{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

lopper. nu må det være nok.. {{forumTopicSubject}}

hej .. fandt for noget tid siden en loppe på tico (tror jeg det er )ad xx(

de kommer begge i bad med loppeshampoo som kæresten køber i en dyrehandler her i byen . også får de pripetter fra frontline ( har efterfølgende læste a mange oplever de ikke virker)gjorde alt rent i flere uger efter blev der støvsuget + sprøjtet med trinol flere gange .
+ jeg kæmmer dem igennem hver dag . finder så idag en loppe med tico . ad ad ad .. smiley

går så ud i petworld og spørger om de har noget loppe/utøjs shampoo , når får atvide a det må man ikke sælge mere og det har man ikke måtte i over et år sagde han smiley arrgh .

hvad skal jeg købe , hvad virker ? opgiver snart . *suk*

har i nogle ideer til noget der bare VIRKER ?? både til tico en chihuahua på 3 kg og til tarzan på 26kg

hjælp mig alle jer erfarne kvinder & mænd mangler jeres hjælp max

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lopper. nu må det være nok..
  • #1   31. okt 2012 Capstar og advantage..

• #2   31. okt 2012 Ring til din dyrlæge og få en recept på Stronghold. Der gik omtrent en uge og så var alt væk herhjemme, som jeg havde døjet med siden juni

• #3   31. okt 2012 vil i ikke været søde a beskrive hvad der er i henviser til ? da jeg intet kender til det .
    ingen af mine har før haft lopper..

• #4   31. okt 2012 Kender ikke det der stronghold det vil jeg da læse lidt om smiley jeg bruger altid Advantage, nu har jeg ikke haft ret megwt af lopper på mine hunde, men har hørt at frontline ikke er god og at flere hunde er overfølsomme for Bayvantic

• #5   31. okt 2012 Ellers har jeg en loppeshampoo stående der aldrig er brugt?

• #6   31. okt 2012 Stronghold er stærkere end normalt loppemiddel såsom frontline, etc. Det kan kun fåes på recept og koster en del mere end normalt - jeg gav 293,- for 3 pipetter til hunde op til 10 kg. Du drypper det bare i nakken og så virker det. Inden for de første par dage begynder de voksne lopper at dø og man kan kun finde små unge sataner. Efter en uge fandt jeg blot en ung i ny og næ, men fandt flere døde på deres sovepladser. 14 dage og alt ser ud til at være væk.

• #7   31. okt 2012 Capstar er en pille du kan få ved dyrelægen, den dræber alle lopper på hunden i et døgn. Advantage er forebyggende pipette du giver i nakken.

• #8   31. okt 2012 De utøjs shampooer man normalt kan få i dag er kun afskrækkende. Når du så har vasket hunden har du tilmed ødelagt virkningen af Frontline.
    Men jeg ville også gå efter enten stronghold, eller en pille kur med capstar og program vet.

• #10   31. okt 2012 Har lige fået Effipro ind af døren fra netdyrlægen, så krydser fingre for at det virker. Her har frontline nemlig heller ingen effekt.

• #11   1. nov 2012 Da Bella havde lopper fik hun Capstar over nogle dage og Advantage i nakken. Samtidigt blev hele huset støvsuget grundigt og støvsugerposen smidt ud lige bagefter, alle vaskbare ting blev vasket (tæpper, dyner, puder) og siden har der intet været smiley

Det tog måske 1-2 uger og så var den gang lopper overstået.

Jeg ser ingen grund til Trinol og alt mulig andet stads til at sprøjte hele hjemmet med.... Selvfølgelig afhænger det også af hvor stort loppeangrebet er. Bellas var sgu ikke så slemt.

Kommentér på:
lopper. nu må det være nok..

Annonce