{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Hund og barn.. Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kloge mennesker har brug for noget hjælp fra nogle hunde og børne kyndige mennesker.. Har en veninde der har en 12 uger gammel pommeranier og en søn på 2 1/2 år. Og han er lidt en tyran! Han startede med at være rigtig sød og forsigtig men nu er han til tider virkelig voldsom..

Nogle der har nogen ideer til hvordan man kan få ham til at lade hende være de har haft hende i 4 uger nu og håbede selfølgelig på at det blev bedre når hun ikke var "ny" mere nogle der har prøvet det og det endte lykkeligt..

Jeg har tilbudt hende at kunne tage Chanel (hunden) en dag engang imellem så både hende ig hunden kan få lidt fred..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og barn.. Hjælp
  • #1   27. okt 2012 Min steddatter er også voldsom over for Walde (hun er godt nok 6 år) Jeg har ikke kunne finde andre muligheder end at være over hende hele tiden og hele tiden minde hende om hvordan man behandler dyr, hun må for eks. heller ikke nærme sig fristeder som kurven, vores soveværelse, køkken (hvor maden står) eller altanen når Walde vil derud... Det er hårdt men jeg har ikke fundet andre løsninger, min søn på 3 år glemmer til tider også hvor hårdt man aer eller klapper Walde og så bliver han også mindet om det

  • #2   27. okt 2012 forstår jeg ret når det er knægten der er en tyran???!!
    for så duer stillwells pivedyrs lyd nok ikke *GG*

    knægten SKAL ikke ha lov til at gøre hvad han vil med hunden.. mor skal lære ham at respektere hunden ( og andre dyr ).

    Hunden skal have et fristed hvor knægten absolut ikke må være.. og aldrig aldrig være uden opsyn når hvalpen er der.. så lille en hvalp kan han slå ihjel..

    mor må ind i kampen og opdrage sin søn!


  • #3   27. okt 2012 Hov jeg misforstod vist lidt så, troede det var barnet der var for voldsom smiley

  • Charlotte
    Charlotte Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 856
    #4   27. okt 2012 Er det ikke barnet som skal lære nej, og ikke hunden ?

  • #6   27. okt 2012 lol rotterne smiley ..

  • #8   27. okt 2012 Jeg kan slet ikke huske at det har været noget problem med småbørn og hvalpe sammen, men tror ikke, der er så meget andet at gøre end at være over dem.
    Måske involvere drengen i hundens pasning/leg for at vise ham, hvordan man omgås sådan en lille hvalp.


  • #9   27. okt 2012 Maibritt det med gitteret er ikke en dårlig ide lige bortset fra at hunden kan gå lige igennem.. Men lyder som en god ide at hun skal prøve at gøre ham opmærksom på når han virkelig er en god dreng.. Hun er der altid og Chanel følger hende men lige pludselig kan han finde på at smide sig oven på hende lige ve siden..

  • #10   27. okt 2012 Gitteret kan evt lukkes af med en sengerand flettet ind imellem tremmerne , det gjorde jeg ved min bette hvalp dengang hun kunne gå igennem. Sengeranden har så også den fordel at den ikke er så høj så hvalpen vil have mulighed for at kigge ud samtidig

  • #11   27. okt 2012 Sabrina ja det var da smart..
    Hmm men ja må anbefale hende det men er usikker på om det kan lade sig gøre da hun så vil sku bruge 2 gittere grundet måden hendes lejlighed er på.. Men det er da forsøget værd.. Knægten vil skam have godt af at lære det, tror virkelig han vil få nytte af det..


Kommentér på:
Hund og barn.. Hjælp

Annonce