden skader. og her til aften skrev en anden bekendt at jeg kunne få et par korte støvler hos dem. handsker købte jeg for 100 kr på vej hjem efter jeg havde hentet buskerne. så nu mangler jeg bare et par leggins som jeg køber brugt. også er jeg klar..
hvor er fok dog søde - jeg havde været totalt ruineret hvis jeg havde skulle ud og købe alle ting...
feb 2009
Følger: 76 Følgere: 69 Hunde: 6 Emner: 147 Svar: 1.315
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 963 Hunde: 8 Emner: 241 Svar: 9.474
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1444 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 8.312
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
man kommer langt med gode venners hjælp