{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Et tegn fra universet :) {{forumTopicSubject}}

Sådan et fik jeg i dag.

Jeg havde nemlig i adventsgave sidste år, af mine forældre fået en bog omkring klikker træning og en klikker. Jeg fik læst bogen en del gange for at være helt sikker på jeg kunne gøre det rigtigt. Men da jeg så endelig kom i gang, fandt jeg ud af at klikkeren måske ikke var den bedste, den var rigtig hård at trykke ned og Thomsen var ikke videre begejstret for den lyd den kom med. Så det blev lagt lidt på hylden og vi gik tilbage til den måde vi trænede tidligere.

Men, men, men her i dag da jeg går tur finder jeg så en klikker. Der var lidt bidemærker på den, så jeg ville lige prøve den. Minsandten om den ikke virkede og den var nem at trykke ned og Thomsen virkede meget interesseret i lyden. Så det var nok tegnet fra universet om at jeg måske skulle begynde på klikkertræning smiley

Andre der har oplevet tegn fra universet på det seneste? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et tegn fra universet :)
  • #1   9. sep 2012 Tillykke med det... *GG*......

    Men det har nu altid undret mig , hvorfor det liiige skal hedde " klikkertræning "

    Hvorfor skal det absolut være en " klikker " ?....... kunne det ikke være en ..
    piver ....et truthorn ....en klokke...en fløjte...et " knips ".... eller bare en lyd man siger ?.............. Bare en tanke ... smiley

    Og ... nææææ... oplever ikke tegn fra universet .... *LOOOL*


  • #2   9. sep 2012 Aner ikke hvorfor det skal være en klikker, det er nok den der giver den mest ens form for lyd og altid den samme lyd og et hurtigt et.

    Et truthorn skræmmer nok hunden væk smiley



Kommentér på:
Et tegn fra universet :)

Annonce