{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Nogle mennesker burde ikke have hund!! {{forumTopicSubject}}

Jeg trænger til at komme af med lidt! Min hund blev overfaldet af vires nabos hund vi havde snor på og den løb ud fra deres grund, de har ingen hegn eller noget, det er kun kantstenen der skiller deres grund, heldigvis fik den kun haft i min hunds k9 sele. Og jeg konfronterede ejer med uheldet. Igår aftes kom jeg så uheldigvis rundt om hjørnet samme tid som hende og her havde hun da snor på, men hunden havde da snor på trods det så hoppede den rundt og gøede og trak afsted med sin ejer, hun satte en ikke på plads en eneste gang og Malou trods vi gik flere meter væk var ved at være godt skræmt hun løb ind og gemte sig. I morges var den gal igen jeg kom hjem fra gå tur var hunden løs og jeg så den ikke før den kom fra en anden nabos have hvor ejer lige har ladet den skide, og han var der ikke den fik øje på Malou i snor som jeg samlede op og da den hoppede op og viste tænder så sparkede jeg den et knæ i maven og sagde bestemt at det var en slem hund og den skulle gå hjem og så virkede jeg meget truende i min kropsprog, og den gik hjem. Herudover ved jeg den har jagtet den samme mand der cykler ur med hans hund, to gange. Og min mor og far siger husk nu det naboer og bla bla. Så jeg har sagt min far må tage samtalen næste gang for de lytter jo ikke til mig og jeg har da lyst til at låne en stor hund så deres kan få en lærestreg, men det jo bare ikke hunden der problemet desværre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle mennesker burde ikke have hund!!
  • #1   22. aug 2012 Hvad med at melde det til politiet`?

  • #2   22. aug 2012 Line det jo det min far ikke vil have fordi han siger det naboer og det kan man godt konfrontere dem med, jeg kan selvfølgelig ikke melde for manden på cyklen, så har sagt at når min far kommer fra ferie må han jo tage samtalen jeg har gjort det to gange nu
    Og man høre bare så tit politiet ikke gør noget, det jo ikke en ulovlig hund så de ofte bare ligeglade, men overvejede filme hvordan den løber truende i mod hundene og så syntes jeg da det er så klamt man ikke samler op, og så især når hunden gør det på sin nabos grund!


  • #3   22. aug 2012 Øv hvilke fjolser til naboer, tror at du skal bede dig far om at tage en snak med dem, nogle mennesker har mere respekt for "herren " end for en ung pige, desværre, så kan de far jo også selv se om de tager det alvorligt og måske være mere indstillet på en politianmeldelse hvis de virker ligeglade. Held og lykke.

  • #4   22. aug 2012 Jeg havde meldt det til politiet alligevel.. kan sku ikke passe at du skal gå og være nervøs for din hund..
    Naboen fatter jo åbenbart hat af at han/hun skal holde hunden på egen grund..
    Du kan evt skrive et brev til naboen hvor du fortæller at du er ved at være træt af det, og at enten hegner han/hun sin grund ind, eller også bliver det en politianmeldelse.. Og så simpelthen se om der så sker noget!


  • #5   22. aug 2012 Line det med brevet var en meget god ide! Og hvis der ikke sker noget så ja er det intet andet for

Kommentér på:
Nogle mennesker burde ikke have hund!!

Annonce