Nogle "ørne" til engelsk? Nogle "ørne" til engelsk?
Jeg har brugt hele natten på at skrive en ansøgning til mit drømmejob (ja det er det eneste tidspunkt på døgnet, hvor jeg har tid til dette) :-D.. Nå men så var det jeg tænkte om der er nogle af jer skønne mennesker herinde, som bare er super gode til engelsk - da min ansøgning er på engelsk. Hvis nogen skulle have tid/lyst til at læse det igennem og komme med rettelser/forslag, så modtages det med kyshånd! Ansøgningen drejer sig om et job på et delfin resort, så det er lidt specielt :-D..
Her er teksten kopieret ud fra dokumentet:
Resume
Dolphin Retreat
What kind of tasks will I be able to solve?
• I will approach any task handed to me with an open mind and an urch to solve it in the best possible way. This is my dream job and I will do my absolute best in any given work situation.
Why you should pick me
• You should pick me for this job, because it really would make one of my biggest dreams a reality. I have always wanted to try working abroad and especially working abroad with animals. I adore animals and especially whales have always been very fascinating to me. I have been up close with dolphins a few times before. I have seen them in captivity, but also in the wild. The encounters with these majestic animals have been breathtaking experiences, but I want more. I want to make my dream a reality – working with dolphins.
Working experience
• I have been working different places. My first job was at a local grill. After that I started working at a hairdresser’s. Now I work at a vet clinic and I have been there for 4 years now. Here I mainly work as a cleaner, but I also have other tasks such as paperwork etc.
What is worth knowing about me
• I am a 20-year-old woman from Denmark. I have just finished high school in June 2012. I have chosen to have a sabbatical year and take a break from all the reading and go explore the world. I am a person with an open mind and a smile on my face. I love spending time with my family and friends, but I also love meeting new people. I am easy to talk to and I love helping people at any given chance. As I already have mentioned – I simply love animals and especially dolphins. Dolphins and killer whales have always been very fascinating animals to me and my biggest dream is to one day being able to work with these amazing creatures. I speak Danish, English and a little bit of German.
Was my application of any interest?
• Contact me on my mobile or e-mail:
Mobile:(45)29630285
E-mail:sabinacslarsen@hotmail.com
I have attached a few more information’s about my experience and education below. I have also attached a few pictures of myself.
Best regards, Sabina.
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.529
Også synes jeg under kategorien hvorfor de bør ansætte dig, bør du ikke nævne at det er din livsdrøm. De skal ansætte dig fordi du er det bedste og ikke fordi de skal gøre dig en tjeneste
Men grammatik kan jeg desværre ikke læse ;D
Og husk at det ovenfor kun er min personlige holdning - det er jo din ansøgning så der skal stå det du synes
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 99 Hunde: 2 Emner: 357 Svar: 6.127
I have always wanted to try working abroad ... aj du vil ikke prøve, så lyder du som en fail fra start: I have always wanted to work abroad
I have been working different places = I have worked with all sorts of different types of jobs
My first job was at a local grill... tror ik man helt ved hvad du mener i udlandet. Jeg ville nok bruge noget med 'take-out' eller 'fastfood'.
I have chosen to have a sabbatical year = I have chosen to take a sabbatical year
from all the reading and go explore the world = from all the studying and explore the world
mobile = cellphone
I have attached a few more information’s = I have attached more information
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 593 Svar: 1.246
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 99 Hunde: 2 Emner: 357 Svar: 6.127
mar 2005
mar 2005
aug 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 363